MotoGP: Γίνεται τηλεοπτική σειρά στο Amazon

Σε 8 επεισόδια των 50 λεπτών
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/12/2021

Η Dorna ανακοίνωσε πως τον Φεβρουάριο του 2022 θα ξεκινήσει στην τηλεοπτική πλατφόρμα του Amazon η προβολή των 8 επεισοδίων, διάρκειας 50 λεπτών για το κάθε ένα από αυτά, της σειράς Life at Speed, η οποία θα έχει τον χαρακτήρα ντοκιμαντέρ, αλλά σε μορφή reality show, δηλαδή θα αποτυπώνει τη ζωή των ανθρώπων των MotoGP και όχι μόνο την αγωνιστική δράση.

Η ιδέα δεν είναι ούτε καινούρια, ούτε πρωτοποριακή, αφού ακριβώς το ίδιο έκανε για την Formula 1 η Liberty Media στην αντίστοιχη τηλεοπτική πλατφόρμα του Netflix με τη σειρά “Drive to Survive”.

Η επιτυχία της συγκεκριμένης σειράς δεν περιορίστηκε μόνο σε επίπεδο τηλεθέασης, αλλά επεκτάθηκε και στο οικονομικό επίπεδο, καθώς πολλές ομάδες τις Formula 1 είδαν να μεγαλώνει η λίστα των εταιρειών που ήθελαν να μπουν χορηγοί στα αυτοκίνητά τους.

Αυτό ήταν μάλλον και το βασικό επιχείρημα της Dorma προς τις ομάδες των MotoGP να δεχτούν να υπάρχει τον τελευταίο χρόνο 1-2 κάμεραμαν συνεχώς δίπλα τους και μέσα στα πόδια τους.

Καμία ομάδα και σίγουρα όχι οι εργοστασιακές, δεν θέλουν να υπάρχουν “εξωσχολικοί” μέσα στα πιτς, όπου με μια κάμερα στο χέρι θα καταγράφουν τα πάντα, ανάμεσά τους και μηχανολογικά μυστικά, τα οποία είναι πολύ εύκολο να διαρρεύσουν στους αντιπάλους τους, ακόμα και από καθαρή αφέλεια…

Από την άλλη μεριά βέβαια, η Dorna φρόντισε το συνεργείο που θα αναλάβει την βιντεοσκόπηση να αποτελείται από ανθρώπους που ήδη έχουν δουλέψει για αυτή στο παρελθόν και είναι γνωστά πρόσωπα και στους ανθρώπους των ομάδων.

Άλλωστε τα τελευταία χρόνια, η Dorna έχει ξεκινήσει να προβάλει μια σειρά από βίντεο με τον τίτλο “UNSEEN” που ήδη ακολουθεί τη λογική και το ύφος ενός “κονσέρβα-reality”.

Θα καταφέρει το Life at Speed να επιτύχει το στόχο του όπως το Drive to Survive της Formula 1;

Κάποιοι ανησυχούν πως οι άνθρωποι των MotoGP είναι Ισπανοί, Ιταλοί και Ιάπωνες και δεν μιλάνε όλοι αγγλικά μεταξύ τους όπως στην Formula 1, οπότε θα είναι υποχρεωτικοί οι υπότιτλοι, κάτι που μπορεί να κουράσει το ευρύ κοινό.

Μόνο που η άποψη αυτή εκφράζεται από τους κλασσικούς ανθρώπους της τηλεόρασης και του θεάματος που πιστεύουν πως τα ξέρουν όλα…

Η πραγματικότητα για κάθε μορφής θέαμα είναι πως ο κόσμος θα δει ό,τι έχει ενδιαφέρον ως ιστορία και ως χαρακτήρες. Όσο πιο δυνατή και πρωτότυπη είναι η ιστορία και όσο πιο ισχυρή προσωπικότητα έχουν οι χαρακτήρες, τόσο πιο πολύ δένεται ο θεατής με το θέαμα που παρακολουθεί. Όλοι μας έχουμε δει καλές ταινίες των τριών ωρών και είπαμε “τι, τελείωσε κιόλας;” Και όλοι μας έχουμε δει φόλες που μας έκαναν να φύγουμε από το σινεμά στο μισάωρο.

Το τεχνικό κομμάτι, δηλαδή ο ήχος, η εικόνα και οι υπότιτλοι είναι απλώς κερασάκια σε μια τούρτα. Το απέδειξε περίτρανα η κορεάτικη σειρά  Squid Game που σάρωσε σε όλο τον κόσμο με τους πρωταγωνιστές να μιλάνε μια γλώσσα που σε όλο τον πλανήτη εκτός Νοτίου Κορέας ακούγονταν “σαν κινέζικα”.

