MotoGP: Κάλιο αργά παρά ποτέ για Espargaro και Vinales

Παραμένουν τελικά οι Maverick Vinales και Aleix Espargaro στο Noale
Από το

motomag

26/5/2022

Μόλις πρόσφατα ο Aleix Espargaro εξέφρασε ανοικτά τα παράπονα για την αργοπορία της Aprilia, όσον αφορά την ανανέωση του συμβολαίου του με την ίδια. Ειδικότερα μετά τα πολύ καλά αποτελέσματα που πρώτη φορά βλέπουν οι δυο τους με μία νίκη και τρία συνεχόμενα βάθρα, μέχρι να φτάσουμε στο Mugello, υπήρξε δυσφορία για την απραξία της Aprilia. Κάτι που είναι λογικό, αν σκεφτεί κανείς πως φέτος η silly season όπως ονομάζεται στα MotoGP η μεταγραφική περίοδος, έχει πάρει φωτά με την αναταραχή που δημιουργήθηκε από την αποχώρηση της Suzuki από τα MotoGP.

Σήμερα, τελικώς, η Aprilia με μία συνέντευξη τύπου ανακοίνωσε την επέκταση των συμβολαίων και των δύο αναβατών της. Η τιμή ανανέωσης για το συμβόλαιο του Aleix υπολογίζεται στα 2 εκατομμύρια ευρώ.

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τα λόγια των δύο αναβατών και του CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola που ειπώθηκαν στη συνέντευξη τύπου.

Maverick Vinales: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να δουλεύω με την ομάδα της Aprilia Racing. Οι ορίζοντές μας τώρα διευρύνονται και θα μπορούμε να εργαζόμαστε με συνέπεια ώστε να πετύχουμε φιλόδοξους στόχους. Πιστεύω σε αυτό το εγχείρημα και είμαι χαρούμενος που είμαι κι εγώ μέρος του. Θεωρώ το κλίμα που υπάρχει στην Aprilia φανταστικό και αυτό μου δίνει την ηρεμία και την επιβεβαίωση ότι εγώ και η ομάδα θα προχωρήσουμε όπως μας αξίζει.»

Aleix Espargaro: «Αυτή η επιβεβαίωση ήταν ότι ακριβώς συνέστησε ο γιατρός. Έχουμε εργαστεί σκληρά και έχουμε μεγαλώσει μαζί. Ήμασταν μία ελπίδα, τώρα είμαστε η πραγματικότητα. Είχαμε ήδη δει καθαρά τα σημάδια προόδου μας το 2021, και τώρα μπορούμε παλεύουμε με συνέπεια με τους καλύτερους του κόσμου. Το να συνεχίσω να το κάνω αυτό με την Aprilia είναι για μένα μία πηγή περηφάνιας. Μπορούμε να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο και θέλουμε να το δείξουμε αυτό στην πίστα.»

Massimo Rivola: «Ό,τι καλό έχουμε κάνει αυτή τη σεζόν είναι ο καρπός πολλών συστατικών, σίγουρα η αξία των σχεδιαστών και των τεχνικών μας που καθοδηγούνται από τον Romano Albesiano, τη γενικότερη ανάπτυξη του αγωνιστικού μας τμήματος και, σε μεγάλο βαθμό, η συνεργασία που έχει περίτεχνα αναπτύξει ο Αρχηγός Aleix με τη μοτοσυκλέτα και την ομάδα. Έτσι λοιπόν θέτουμε ως στόχο να συνεχίσουμε με αυτές τις βάσεις, και με τον Aleix και με τον Maverick, και είμαι πολύ χαρούμενος με τις σημερινές ανακοινώσεις. Έχουμε ακόμα να κάνουμε πολύ δρόμο και τώρα έχουμε την ψυχραιμία να το κάνουμε.»

Κάπου εδώ να πούμε πως ο 32χρόνος Aleix, μετά την συνέντευξη τύπου, εξέφρασε πως δεν είχε κάποια άλλη προοπτική στο μυαλό του εκτός του να κρεμάσει τα γάντια του, σε περίπτωση που δεν ανανεωνόταν το συμβόλαιό του με την Aprilia.

Ετικέτες

MotoGP – O Nicolo Bulega στα κίτρινα της VR46!

Στο Mugello κλείστηκε η συμφωνία με τις ευλογίες της Ducati Corse
nicolo-bulega
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

4/6/2026

Στο τρελό γαϊτανάκι των μεταγραφών ενόψει της νέας σεζόν (και νέας εποχής) του MotoGP από το 2027 αναμένεται ένα πολύ μεγάλο ανακάτεμα στους αναβάτες.

