MotoGP: Η VR46 με Ducati του χρόνου

Με οκτώ αναβάτες οι "Κόκκινοι" την επόμενη σεζόν
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/6/2021

Όλα δείχνουν πως έχει κλείσει η συμφωνία, μετά από διαπραγματεύσεις που κράτησαν πολύ καιρό, και η ομάδα VR46 του Valentino Rossi θα συμμετέχει στην σεζόν του 2022 στα MotoGP με μοτοσυκλέτες της Ducati. Μάλιστα, σύμφωνα με την Gazzetta Motori (το παρακλάδι της Gazzetta delo Sport) η συμφωνία θα ανακοινωθεί μέσα στο Σαββατοκύριακο, ενώ περιλαμβάνει και το συμβόλαιο με την ομάδα Gresini για άλλες δύο μοτοσυκλέτες. Αυτό σημαίνει ότι η Ducati θα έχει οκτώ μοτοσυκλέτες στο grid της επόμενης χρονιάς, αν συνυπολογίσουμε τις δύο εργοστασιακές συμμετοχές και την ομάδα της Pramac. Μάλιστα η συμφωνία με την Gresini αναμένεται να ανακοινωθεί ακόμη και μέσα στην ημέρα.

Η ομάδα του αδικοχαμένου θρύλου των MotoGP, διοικείται από την γυναίκα του και τον γιο του πλέον, οι οποίοι βρίσκονταν σε δίλλημα για το αν θα παραμείνουν με την Aprilia ή αν θα ακολουθούσαν την επιθυμία του εκλιπόντος Fausto Greesini για αλλαγή συνεργασίας, μιας και το τελευταίο διάστημα δεν είχε και τις καλύτερες σχέσεις με το εργοστάσιο του Noale. Μάλιστα ο ίδιος είχε ξεκινήσει συζητήσεις και με την Suzuki, αλλά οι προθέσεις των διοικούντων στο Hamamatsu και η μεταπήδηση του Davide Brivio στην F1, πάγωσαν τα πλάνα.

Η Aprilia προσπάθησε να διατηρήσει την συνεργασία με την ομάδα Gresini, προσφέροντας καλύτερους όρους από την Ducati, αλλά τελικά η οικογένεια Gresini αποφάσισε να κλείσει το διετές συμβόλαιο με το Borgo Panigale, κατά την διάρκεια του αγώνα στο Mugello. Οι δύο αναβάτες της θα είναι ο Fabio Di Giannantonio που υπέγραψε πρόσφατα με την ομάδα και ο Enea Bastianini. Μάλιστα η Aprilia προσπάθησε να δελεάσει τον Ιταλό αναβάτη με μια εργοστασιακή Aprilia, αλλά ο Bastianini επέλεξε την ομάδα του Gresini.

Σε ότι αφορά την ομάδα της VR46, αυτή θα έχει μία GP22 για τον Luca Marini και μία GP21 για τον Marco Bezzecchi που θα κάνει το ντεμπούτο του στην κατηγορία.

 

 

MotoGP: Εμφύλιος στην Aprilia - Ο Massimo Rivola εξηγεί τις ισορροπίες στη μάχη τίτλου μεταξύ Martin και Bezzecchi

“Υπάρχει ένας απλός κανόνας: αμοιβαίος σεβασμός"
Aprilia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Ο Massimo Rivola της Aprilia Racing μιλά για το πώς θα διαχειριστεί μια πιθανή “εσωτερική” μάχη τίτλου στα MotoGP 2026, με τους Jorge Martin και Marco Bezzecchi να χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη κατάταξη του πρωταθλήματος.

Η Aprilia βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο των MotoGP, όχι μόνο επειδή δείχνει να διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα του grid, αλλά και γιατί οι δύο εργοστασιακοί της αναβάτες, Jorge Martín και Marco Bezzecchi, έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν ως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου για το 2026.

Μετά τη νίκη του Martin στο γαλλικό Grand Prix στο Circuit de la Sarthe της πόλης Le Mans, οι δύο αναβάτες χωρίζονται από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, κάτι που κάνει όλο και πιο πιθανό ένα εσωτερικό showdown μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Aprilia

Ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, μιλώντας στο Le Mans, αποκάλυψε πως έχει ήδη θέσει έναν ξεκάθαρο κανόνα στους δύο αναβάτες: "Eίναι πολύ απλός, πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλον. "Αν το κάνουν, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Αυτός που θα έχει και λίγη περισσότερη τύχη, θα τα καταφέρει. Αν δεν το κάνουν, τότε θα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλειά μου και να τους υπενθυμίσω ότι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλον."

Ο Rivola ξεκαθάρισε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανησυχία μέσα στην ομάδα, "δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να θυμώνουμε. Εγώ θυμώνω μόνο όταν λείπει ο σεβασμός μεταξύ ανθρώπων. Μέχρι τώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν θα χρειαστεί να επέμβουμε".

Aprilia

"Κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος"

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Le Mans, με Martin, Bezzecchi και Ai Ogura να χαρίζουν στο Noale το πρώτο απόλυτο βάθρο στην ιστορία των MotoGP, ο Rivola απέφυγε να χαρακτηρίσει την RS-GP σημείο αναφοράς.

"Δεν θέλω να ακούγομαι σαν χαλασμένος δίσκος, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αν κοιτάξουμε τις διαφορές από τους Pedro Acosta και Fabio Di Giannantonio, μιλάμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα σε διάρκεια αγώνα, ουσιαστικά τίποτα. Στις κατατακτήριες δεν ήταν τρεις Aprilia στις πρώτες θέσεις, επομένως προσωπικά εξακολουθώ να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος."

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός παραδέχθηκε πως τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους,

"Είναι επίσης αλήθεια ότι οι τρεις πρώτοι στον αγώνα ήταν με Aprilia, κάτι που δείχνει ότι τεχνικά ίσως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο.

Aprilia

"Έχουμε δύο γρήγορους αναβάτες, αλλά και δύο επαγγελματίες"

Ο Rivola στάθηκε ιδιαίτερα στον χαρακτήρα των δύο διεκδικητών του τίτλου, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας: "Έχουμε δύο αναβάτες που, πέρα από το ότι είναι γρήγοροι, είναι και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν ο ένας τον άλλον."

Με τα MotoGP να μεταφέρονται πλέον στη Βαρκελώνη και τη μάχη του τίτλου να παίρνει φωτιά, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και την εσωτερική ισορροπία για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Aprilia