Ο μόνος καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία (θεαματικότητας για το άθλημα της μοτοσυκλέτας και προσέλκυσης χορηγών για της ομάδες) θα είναι στο editing της σειράς, δηλαδή στην ομάδα των ανθρώπων που θα διαλέξουν ποιες σκηνές θα μπουν και κυρίως ποιες θα κοπούν.

Εμείς που παρακολουθούμε όλες τις συνεντεύξεις τύπου των αναβατών πριν και μετά τους αγώνες σας λέμε από τώρα πως ο Jack Miller της Ducati είναι από μόνος του ένας χαρακτήρας που κρατά ολόκληρη τη σειρά!

Βάλτε τώρα την ιστορική αποχώρηση του Valentino Rossi, την σουρεάλ κατάσταση με την μετακίνηση του Maverick Vinales από τη Yamaha στην Aprilia στη μέση της χρονιάς, την επανεμφάνιση του Marc Marquez και όλα όσα έγιναν το 2021 και έχεις στα χέρια σου υλικό να φτιάξεις από κωμωδία για μικρά παιδιά, μέχρι δράμα και θρίλερ σε όποια ποσότητα θέλεις.

Αν η Dorna δεν το ξεφτιλίσει στο  “Political Correct” μοντάζ, τότε το Life at Speed θα σπάσει ταμεία ακόμα κι αν δεν βάλουν υπότιτλους στους διαλόγους της Βαβέλ των MotoGP.


 

MotoGP Βραζιλία: Στην Τρίπολη θα ήταν καλύτερα! Διαλυόταν η πίστα σε κάθε γύρο!

Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους
MotoGP Βραζιλία: Στην Τρίπολη θα ήταν καλύτερα! Διαλυόταν η πίστα σε κάθε γύρο!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

23/3/2026

Το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα είδαν οι τρεις πρώτοι της μεγάλης κατηγορίας στην χθεσινή συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα, που είδε δύο Aprilia στο βάθρο. Έναν πόθο που εκπληρώνεται με ακριβώς έναν χρόνο καθυστέρηση!

Με την χαρά της επιτυχίας και με το γεγονός πως εκεί μπροστά που γυρνούσαν, δεν είχαν το πρόσθετο πρόβλημα των υπολοίπων, είναι φυσιολογικό που ήταν οι μόνοι που δεν έδωσαν έκταση στο πρόβλημα. Άλλωστε, κάτι τέτοιο θα έκοβε πόντους από τον άθλο και την επιτυχία, που μόλις είχαν σημειώσει.

Όλοι οι υπόλοιποι όμως, χωρίς καμία εξαίρεση, τόνισαν το πρόβλημα και ευχήθηκαν να μην χρειαστεί ποτέ ξανά να αγωνιστούν σε τέτοιες συνθήκες.

Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους ενώ ειδικά στην Moto3 δύο άσχημα highsides αποδίδονται αποκλειστικά στην κατάσταση της πίστας και ευτυχώς δεν συνοδεύτηκαν και από τραυματισμό.

Φυσικό επίσης να πέφτουν οι προβολείς στην δήλωση του Marc Marquez μετά τον αγώνα, όταν απέδωσε το γλίστρημα που είχε και έδωσε την θέση στον Di Giannantonio που μόλις είχε κερδίσει, στην κατάσταση της πίστας.

Όπως είπε χαρακτηριστικά, εξαιτίας της πίστας έχασε την θέση στο βάθρο.

Το δίπολο που πολλές φορές παρατηρείται, από… δίποδα που βρίσκονται και στην αρθρογραφία όχι μόνο στα σχόλια, κάτι που αναγάγει το ζήτημα σε κάτι πιο σοβαρό και επικίνδυνο, θέλουν να απομονώσουν την δήλωση Marc Marquez για να πουν πως ψάχνει δικαιολογία. Παίζουν το κοινό τους ταΐζοντάς το ίντριγκα, παίρνοντας την μία στιγμή το μέρος της μίας παράταξης και έπειτα της άλλης ενώ ταυτόχρονα επικαλούνται την δημοσιογραφία, φυσικά μόνο στην Ελλάδα μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Υπάρχει ο κίνδυνος να γίνει και εδώ, πολύ απλά γιατί η ίντριγκα φέρνει το πολυπόθητο κλικ για το οποίο δεν σταματούν να παρακαλούν ως «υποστήριξη». Έχουμε εδώ δύο διαφορετικές εικόνες, από αναβάτες που αποδίδονται σε διαφορετικές παρατάξεις με τον Martin στη μέση. Από την μία πλευρά η VR46 και το πουλέν της και από την άλλη ο Marc Marquez. Δεν χρειάζεται καμία αντιπαράθεση όμως, ιδιαίτερα σε ένα ζήτημα χειροπιαστό, κυριολεκτικά σκύβεις και πιάνεις την άσφαλτο που διαλύεται στο χέρι σου. Τόσο χειροπιαστό! Ο Bezzecchi είναι φυσιολογικό να μην το έχει αντιμετωπίσει στον ίδιο βαθμό καθώς είχε και τον καλύτερο ρυθμό, γυρνούσε και εμπρός μόνος του, ανενόχλητος.

