MotoGP – H Trackhouse Racing κοντά στο να ανακοινώσει τον πρώτο αναβάτη της για το 2025

Μέσω Instagram ψάχνει ο ιδιοκτήτης της ομάδας τους νέους αναβάτες
motomag MotoGP – H Trackhouse Racing κοντά στο να ανακοινώσει τον πρώτο αναβάτη της για το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/7/2024

Αναμφίβολα οι Αμερικανοί είναι ιδιοφυΐες όσον αφορά την διαφήμιση και το σόου, ενώ πολλές φορές για αυτούς όλα σχετίζονται με την τηλεθέαση και το πως το κοινό θα μπορέσει να ταυτιστεί με το προϊόν που θέλουν να πουλήσουν.

Ένας από τους καλύτερους όσον αφορά τον κόσμο των media είναι και ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks, ο οποίος εδώ και κάποιους μήνες έχει δημιουργήσει και την Trackhouse Racing η οποία αποτελεί τη δορυφορική ομάδα της Aprilia στο MotoGP. Ο Marks με χιουμοριστικό τρόπο μέσω του Instagram “βγήκε στην αγορά” ώστε να βρει τον επόμενο αναβάτη της ομάδας καθώς τα δύο συμβόλαια των αναβατών της Trackhouse Racing, Miguel Oliveira και Raul Fernandez λήγουν τους επόμενους μήνες.

Στο βίντεο ο Marks βλέπει κάποιες εικόνες αθλητών όπως του Novak Djokovic (Tennis), του Carlos Sainz (Formula 1), του Usain Bolt (στίβος) και πολλών άλλων αναφέροντας χαριτολογώντας πως είτε δεν του κάνουν, είτε αυτοί είναι για άλλο άθλημα. Καθώς ο Marks συνεχίζει το ψάξιμο τον βλέπουμε να σταματά το "σκρολάρισμα" έχοντας βρει αυτό που ψάχνει, τον επόμενο "εκλεκτό" αναβάτη της Trackhouse Racing.

Φυσικά ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Racing δεν γυρνά ακόμα το κινητό του στην κάμερα ώστε να αποκαλύψει τον πρώτο αναβάτη που θα βρεθεί στη σέλα της RS-GP ωστόσο αυτό θα το μάθουμε πολύ σύντομα. Υπάρχουν αρκετές αναφορές πως θα μπορούσε να είναι είτε ο Jack Miller είτε ο Joe Roberts καθώς εδώ και πολύ καιρό στην ομάδα ψάχνουν τρόπο να φέρουν έναν Αμερικανό αναβάτη στην κορυφαία κατηγορία και ο Roberts πληροί όλες τις προϋποθέσεις.

 

I think we found our guy.

Δημοσιεύτηκε από Trackhouse Moto GP στις Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024
Ετικέτες

MotoGP: Ο Jack Miller δίνει τελεσίγραφο στην Pramac Yamaha

Ο Αυστραλός δηλώνει πως σύντομα θα στραφεί σε άλλες επιλογές
jack
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/8/2025

Ο Jack Miller έστειλε ένα σαφές μήνυμα στη Yamaha πριν από το GP της Ουγγαρίας, προειδοποιώντας ότι αν δεν του προσφερθεί συμβόλαιο στο άμεσο μέλλον, θα στραφεί σε άλλες ευκαιρίες.

Η θέση του Μίλερ στη Yamaha απειλείται, καθώς το τρέχον συμβόλαιό του λήγει στο τέλος της σεζόν. Η Pramac Yamaha έχει ήδη κλείσει τον δύο φορές πρωταθλητή WorldSBK Toprak Razgatlioglu για το 2026, ενώ ο teammate του, Miguel Oliveira έχει συμβόλαιο και για την επόμενη σεζόν.

Αυτό φέρνει τον Miller σε δύσκολη θέση, παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στην 17 θέση της γενικής κατάταξης με 52 βαθμούς, ενώ ο Oliveira είναι στην 25η θέση με μόλις 6 βαθμούς.

Ο Αυστραλός παραδέχτηκε ότι η αβεβαιότητα έχει παραταθεί υπερβολικά και ενώ επιθυμεί να μείνει στην Yamaha, η υπομονή του εξαντλείται και δηλώνει “Αυτή τη στιγμή, οι εικασίες σας είναι εξίσου βάσιμες με τις δικές μου όσον αφορά τη στρατηγική και τα σχέδιά της ομάδας. Έχω επιλογές και θα προχωρήσω με αυτές τις επιλογές αν δεν υπάρξει γρήγορη απάντηση”.

Ο Miller δεν αποκάλυψε στα μέσα ενημέρωσης τις λεπτομέρειες της προθεσμίας που έχει θέσει, αλλά κατέστησε σαφής τη στάση του: “Έχω μια προθεσμία στο μυαλό μου, αλλά δεν θα σας την αποκαλύψω. Ήμουν περισσότερο από αρκετά υπομονετικός. Αν με θέλετε, με θέλετε, αν όχι, δεν με θέλετε. Είναι τόσο απλό”.

Ο Miller υπογράμμισε επίσης την αξία που πιστεύει ότι προσφέρει στο πρόγραμμα της Yamaha: “Ανυπομονούσα να εξελιχθώ και να προχωρήσω μαζί τους για να τους βοηθήσω. Νιώθω ότι έχω πολλές πληροφορίες να προσφέρω, πολλές ιδέες να δώσω και ότι μπορώ να βοηθήσω σε ένα τέτοιο πρόγραμμα. Αν δεν μπορούν να δουν την αξία αυτού, τότε καταλαβαίνω και θα προχωρήσω σε κάτι διαφορετικό”.

Η μεταγραφική περίοδος μπαίνει σιγά σιγά στην τελική της ευθεία, με τους κατασκευαστές να θέλουν να κλείσουν το ρόστερ τους το συντομότερο δυνατό, οπότε σύντομα αναμένουμε νεότερα στο σίριαλ Jack Miller.