MotoGP Jerez 2023: Κάταγμα στον ώμο για τον Miguel Oliveira

Βραβείο ατυχίας για τον Πορτογάλο, με 2 εμβολισμούς και ισάριθμους τραυματισμούς στην έναρξη της σεζόν
Miguel Oliveira
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/5/2023

Δυστυχώς νέες ιατρικές εξετάσεις για τον αναβάτη της RNF Aprilia, Miguel Oliveira έδειξαν πως η πτώση του στη Jerez μετά τον εμβολισμό του από τον Quartararo, ήταν πιο σοβαρή από ότι αναμενόταν. Έτσι, εκτός από την εξάρθρωση στον αριστερό ώμο ο Πορτογάλος υπέστη κάταγμα στο βραχιόνιο οστό του ίδιου ώμου.

Ο Miguel Oliveira πρέπει να έχει έναν αόρατο στόχο στην πλάτη του… δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός πως με την έναρξη της σεζόν του 2023 έχει εμβολιστεί άσχημα δύο φορές, μια από τον Marc Marquez στο Portimao και μια από τον Quartararo στη Jerez. Δεν πρόλαβε να συνέλθει από την πρώτη (τραυματισμός στους τένοντες του ποδιού του) και να επανέλθει στους αγώνες, και τραυματίστηκε και πάλι.

Εμβολισμός Oliveira

Ο Oliveira, που κατέλαβε την πέμπτη θέση στον αγώνα sprint του Σαββάτου, στον αγώνα της Κυριακής εμβολίστηκε στη δεύτερη στροφή της πίστας από τον Fabio Quartararo (που δέχθηκε κατόπιν ποινή long lap penalty για το συμβάν), με αποτέλεσμα να πέσει και να υποστεί εξάρθρωση στον αριστερό του ώμο. Ο Πορτογάλος αναβάτης αρχικά μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας της Jerez, ενώ λίγο αργότερα μεταφέρθηκε στο κοντινότερο νοσοκομείο ώστε να γίνουν οι απαραίτητες εξετάσεις.

Oliveira

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από την ομάδα της RNF Aprilia, οι εξετάσεις έδειξαν πως υπάρχει ένα κάταγμα στο βραχιόνιο οστό του αριστερού ώμου του. Έτσι, ο Πορτογάλος είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα χάσει τον ερχόμενο γύρο του Le Mans, στις 14-16 Μαΐου, ενώ το επικρατέστερο σενάριο είναι να δούμε τον αναβάτη δοκιμών της Aprilia, Lorenzo Savadori να τον αντικαθιστά μέχρι να αναρρώσει. Η κατάσταση του Miguel Oliveira θα επανεξετασθεί την επόμενη εβδομάδα.

Εν τω μεταξύ, ο ομόσταυλος του στην RNF Aprilia Raul Fernandez εξετάζει το ενδεχόμενο χειρουργικής επέμβασης στο δεξί του χέρι καθώς υποφέρει από «arm pump». Να ευχηθούμε ταχεία ανάρρωση και από εδώ και στο εξής να λείψουν οι ατυχίες στο Ιταλικό στρατόπεδο.

Ετικέτες

MotoGP: Honda – Αποκαλύπτεται τo πλάνο εξέλιξης των μοτοσυκλετών της μεγάλης κατηγορίας

Ο Aleix Espargaro μιλά για τις αρμοδιότητες των δοκιμαστών του εργοστασίου
MotoGP Honda timeline
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/12/2025

Η άνοδος της Honda στο σύστημα concessions του MotoGP σημαίνει ότι οι εργοστασιακοί αγωνιζόμενοι δεν θα μπορούν πλέον να συμμετέχουν σε ιδιωτικές δοκιμές, επωμίζοντας μεγαλύτερο βάρος, στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας του  2026, στους εργοστασιακούς δοκιμαστές Aleix Espargaro και Takaaki Nakagami θα, με την Honda να προχωρά και την ανάπτυξη του νέου πρωτοτύπου 850cc με ελαστικά Pirelli.

Μιλώντας στη Βαλένθια, όπου συμμετείχε ως wild-card οδηγώντας την RCV του 2026, ο Espargaro εξήγησε πώς η Honda θα κατανείμει αρμοδιότητες στο πρώτο στάδιο εξέλιξης. Επιβεβαίωσε ότι ο Nakagami θα αναλάβει την αρχική φάση δοκιμών της μοτοσικλέτας 850cc και του πακέτου Pirelli κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, ενώ ο τεχνικός διευθυντής Romano Albesiano ζήτησε από τον Espargaro να παραμείνει εστιασμένος στη βελτίωση της μοτοσικλέτας του 2026, ξεκινώντας τη δουλειά πάνω στην νέα μοτοσυκλέτα των 850cc από το καλοκαίρι.

Παράλληλα, η Honda θα “παγώσει” τις προδιαγραφές του κινητήρα 1000cc από τον εναρκτήριο γύρο στην Ταϊλάνδη, όπως άλλωστε και οι Ducati, KTM και Aprilia. Ο Espargaro δήλωσε ότι φέτος η Honda παρουσίασε τρεις σημαντικές αναβαθμίσεις κινητήρα, γνωρίζοντας ότι σύντομα θα έχανε μέρος των παραχωρήσεων αν και ο ίδιος θεωρεί πως ο τωρινός κινητήρας είναι ανταγωνιστικός, με περιθώρια βελτίωσης πριν την έναρξη της σεζόν του 2026.

Με την έναρξη του νέου πρωταθλήματος, η εξέλιξη της υπάρχουσας μοτοσικλέτας των 1000cc θα μειωθεί, καθώς η Honda θα στρέψει το επίκεντρο στο πλήρες πρωτότυπο των 850cc που προγραμματίζεται για το 2027. Παρά την απώλεια των παραχωρήσεων, με την άνοδο της φέτος από το Group D στο Group C, ο Espargaro αναμένει παρόμοιο φόρτο εργασίας, καθώς από τα μέσα της χρονιάς θα μεταβεί και ο ίδιος στις δοκιμές με τα Pirelli.

Ο Espargaro αποσύρθηκε από την πλήρη αγωνιστική δράση πέρυσι και εντάχθηκε στην ομάδα δοκιμών της Honda στο πλευρό του Albesiano, ενώ και ο Nakagami μεταπήδησε στον ρόλο δοκιμαστή μετά από επτά σεζόν με την δορυφορική Honda LCR.