https://www.motomag.gr/news/race-news/motogp-brazilia-anoixe-trypa-sto-kentro-tis-pistas-prin-ton-sprint
Ούτε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας δεν βλέπεις αυτή την εικόνα!

Ο Martin είπε πως όσο κάθισε πίσω από τις δύο Ducati, δεχόταν πετροπόλεμο, κάτι που ευτυχώς γλίτωσε αρκετά γρήγορα.

Σε κάθε περίπτωση οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Αυτή ήταν η χειρότερη εικόνα των MotoGP και χρεώνεται πλήρως στην νέα διοίκηση η οποία ήξερε το ζήτημα από πριν. Δεν ρίσκαρε μόνο τον ίδιο τον αγώνα, φτάνοντας πολύ κοντά στην ματαίωσή του, όπως είδαμε από την τρύπα που άνοιξε μέσα στην άσφαλτο το Σάββατο, πριν τον Sprint, αλλά και με την ασφάλεια των αγωνιζόμενων. Ιδιαίτερα στις μικρότερες μάλιστα κατηγορίες και κυρίως στην Moto3, που με τα δικά τους ελαστικά οι συνθήκες καθιστούσαν τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα.

Ο αγώνας στην Βραζιλία θα μπορούσε να γίνει στο τέλος της χρονιάς, ώστε να προλάβει να στρωθεί η πίστα ή από το νέο έτος, όταν και σίγουρα θα είχαν ολοκληρωθεί οι εργασίες, μιας και είναι προγραμματισμένο, να πέσει νέα άσφαλτος!

MotoGP Βραζιλία: Άνοιξε τρύπα στο κέντρο της πίστας πριν τον Sprint!

Αν πήγαινε όμως στο τέλος της χρονιάς, τα MotoGP θα είχαν ένα σημαντικό πρόσθετο έξοδο για τα Cargo αεροπλάνα που μεταφέρουν τον εξοπλισμό, ενώ το κοινό της Λ.Αμερικής που μπορεί να δώσει σημαντικά έσοδα τόσο από την φυσική του παρουσία, όσο και με τα τηλεοπτικά δικαιώματα, ήταν ακριβώς εκείνο το κερασάκι που έκανε τους διοργανωτές να κλείσουν τα μάτια σε αυτό που έβλεπαν και τα αυτιά στις συμβουλές που άκουγαν.

Ο Bezzecchi ωστόσο το έθεσε σωστά, αν αφήσεις τα παραπάνω και το δεις ως ένα πρόβλημα που το έχεις ξαφνικά και παλεύεις να βρεις την λύση. Υπό αυτό το πρίσμα οι διοργανωτές κινήθηκαν ταχύτατα και έδωσαν λύση παλεύοντας να μπαλώσουν την κατάσταση. Θα ήταν ηρωική αντιμετώπιση, αν δεν είχαν βαδίσει εις γνώση τους πάνω στο πρόβλημα και ενώ υπήρχαν φωνές που το τόνιζαν ακόμη περισσότερο.

Έτσι φτάσαμε στην χειρότερη εικόνα των MotoGP τα τελευταία χρόνια και έτσι ξεκινά η νέα διοίκηση το έργο της, με κίτρινη κάρτα. Ούτε στην Ινδονησία, εκεί που τα MotoGP διεξάγονται σε δημόσιο δρόμο, δεν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα πρόσφυσης, ασφάλειας και δυσκολίας μάλιστα για τους αναβάτες, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Brazil motomag
κανονικός πετροπόλεμος!

Κι ενώ στις μικρές κατηγορίες η πρόσφυση ήταν ακόμη πιο μεγάλο πρόβλημα, στην μεγάλη κατηγορία ο πετροπόλεμος σε όσους οδηγούσαν κοντά και πολλοί μαζί, όπως συνέβαινε εχθές από την πρώτη πεντάδα και πίσω, ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Περισσότεροι από τους μισούς αναβάτες απέκτησαν μώλωπες για ενθύμιο, που θα το θυμούνται για καιρό.

 

Ετικέτες