MotoGP FP2: Ο Quartararo στην κορυφή αλλά με ισχυρό ανταγωνισμό

Ένας εναντίον όλων
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/8/2021

Φαίνεται πως σήμερα στην πίστα του Silverstone έπρεπε να πέσεις πρώτα για να κάνεις τον καλύτερο χρόνο και έτσι μετά την πρώτη και μετά την πρώτη θέση του Marc Marquez στα FP1, ήταν η σειρά του Fabio Quartararo να έχει μια πτώση από high-siding στην Κ8 και μετά να ξαναμπεί στην πίστα με ένα σετ φρέσκα μαλακά ελαστικά και να σπάσει το φράγμα των 2 λεπτών ανεβαίνοντας και μένοντας στην πρώτη θέση, παρά τις προσπάθειες των αντιπάλων του που έφτασαν πολύ κοντά για να αμφισβητήσουν την κυριαρχία του Γάλλου.

 

Στα FP2 τα αδέρφια Espargaro είχαν μια εντυπωσιακή παρουσία, όπου τόσο ο Pol με την Honda, όσο και ο Aleix με την Aprilia βρέθηκαν πολύ κοντά στην πρώτη θέση και έγραψαν πολλούς καλούς γύρους, όμως δεν κατάφεραν να σπάσουν το φράγμα των δύο λεπτών, ενώ υπήρχε και μια στιγμή έντασης ανάμεσά τους όταν ο Pol βόλταρε στην πίστα την στιγμή που ο Aleix προσπαθούσε να κάνει χρόνο. Η δεύτερη θέση για τον Jack Miller δεν προκαλεί εντύπωση, διότι ο Αυστραλός είναι γρήγορος στη Βρετανική πίστα και απ’ ότι φαίνεται το πρώτο sector ταιριάζει στην μοτοσυκλέτα της Ducati. Το τρίτο πρόσωπο στην παρέα των “ελίτ” αναβατών που κατάφεραν να κάνουν χρόνο στο 1:59 ήταν ο Jorge Martin, ο οποίος οδηγεί για πρώτη φορά μοτοσυκλέτα των MotoGP στο Silverstone! Μάλιστα στο sector 1 και 2 ήταν ταχύτερος από τον Miller.

Η 4η και 5η θέση  για τα δύο εργοστασιακά Honda της Repsol δείχνει πως θα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στον αγώνα της Κυριακής, ενώ δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τις μοτοσυκλέτες της Suzuki στην 9η (Rins) και 13η θέση (Mir), με δεδομένο πως ο Rins ήταν ο νικητής του τελευταίου αγώνα που έγινε εδώ και ο Mir θα πρέπει να πάρει όσους περισσότερους βαθμούς μπορεί σε αυτή την πίστα αν θέλει να έχει ελπίδες για το πρωτάθλημα (βρίσκεται στην τρίτη θέση της βαθμολογίας αυτή τη στιγμή).

 

Αποτελέσματα FP2


 

MotoGP: Ο Vinales επιστρέφει στη δράση στο GP της Καταλονίας

Μπροστά στους συμπατριώτες του θα αγωνιστεί ο Ισπανός
maverick
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/5/2026

Η Red Bull KTM Tech3 επιβεβαίωσε ότι ο Maverick Vinales θα επιστρέψει στη δράση του MotoGP στο GP της Καταλονίας, σηματοδοτώντας την επιστροφή του μετά από μια περίοδο αποθεραπείας λόγω χειρουργικής επέμβασης στον ώμο.

Ο Ισπανός βρίσκεται εκτός δράσης από τότε που αποσύρθηκε από το GP των ΗΠΑ λόγω επιπλοκών που σχετίζονταν με έναν παλαιότερο τραυματισμό στον ώμο. Ο Vinales υποβλήθηκε σε διορθωτική χειρουργική επέμβαση στα τέλη Μαρτίου και στη συνέχεια έχασε τους αγώνες σε Jerez και Le Mans, καθώς επικεντρώθηκε στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης, με την ομάδα να δίνει προτεραιότητα στην υγεία και απόδοσή του έναντι μιας πρόωρης επιστροφής.

Αφού ολοκλήρωσε ένα εντατικό πρόγραμμα αποκατάστασης και έλαβε το πράσινο φως μετά τις τελικές ιατρικές αξιολογήσεις, ο Vinales είναι πλέον έτοιμος και θα αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του.

Maverick Vinales: “Είμαι χαρούμενος που τελικά επιστρέφω στους αγώνες. Οι τελευταίες εβδομάδες δεν ήταν εύκολες. Δούλεψα σκληρά κάθε μέρα για να αναρρώσω με τη στενή υποστήριξη της Red Bull στο APC (Athletes Performance Center) και επιστρέφω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Τώρα νιώθω δυνατός και γεμάτος κίνητρα για να ξανά οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την υποστήριξη και την υπομονή της, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος που ξεκινάω ξανά στο GP της πατρίδας μου στην Καταλονία.”