MotoGP Ιαπωνία: Pole Position Bagnaia με νέο ρεκόρ η Honda στην πρώτη σειρά!
Εκκίνηση με Mir εμπρός, είναι συνταγή για εκπλήξεις
Μια απίστευτη στιγμή για την Honda, να βλέπει την εργοστασιακή της μοτοσυκλέτα στην εκκίνηση του GP μέσα στο σπίτι της και μάλιστα όχι συγκυριακά, επειδή ακυρώθηκαν γύροι άλλων, αλλά γιατί πράγματι έκανε φανταστικό χρόνο κρατώντας για λίγο την πρώτη θέση.
Δύο λεπτά αργότερα ο Bagnaia έκανε το θαύμα όμως και ήταν ο πρώτος που κατέβηκε στο 1.42 με ένα φοβερό ρεκόρ που του δίνει την πρώτη σειρά στην εκκίνηση! Όπως είπε και ο ίδιος αργότερα, τεχνικά δεν ήταν ο πρώτος αλλά σημασία έχει ποιανού γύρος μετρά και δεν ακυρώθηκε επειδή πάτησε εκτός.
Σημαντικότερο όλων, πως ο Bagnaia ήταν με την καλύτερη ψυχολογία από την αρχή της σεζόν! Δεν ήταν εφορία της πρώτης σειράς εκκίνησης, διότι αυτό έχει αρχίσει να χτίζεται από το Misano όπου δοκίμασε μία ριζοσπαστική αλλαγή στις ρυθμίσεις. Ήταν σε μία τόσο καλή κατάσταση που όταν αντιμετώπισε πρόβλημα με τον λεβιέ, στον αμέσως προηγούμενο γύρο, δεν επηρεάστηκε και συνέχισε κάνοντας και τον ταχύτερο γύρο!
Ευχαρίστησε την ομάδα γιατί έκαναν όπως είπε μία υπερπροσπάθεια να φέρουν την μοτοσυκλέτα στις ρυθμίσεις που έπρεπε.
Αυτό ήταν ένα πρόβλημα για πολλούς καθώς είχαν στον ενδιάμεσο και τις μετακινήσεις που καθυστερούν τις διαδικασίες και έτσι ο Acosta για παράδειγμα βρέθηκε να προσπαθεί να πάει μπρος – πίσω στην πρώτη και την δεύτερη μοτοσυκλέτα με τον χρόνο να πιέζει για να ξανά μπει για τις δοκιμές κατάταξης.
Ο Marc Marquez πήρε την τρίτη θέση στην εκκίνηση, ξεκινώντας έτσι από την εμπρός σειρά μετά από μία πτώση στην FP2 όπου μάλιστα ανέβασε ένταση στο box γιατί οι κριτές προσπαθούσαν να τον στείλουν στο box την ώρα που ήθελε να επιστρέψει όσο πιο γρήγορα γινόταν στην πίστα. Στο σημείο έχει παχιά αμμοπαγίδα και είναι εύκολο να κάνεις ζημιά στην μοτοσυκλέτα προσπαθώντας να την τραβήξεις από εκεί.
Ωστόσο στην κατάταξη φάνηκε πως ο Marc είχε βρει την ταχύτητα και σε αυτό το σημείο που σημαίνει πως σε λίγη ώρα αλλά και αύριο θα είναι έτοιμος να παλέψει για την νίκη.
Σημαντικό βέβαια να πάνε όλα καλά στην αρχή, ο Mir έχει ρεκόρ πτώσεων στην εκκίνηση είτε από δική του ευθύνη είτε επειδή έπεσαν επάνω του.
Ευτυχώς για αυτόν τώρα ξεκινά από μπροστά όπου ο συνωστισμός θα είναι μόνο μεταξύ των δύο Ducati και έχει λιγότερες πιθανότητες να μην ολοκληρώσει τους δύο πρώτους γύρους, όπως έχει συμβεί σε τόσους πολλούς αγώνες τώρα αυτή την σεζόν.
Στην Q1 ο Morbidelli πήρε την πρώτη θέση με δεύτερο τον Alex Marquez. Μία πτώση του Aldeguer δεν επηρέασε το γυρολόγιο των υπολοίπων με τον Ai Ogura να προσπαθεί για κάτι καλύτερο μέσα στο Ιαπωνικό GP.
Σοκαραστική η πτώση του Binder παρόλο που ήταν ένα απλό lowside, γιατί έγινε με 160 χ.α.ω και θα μπορούσε να οδηγήσει σε τραυματισμό, ευτυχώς δίχως άλλες επιπτώσεις.
Αποτελέσματα Q2: |
||||
ΘΕΣΗ |
ΑΝΑΒΑΤΗΣ |
ΟΜΑΔΑ |
ΔΙΑΦ. |
ΧΡΟΝΟΣ |
1 |
Ducati Lenovo Team |
01:42.911 |
||
2 |
36J. Mir |
Honda HRC Castrol |
+0.092 / +0.092 |
01:43.003 |
3 |
Ducati Lenovo Team |
+0.132 / +0.040 |
01:43.043 |
|
4 |
|
+0.158 / +0.026 |
01:43.069 |
|
5 |
|
+0.244 / +0.086 |
01:43.155 |
|
6 |
|
+0.259 / +0.015 |
01:43.170 |
|
7 |
Honda HRC Castrol |
+0.348 / +0.089 |
01:43.259 |
|
8 |
BK8 Gresini Racing MotoGP |
+0.360 / +0.012 |
01:43.271 |
|
9 |
Aprilia Racing |
+0.412 / +0.052 |
01:43.323 |
|
10 |
Trackhouse MotoGP Team |
+0.442 / +0.030 |
01:43.353 |
|
11 |
CASTROL Honda LCR |
+0.631 / +0.189 |
01:43.542 |
|
12 |
|
+0.660 / +0.029 |
01:43.571 |
|
Αποτελέσματα Q1: |
||||
1 |
|
01:43.253 |
||
2 |
|
+0.014 / +0.014 |
01:43.267 |
|
3 |
79A. Ogura |
|
+0.176 / +0.162 |
01:43.429 |
4 |
|
+0.197 / +0.021 |
01:43.450 |
|
5 |
|
+0.201 / +0.004 |
01:43.454 |
|
6 |
|
+0.298 / +0.097 |
01:43.551 |
|
7 |
|
+0.334 / +0.036 |
01:43.587 |
|
8 |
|
+0.441 / +0.107 |
01:43.694 |
|
9 |
42A. Rins |
|
+0.665 / +0.224 |
01:43.918 |
10 |
|
+0.829 / +0.164 |
01:44.082 |
|
11 |
|
+0.925 / +0.096 |
01:44.178 |
|
12 |
|
+0.939 / +0.014 |
01:44.192 |
|
13 |
|
+1.457 / +0.518 |
01:44.710 |