Ανάμεσα στις αρκετές γνωστές - αλλά όχι ακόμη επισημοποιημένες – μεταγραφές ξεχωρίζει αυτή του Fabio Di Giannantonio, του πιο καυτού αναβάτη της Ducati στο πρώτο ένα τρίτο της φετινής σεζόν. Ο Diggia φέρεται να έχει ήδη κλείσει θέση σε μια εργοστασιακή ΚΤΜ για τα επόμενα δύο χρόνια, γεγονός που σημαίνει πως η VR46 θα χάσει τον κορυφαίο της αναβάτη.

Στη διάρκεια του αγώνα στο Mugello το σαββατοκύριακο 29-31/5 έγινε μια προγραμματισμένη συνάντηση μεταξύ των Valentino Rossi, Gigi Dall’ Ignia (διευθυντής Ducati Corse) και Claudio Domenicali (διευθύνων σύμβουλος Ducati), κατά την οποία φέρεται να έχει οριστικοποιηθεί η υπογραφή του Nicolo Bulega στην Pertamina Enduro VR46 Racing Team για δύο χρόνια.

Αυτό σημαίνει πως η ομάδα του Rossi έχει εξασφαλίσει για του χρόνου το δίδυμο των Bulega και Fermin Aldeguer, αλλάζοντας πλήρως τη σύνθεση που φέτος έχει τους Di Giannantonio και Franco Morbidelli. Ο προορισμός του πρώτου είναι ήδη γνωστός, ενώ για τον δεύτερο όλα δείχνουν πως οδεύει σε άλλο πρωτάθλημα, καθώς πολύ δύσκολα θα βρει μια διαθέσιμη σέλα στο MotoGP όπου καραδοκούν αρκετοί ταλαντούχοι νέοι από τη Moto2.

Ένας εξ αυτών, ο Celestino Vietti ακουγόταν πολύ δυνατά για τη VR46 ως μέλος και της ομώνυμης ακαδημίας, ωστόσο φαίνεται πως χάνει τη μάχη από τον Bulega. Εφόσον επαληθευτεί η διετής συμφωνία VR46-Bulega, σημαίνει αυτομάτως πως καταρρίπτονται και οι φήμες για επιστροφή του Luca Marini από τη Honda στην ομάδα του αδελφού του.

Ο Bulega έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα συγκριτικά με οποιονδήποτε άλλο υποψήφιο rookie και αυτό δεν είναι οι επιδόσεις του στο WSBK, όπου γράφει ιστορία έχοντας χτίσει ένα ανεπανάληπτο σερί 22 αγώνων αήττητος. Το προσόν του είναι πως του χρόνου θα είναι ίσως ο πιο καλός γνώστης των Pirelli ελαστικών και του τρόπου που δουλεύει η ιταλική εταιρεία, γεγονός που έχει ήδη αξιοποιηθεί από τη Ducati χρίζοντάς τον ως αναβάτη εξέλιξης του αγωνιστικού της πρωτοτύπου 850 cc.

Μάλιστα οι χρόνοι που έγραψε σε πρόσφατες δοκιμές της μοτοσυκλέτας του 2027 έχουν εντυπωσιάσει τους ανθρώπους της Ducati Corse, όχι τόσο γιατί είναι εξωφρενικοί σε απόλυτες τιμές, αλλά γιατί δείχνουν πως είναι ήδη έτοιμος για τη μετάβαση σε ένα πρωτάθλημα που έχει αποδειχθεί πολύ αφιλόξενο για τόσους και τόσους σπουδαίους πρωταθλητές που ήρθαν από άλλα πρωταθλήματα. Δείτε για παράδειγμα πόσο ζορίζεται φέτος με την προσαρμογή του ο Toprak Razgatlioglu, ο ίδιος αναβάτης που πέρυσι έκανε πλάκα σε όλο το WSBK και τον οποίο ο Bulega δεν μπορούσε να κερδίσει.

Ο Bulega θα ντυθεί στα κίτρινα της VR46 και θα μπει στο MotoGP ως rookie έχοντας πολύ καλύτερη γνώση της μοτοσυκλέτας και των νέων ελαστικών από σχεδόν τους περισσότερους άλλους αναβάτες, νέους και μη, καθώς θα έχει περάσει πολύ περισσότερο χρόνο στη σέλα της νέας Ducati κυλώντας με τα νέα Pirelli ως αναβάτης δοκιμών.