MotoGP-Jorge Martin: Στην Aprilia και το 2026 ο παγκόσμιος πρωταθλητής

Τέλος στα σενάρια της αποχώρησής του - Με τη στήριξη της διοργάνωσης το Noale
Aprilia Martin Dorna
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

14/7/2025

Δεν είναι ακόμα βέβαιο εάν η υπόθεση Martín–Aprilia θα συνεχιστεί στα δικαστήρια ή όχι, αλλά αυτό που δείχνει ότι κλειδώνει είναι η παραμονή του Jorge Martín στην εργοστασιακή ομάδα της Aprilia τουλάχιστον για ακόμα μία χρονιά, δηλαδή έως το τέλος της σεζόν του 2026.

Παρότι ο πρωταθλητής του MotoGP είχε ενημερώσει τους επικεφαλής του ότι επιθυμεί να ενεργοποιήσει ρήτρα αποδέσμευσης στο συμβόλαιό του, προκειμένου να αλλάξει ομάδα την επόμενη σεζόν με προορισμό τη Honda, ο χρόνος λειτουργεί εις βάρος του και υπέρ της εταιρείας από το Noale, η οποία έχει πλέον και τη στήριξη των διοργανωτών, με τον Carmelo Ezpeleta να ξεκαθαρίζει στο Assen ότι δεν θα επιτραπεί η εγγραφή αναβάτη σε άλλη ομάδα αν δεν υπάρχει πλήρης λύση του συμβολαίου μεταξύ των δύο πλευρών, είτε φιλικά είτε νομικά.

Ο εκπρόσωπος του Ισπανού αναβάτη, Albert Valera, κλιμάκωσε την ένταση πριν δύο περίπου εβδομάδες με δηλώσεις στις οποίες υποστήριζε ότι ο πελάτης του είναι ελεύθερος για το 2026, ότι η Honda αποτελεί πιθανή επιλογή και ότι δεν υπάρχει μηχανισμός που να τον εμποδίζει να αγωνιστεί του χρόνου. Όμως, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Ezpeleta, κάτι τέτοιο βρίσκεται πολύ μακριά από την πραγματικότητα και εξηγεί και τη σχετική χαλαρότητα που επέδειξε το Noale όλον αυτόν τον καιρό.

Η ίδια εφημερίδα αποκάλυψε στο GP της Ολλανδίας ότι το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Martín με την Aprilia περιλαμβάνει όντως ρήτρα αποδέσμευσης, η οποία όμως ο Martin ήθελε να ενεργοποιηθεί αποκλειστικά για να κάνει την μεταγραφή στη Honda — κάτι που υποδηλώνει ότι υπήρχε πιθανόν ήδη συμφωνία με την ιαπωνική ομάδα.

Επιπλέον, έγινε γνωστό στο Assen ότι η πλευρά του Martín πρότεινε στην Aprilia να προσφύγουν στο CAS (Court of Arbitration for Sport), το ανώτατο δικαστικό όργανο στον αθλητισμό, για άμεση επίλυση του ζητήματος. Η Aprilia, ωστόσο, αρνήθηκε αυτή την πρόταση, καθώς η χρονική καθυστέρηση εξυπηρετεί την παραμονή του Martín στο γκαράζ της, αφού όσο περισσότερο το τραβήξει τόσο μειώνονται οι πιθανότητες ο Martin να αλλάξει ομάδα έπειτα και από τις δηλώσεις του Ezpeleta που υποστηρίξει το Noale λέγοντας έμμεσα πως ο Ισπανός δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί τη ρήτρα στο συμβόλαιό του αφού επί της ουσίας έχει μείνει εκτός αγώνων λόγω των τραυματισμών του και δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τη δικαιολογία της χαμηλής απόδοσης της εργοστασιακής Aprilia.

Noale και Martin φαίνεται να τα έχουν βρει προς το παρόν, όπως φάνηκε στις δοκιμές στο Misano, με τον Ισπανό να δηλώνει χαρούμενος που βρέθηκε ξανά έπειτα από τόσο καιρό σε σέλα MotoGP μοτοσυκλέτας. Έτσι η πιθανότητα να το τραβήξει ο Ισπανός και ο ατζέντης του φαντάζει πλέον πολύ μικρή.

 

MotoGP, Mugello – Κανονικά στο FP1 ο Marc Marquez - Πέρασε ιατρικά, επανεξέταση αύριο

Ο πρωταθλητής θα δώσει το παρών αύριο, Παρασκευή 29/5, στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές FP1
mm93
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

28/5/2026

Η επιστροφή του Marc Marquez στην ενεργό δράση μετά τον τραυματισμό του στον αγώνα Sprint του Le Mans και το κάταγμα στο αριστερό πόδι επιβεβαιώθηκε πριν λίγη ώρα, καθώς ο Ισπανός πέρασε από τον ιατρικό έλεγχο του MotoGP και έχει πλέον το ελεύθερο να συμμετάσχει στο FP1.

Αυτό δεν σημαίνει απαραιτήτως πως θα αγωνιστεί και το σαββατοκύριακο, καθώς τόσο οι γιατροί όσο και ο ίδιος διατηρούν τις επιφυλάξεις τους, αναμένοντας το πώς θα αντιδράσει το σώμα του μετά τις πρωινές δοκιμές της Παρασκευής.

Όταν, εξερχόμενος του ιατρικού κέντρου στο Mugello, ρωτήθηκε από δημοσιογράφους αν είναι έτοιμος να αγωνιστεί, ο Marquez απάντησε χαριτολογώντας, “σίγουρα είμαι έτοιμος να εξεταστώ,” γεγονός που αντανακλά την αβεβαιότητα που πιθανώς και ο ίδιος αισθάνεται για τον βαθμό ετοιμότητάς του.

Πλέον αναμένουμε την ολοκλήρωση του αυριανού FP1 (12:45-13:30 ώρα Ελλάδας), οπότε ο Marquez θα ξαναπεράσει από το ιατρικό κέντρο της πίστας για επανέλεγχο και, ελπίζουμε, την τελική έγκριση για τη συνέχεια του αγωνιστικού τριημέρου στο Mugello.

Ετικέτες