MotoGP – H Trackhouse Racing κοντά στο να ανακοινώσει τον πρώτο αναβάτη της για το 2025

Μέσω Instagram ψάχνει ο ιδιοκτήτης της ομάδας τους νέους αναβάτες
motomag MotoGP – H Trackhouse Racing κοντά στο να ανακοινώσει τον πρώτο αναβάτη της για το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/7/2024

Αναμφίβολα οι Αμερικανοί είναι ιδιοφυΐες όσον αφορά την διαφήμιση και το σόου, ενώ πολλές φορές για αυτούς όλα σχετίζονται με την τηλεθέαση και το πως το κοινό θα μπορέσει να ταυτιστεί με το προϊόν που θέλουν να πουλήσουν.

Ένας από τους καλύτερους όσον αφορά τον κόσμο των media είναι και ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks, ο οποίος εδώ και κάποιους μήνες έχει δημιουργήσει και την Trackhouse Racing η οποία αποτελεί τη δορυφορική ομάδα της Aprilia στο MotoGP. Ο Marks με χιουμοριστικό τρόπο μέσω του Instagram “βγήκε στην αγορά” ώστε να βρει τον επόμενο αναβάτη της ομάδας καθώς τα δύο συμβόλαια των αναβατών της Trackhouse Racing, Miguel Oliveira και Raul Fernandez λήγουν τους επόμενους μήνες.

Στο βίντεο ο Marks βλέπει κάποιες εικόνες αθλητών όπως του Novak Djokovic (Tennis), του Carlos Sainz (Formula 1), του Usain Bolt (στίβος) και πολλών άλλων αναφέροντας χαριτολογώντας πως είτε δεν του κάνουν, είτε αυτοί είναι για άλλο άθλημα. Καθώς ο Marks συνεχίζει το ψάξιμο τον βλέπουμε να σταματά το "σκρολάρισμα" έχοντας βρει αυτό που ψάχνει, τον επόμενο "εκλεκτό" αναβάτη της Trackhouse Racing.

Φυσικά ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Racing δεν γυρνά ακόμα το κινητό του στην κάμερα ώστε να αποκαλύψει τον πρώτο αναβάτη που θα βρεθεί στη σέλα της RS-GP ωστόσο αυτό θα το μάθουμε πολύ σύντομα. Υπάρχουν αρκετές αναφορές πως θα μπορούσε να είναι είτε ο Jack Miller είτε ο Joe Roberts καθώς εδώ και πολύ καιρό στην ομάδα ψάχνουν τρόπο να φέρουν έναν Αμερικανό αναβάτη στην κορυφαία κατηγορία και ο Roberts πληροί όλες τις προϋποθέσεις.

 

I think we found our guy.

Δημοσιεύτηκε από Trackhouse Moto GP στις Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024
Ετικέτες

MotoGP Brno: Αποβλήθηκε ο Bezzecchi από τον αγώνα της Κυριακής! Έριξε σφαλιάρες σε κριτή! [VIDEO]

Απαράδεκτη και αψυχολόγητη συμπεριφορά
MotoGP Brno: Αποβλήθηκε ο Bezzecchi από τον αγώνα της Κυριακής! Έριξε σφαλιέρες σε κριτή! [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/6/2026

Μία απαράδεκτη συμπεριφορά επέδειξε ο Bezzecchi αμέσως μετά την πτώση του στον σημερινό αγώνα Sprint. Τρέχοντας στην πεσμένη του μοτοσυκλέτα, χτύπησε έναν από τους κριτές που είχε σπεύσει να σηκώσει την μοτοσυκλέτα του, προφανώς αντιδρώντας χωρίς να σκεφτεί, στον τρόπο που ο κριτής την προσέγγισε.

Η διοργάνωση περίμενε να τελειώσει η αγωνιστική δράση για να εξετάσει την περίπτωση και να ακούσει και την πλευρά του Bezzecchi ανακοινώνοντας πριν από λίγο την αποβολή του από τον αγώνα της Τσεχίας, μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο το βαθμολογικό πλήγμα που υπέστη σήμερα.

Αναμένεται ανακοίνωση συγνώμης από τον Bezzecchi, κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι αυτή την στιγμή.

Με διαφορετικές γωνίες από τις κάμερες να δίνονται στην δημοσιότητα και κυρίως από την onboard κάμερα του Bezzecchi, φαίνεται πως η αντίδρασή του πυροδοτήθηκε από την κατά λάθος κίνηση του κριτή να ανοίξει το γκάζι στην πεσμένη μοτοσυκλέτα, στην προσπάθειά του να την σηκώσει. Ο Bezzecchi θα μπορούσε να διαμαρτυρηθεί για αυτό αλλά σε καμία περίπτωση να σηκώσει το χέρι του.

Το στιγμιότυπο: