MotoGP - Για ακόμη δύο χρόνια στη Honda o Mir

Τσάμπα (ή μήπως όχι) η γκρίνια του Ισπανού όλο αυτό το διάστημα
MotoGP – Για ακόμη δύο χρόνια στη Honda o Mir
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/6/2024

To τελευταίο διάστημα ο Joan Mir είτε γκρίνιαζε για την κατάσταση που επικρατεί στην Honda ελέω της μη ανταγωνιστικότητας της RC213V είτε έλεγε πως θα αποσυρθεί στο τέλος της χρονιάς καθώς αυτή είναι η δυσκολότερη στιγμή της καριέρας του. Τελικά όχι μόνο δεν θα δούμε τον Mir να κρεμάει την φόρμα του αλλά ο Ισπανός φαίνεται πως θα παραμείνει εργοστασιακός αναβάτης της Honda για τα επόμενα δύο χρόνια! Τσάμπα η γκρίνια ή μήπως αυτή πέτυχε τον σκοπό της, ήτοι ένα καλύτερο συμβόλαιο;

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 ο οποίος με τη Honda δεν έχει καταφέρει ακόμη να πανηγυρίσει κάποια νίκη ή βάθρο, θα συνεχίσει και την επόμενη χρονιά να βρίσκεται δίπλα στον Luca Marini, ο οποίος έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2025. Οι λόγοι της απόφασης του Mir να παραμείνει στην ιαπωνική εταιρεία είναι προφανείς: πρώτον τα χρήματα που θα πάρει θα είναι παραπάνω από αρκετά, ενώ θα έχει και την σταθερότητα που ψάχνει ένας αναβάτης στην καριέρα του. Επιπρόσθετα οι “θέσεις εργασίας” στο MotoGP ολοένα και λιγοστεύουν αν αναλογιστούμε πως έρχεται η νέα φουρνιά αναβατών από την Moto2 όπως ο Pedro Acosta για παράδειγμα. Τέλος... πού θα πάει, δεν θα καταφέρουν να βελτιώσουν την RC213V οι Ιάπωνες; Ακόμα και αυτή η βραδύτητά των αντιδράσεών τους σίγουρα θα έχει κάποια όρια!

MotoGP – Για ακόμη δύο χρόνια στη Honda o Mir

Ο Mir με την επέκταση του συμβολαίου του θέλει ταυτόχρονα να δείξει στα αφεντικά της Honda πως μπορεί να βοηθήσει στο να γίνει εκ νέου ανταγωνιστική η RC213V και γιατί όχι να πορευτεί μαζί τους και το 2027, χρονιά στην οποία αλλάζουν οι κανονισμοί του MotoGP.

MotoGP – Για ακόμη δύο χρόνια στη Honda o Mir
Ετικέτες

MotoGP: Αλλαγές στους κανονισμούς - Αποσαφηνίζεται το πρωτόκολλο εισόδου και εξόδου στην pit lane

Με αφορμή το αμφιλεγόμενο συμβάν του Marc Marquez
Pit lane regulation
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

8/6/2026

Η Dorna και η FIM προχώρησαν στην επίσημη ενσωμάτωση στους κανονισμούς των διαδικασιών εισόδου και εξόδου από την pit lane.

Σύμφωνα με τη νέα διατύπωση, σε όλες τις περιόδους δραστηριότητας στην πίστα, συμπεριλαμβανομένων των αγώνων, η μοναδική επιτρεπόμενη είσοδος και έξοδος από το pit lane είναι μέσω του καθορισμένου σημείου και της προβλεπόμενης διαδρομής, όπως αυτά ορίζονται από τη διακεκομμένη λευκή γραμμή, τον ειδικό διάδρομο εισόδου προς τα pits και το αντίστοιχο σημείο χρονομέτρησης.

Παράλληλα, εξακολουθούν να ισχύουν οι ειδικές οδηγίες που εκδίδει η Διεύθυνση Αγώνων για κάθε πίστα ξεχωριστά, οι οποίες καθορίζουν τυχόν απαγορευμένες διαδρομές ή ιδιαιτερότητες στη χάραξη.

Οι Αγωνοδίκες διατηρούν το δικαίωμα επιβολής ποινών σε περιπτώσεις όπου ένας αναβάτης δεν διασχίσει τη διακεκομμένη λευκή γραμμή ή δεν χρησιμοποιήσει την προβλεπόμενη διαδρομή εισόδου ή εξόδου από το pit lane.

Η αλλαγή έρχεται ως συνέχεια των συζητήσεων που προκάλεσαν περιστατικά στους πρώτους αγώνες της χρονιάς, όπως του Marc Marquez στο ισπανικό Grand Prix της Jerez, με στόχο να υπάρχει πλέον σαφής και ενιαία εφαρμογή των κανόνων σε όλες τις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP.

MotoGP Pit Lane Regulations

 

Ετικέτες