MotoGP – H Trackhouse Racing κοντά στο να ανακοινώσει τον πρώτο αναβάτη της για το 2025

Μέσω Instagram ψάχνει ο ιδιοκτήτης της ομάδας τους νέους αναβάτες
motomag MotoGP – H Trackhouse Racing κοντά στο να ανακοινώσει τον πρώτο αναβάτη της για το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/7/2024

Αναμφίβολα οι Αμερικανοί είναι ιδιοφυΐες όσον αφορά την διαφήμιση και το σόου, ενώ πολλές φορές για αυτούς όλα σχετίζονται με την τηλεθέαση και το πως το κοινό θα μπορέσει να ταυτιστεί με το προϊόν που θέλουν να πουλήσουν.

Ένας από τους καλύτερους όσον αφορά τον κόσμο των media είναι και ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks, ο οποίος εδώ και κάποιους μήνες έχει δημιουργήσει και την Trackhouse Racing η οποία αποτελεί τη δορυφορική ομάδα της Aprilia στο MotoGP. Ο Marks με χιουμοριστικό τρόπο μέσω του Instagram “βγήκε στην αγορά” ώστε να βρει τον επόμενο αναβάτη της ομάδας καθώς τα δύο συμβόλαια των αναβατών της Trackhouse Racing, Miguel Oliveira και Raul Fernandez λήγουν τους επόμενους μήνες.

Στο βίντεο ο Marks βλέπει κάποιες εικόνες αθλητών όπως του Novak Djokovic (Tennis), του Carlos Sainz (Formula 1), του Usain Bolt (στίβος) και πολλών άλλων αναφέροντας χαριτολογώντας πως είτε δεν του κάνουν, είτε αυτοί είναι για άλλο άθλημα. Καθώς ο Marks συνεχίζει το ψάξιμο τον βλέπουμε να σταματά το "σκρολάρισμα" έχοντας βρει αυτό που ψάχνει, τον επόμενο "εκλεκτό" αναβάτη της Trackhouse Racing.

Φυσικά ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Racing δεν γυρνά ακόμα το κινητό του στην κάμερα ώστε να αποκαλύψει τον πρώτο αναβάτη που θα βρεθεί στη σέλα της RS-GP ωστόσο αυτό θα το μάθουμε πολύ σύντομα. Υπάρχουν αρκετές αναφορές πως θα μπορούσε να είναι είτε ο Jack Miller είτε ο Joe Roberts καθώς εδώ και πολύ καιρό στην ομάδα ψάχνουν τρόπο να φέρουν έναν Αμερικανό αναβάτη στην κορυφαία κατηγορία και ο Roberts πληροί όλες τις προϋποθέσεις.

 

I think we found our guy.

Δημοσιεύτηκε από Trackhouse Moto GP στις Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024
Ετικέτες

MotoGP: Tardozzi για Balaton Park - “Ίσως βοηθήσει την Yamaha”

“Ίσως η πίστα να είναι καλύτερη για τα μικρότερα 850cc από το 2027 και μετά. Επίσης, η Yamaha μπορεί να ωφεληθεί"
Tardozzi on Balaton
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/8/2025

Το MotoGP κάνει το ντεμπούτο του στην πίστα Balaton Park (22–24 Αυγούστου) και ο Davide Tardozzi μοιράζεται τις πρώτες εντυπώσεις του από την καίνουργια πίστα της Ουγγαρίας.

Ο επικεφαλής της Ducati Lenovo δήλωσε πως η εμπειρία ήταν θετική: “Είναι καλά εκεί, οι άνθρωποι είναι εξυπηρετικοί και οι εγκαταστάσεις είναι εντάξει», ανέφερε περιγράφοντας τη νέα διαδρομή των 4,075 χλμ. στην περιοχή της λίμνης Balaton.

Παρόλα αυτά, δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι “η πίστα είναι λίγο μικρή για MotoGP. Αλλά πιστεύω πως οι αναβάτες θα την απολαύσουν. Η ευθεία είναι σχετικά μικρή και οι δύο πρώτες στροφές σφιχτές. Ωστόσο, οι ζώνες διαφυγής είναι καλές και η άσφαλτος εξαιρετική!”.

Ο Tardozzi ανέφερε επίσης ότι περπάτησε την πίστα μαζί με τον Marc Márquez και τον Francesco Bagnaia, όπου συζητήσαν τα συνηθισμένα, γραμμές, πρόσφυση και ασφάλεια με του αναβάτες να είναι και οι δύο θετικοί. “Αλλά άλλο να οδηγείς μια Panigale κι άλλο μια μοτοσυκλέτα MotoGP”, επισήμανε ο Tardozzi.

Κλείνοντας, ο Ιταλός manager δεν απέκλεισε αλλαγές στην ισορροπία δυνάμεων στο μέλλον: “Ίσως η πίστα να είναι καλύτερη για τα μικρότερα 850cc από το 2027 και μετά. Επίσης, η Yamaha μπορεί να ωφεληθεί. Πάντα παραπονιούνται για έλλειψη πρόσφυσης, αλλά εδώ υπάρχει πολλή, άρα η Μ1 μπορεί να δουλέψει καλύτερα”.