MotoGP – H Trackhouse Racing κοντά στο να ανακοινώσει τον πρώτο αναβάτη της για το 2025

Μέσω Instagram ψάχνει ο ιδιοκτήτης της ομάδας τους νέους αναβάτες
motomag MotoGP – H Trackhouse Racing κοντά στο να ανακοινώσει τον πρώτο αναβάτη της για το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/7/2024

Αναμφίβολα οι Αμερικανοί είναι ιδιοφυΐες όσον αφορά την διαφήμιση και το σόου, ενώ πολλές φορές για αυτούς όλα σχετίζονται με την τηλεθέαση και το πως το κοινό θα μπορέσει να ταυτιστεί με το προϊόν που θέλουν να πουλήσουν.

Ένας από τους καλύτερους όσον αφορά τον κόσμο των media είναι και ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks, ο οποίος εδώ και κάποιους μήνες έχει δημιουργήσει και την Trackhouse Racing η οποία αποτελεί τη δορυφορική ομάδα της Aprilia στο MotoGP. Ο Marks με χιουμοριστικό τρόπο μέσω του Instagram “βγήκε στην αγορά” ώστε να βρει τον επόμενο αναβάτη της ομάδας καθώς τα δύο συμβόλαια των αναβατών της Trackhouse Racing, Miguel Oliveira και Raul Fernandez λήγουν τους επόμενους μήνες.

Στο βίντεο ο Marks βλέπει κάποιες εικόνες αθλητών όπως του Novak Djokovic (Tennis), του Carlos Sainz (Formula 1), του Usain Bolt (στίβος) και πολλών άλλων αναφέροντας χαριτολογώντας πως είτε δεν του κάνουν, είτε αυτοί είναι για άλλο άθλημα. Καθώς ο Marks συνεχίζει το ψάξιμο τον βλέπουμε να σταματά το "σκρολάρισμα" έχοντας βρει αυτό που ψάχνει, τον επόμενο "εκλεκτό" αναβάτη της Trackhouse Racing.

Φυσικά ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Racing δεν γυρνά ακόμα το κινητό του στην κάμερα ώστε να αποκαλύψει τον πρώτο αναβάτη που θα βρεθεί στη σέλα της RS-GP ωστόσο αυτό θα το μάθουμε πολύ σύντομα. Υπάρχουν αρκετές αναφορές πως θα μπορούσε να είναι είτε ο Jack Miller είτε ο Joe Roberts καθώς εδώ και πολύ καιρό στην ομάδα ψάχνουν τρόπο να φέρουν έναν Αμερικανό αναβάτη στην κορυφαία κατηγορία και ο Roberts πληροί όλες τις προϋποθέσεις.

 

I think we found our guy.

Δημοσιεύτηκε από Trackhouse Moto GP στις Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024
Ετικέτες

MotoGP – Fabio Quartararo: “Αυτό που συνέβη στην Αυστρία ήταν γελοίο, ένας εφιάλτης”

Δηλώσεις έκανε ο Γάλλος που είναι πολύ απογοητευμένος
fabio_quartararo
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/8/2025

Ο Fabio Quartararo τερμάτισε την προηγούμενη εβδομάδα στο Αυστριακό GP στην 15η θέση, παίρνοντας μόλις ένα βαθμό. Σε συνέντευξη που παραχώρησε ήταν ιδιαίτερα επικριτικός για την απόδοση της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας του.

Παρά την έντονη απογοήτευση, ο Γάλλος προσπαθεί να φανεί αισιόδοξος και πιστεύει ότι ακόμα και από τα χειρότερα αποτελέσματα μπορεί να προκύψει κάτι θετικό για τους μηχανικούς, ειδικά για το μελλοντικό πρόγραμμα ανάπτυξης του κινητήρα V4 της Yamaha.

Ο Quartararo τονίζει ξεκάθαρα πως χωρίς ικανό κινητήρα στο MotoGP δεν μπορείς να κάνεις προσπεράσεις και αυτή τη στιγμή ο ίδιος δεν είναι σε θέση να δώσει μάχες με τους αντιπάλους του.

Ο Γάλλος αναβάτης δήλωσε: “Θέλω να το ξεχάσω, ειδικά εγώ πρέπει. Ελπίζω να μην το ξεχάσουν οι μηχανικοί, γιατί αυτό που συνέβη στην Αυστρία ήταν γελοίο, και οι τέσσερις οδηγοί ζητάμε εξηγήσεις. Παρ' όλα αυτά, θέλω να σκεφτώ θετικά, ότι το αποτέλεσμα στην Αυστρία ήταν και χρήσιμο για τους μηχανικούς μας. Δεν είναι τόσο το ότι ήμασταν τελευταίοι, αλλά ότι ο Ogura μας είχε 7 δευτερόλεπτα διαφορά ”.

Συνέχισε λέγοντας: “Θέλω να βελτιωθώ και να καταλάβω τι δεν πάει καλά. Μας λείπει ισχύς, και στην Αυστρία δεν καταφέραμε να τη χρησιμοποιήσουμε, έπρεπε να την μειώσουμε για να αποφύγουμε το γλιστρημα, και παρ' όλα αυτά το πρόβλημα εμφανίστηκε. Δεν ξέρουμε ακόμα πώς λειτουργεί αυτή η μοτοσυκλέτα. Η ελπίδα είναι ότι μέχρι το τέλος της σεζόν θα έχουμε περισσότερη σαφήνεια. Νομίζω ότι θα είναι ακόμα χειρότερα στο Balaton Park, αλλά ελπίζουμε να πετύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Ειλικρινά, πάνω από όλα θα ήθελα να διασκεδάζω — γιατί το να μην διασκεδάζεις είναι το χειρότερο, και στην Αυστρία ήταν εφιάλτης”. Ο Quartararo ήταν η ταχύτερη Yamaha στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά στην Ουγγαρία και βρέθηκε μόλις στην 11η θέση.

Όσον αφορά τον νέο κινητήρα V4 που αναπτύσσει η Ιαπωνική εταιρεία, είπε πως θέλει να τον δοκιμάσει και πιστεύει πως αυτό θα έπρεπε ήδη να έχει γίνει. Συνέχισε λέγοντας πως τους λείπει η ισχύς, αλλά παράλληλα η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι ανταγωνιστική και κατά την διάρκεια του αγώνα.