MotoGP: Κάλιο αργά παρά ποτέ για Espargaro και Vinales

Παραμένουν τελικά οι Maverick Vinales και Aleix Espargaro στο Noale
Από το

motomag

26/5/2022

Μόλις πρόσφατα ο Aleix Espargaro εξέφρασε ανοικτά τα παράπονα για την αργοπορία της Aprilia, όσον αφορά την ανανέωση του συμβολαίου του με την ίδια. Ειδικότερα μετά τα πολύ καλά αποτελέσματα που πρώτη φορά βλέπουν οι δυο τους με μία νίκη και τρία συνεχόμενα βάθρα, μέχρι να φτάσουμε στο Mugello, υπήρξε δυσφορία για την απραξία της Aprilia. Κάτι που είναι λογικό, αν σκεφτεί κανείς πως φέτος η silly season όπως ονομάζεται στα MotoGP η μεταγραφική περίοδος, έχει πάρει φωτά με την αναταραχή που δημιουργήθηκε από την αποχώρηση της Suzuki από τα MotoGP.

Σήμερα, τελικώς, η Aprilia με μία συνέντευξη τύπου ανακοίνωσε την επέκταση των συμβολαίων και των δύο αναβατών της. Η τιμή ανανέωσης για το συμβόλαιο του Aleix υπολογίζεται στα 2 εκατομμύρια ευρώ.

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τα λόγια των δύο αναβατών και του CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola που ειπώθηκαν στη συνέντευξη τύπου.

Maverick Vinales: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να δουλεύω με την ομάδα της Aprilia Racing. Οι ορίζοντές μας τώρα διευρύνονται και θα μπορούμε να εργαζόμαστε με συνέπεια ώστε να πετύχουμε φιλόδοξους στόχους. Πιστεύω σε αυτό το εγχείρημα και είμαι χαρούμενος που είμαι κι εγώ μέρος του. Θεωρώ το κλίμα που υπάρχει στην Aprilia φανταστικό και αυτό μου δίνει την ηρεμία και την επιβεβαίωση ότι εγώ και η ομάδα θα προχωρήσουμε όπως μας αξίζει.»

Aleix Espargaro: «Αυτή η επιβεβαίωση ήταν ότι ακριβώς συνέστησε ο γιατρός. Έχουμε εργαστεί σκληρά και έχουμε μεγαλώσει μαζί. Ήμασταν μία ελπίδα, τώρα είμαστε η πραγματικότητα. Είχαμε ήδη δει καθαρά τα σημάδια προόδου μας το 2021, και τώρα μπορούμε παλεύουμε με συνέπεια με τους καλύτερους του κόσμου. Το να συνεχίσω να το κάνω αυτό με την Aprilia είναι για μένα μία πηγή περηφάνιας. Μπορούμε να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο και θέλουμε να το δείξουμε αυτό στην πίστα.»

Massimo Rivola: «Ό,τι καλό έχουμε κάνει αυτή τη σεζόν είναι ο καρπός πολλών συστατικών, σίγουρα η αξία των σχεδιαστών και των τεχνικών μας που καθοδηγούνται από τον Romano Albesiano, τη γενικότερη ανάπτυξη του αγωνιστικού μας τμήματος και, σε μεγάλο βαθμό, η συνεργασία που έχει περίτεχνα αναπτύξει ο Αρχηγός Aleix με τη μοτοσυκλέτα και την ομάδα. Έτσι λοιπόν θέτουμε ως στόχο να συνεχίσουμε με αυτές τις βάσεις, και με τον Aleix και με τον Maverick, και είμαι πολύ χαρούμενος με τις σημερινές ανακοινώσεις. Έχουμε ακόμα να κάνουμε πολύ δρόμο και τώρα έχουμε την ψυχραιμία να το κάνουμε.»

Κάπου εδώ να πούμε πως ο 32χρόνος Aleix, μετά την συνέντευξη τύπου, εξέφρασε πως δεν είχε κάποια άλλη προοπτική στο μυαλό του εκτός του να κρεμάσει τα γάντια του, σε περίπτωση που δεν ανανεωνόταν το συμβόλαιό του με την Aprilia.

Ετικέτες

MotoGP-Honda: Ο επικεφαλής κινητήρων της ΚΤΜ "μετακομίζει" στην HRC!

Κίνηση ματ από τους Ιάπωνες με την μεταγραφή του Kurt Trieb να θεωρείται σίγουρη
trieb
Από τον

Παύλο Καρατζά

2/7/2025

Σίγουρη θεωρείται η μεταγραφή βόμβα του Γερμανού Kurt Trieb, που βρίσκεται πίσω από την εξέλιξη όλων των αγωνιστικών κινητήρων της ΚΤΜ -και αυτών στο MotoGP-, στο στρατόπεδο της HRC.

Ο Kurt Trieb, επικεφαλής εξέλιξης όλων των αγωνιστικών κινητήρων της KTM, θα μετακομίσει στη Honda και αυτό είναι κάτι που πρέπει να θεωρείται δεδομένο σύμφωνα με το γερμανικό Speedweek, το οποίο επικαλείται δικές του αξιόπιστες πηγές, τη στιγμή που επίσημα δεν έχει ακουστεί ακόμη τίποτα.

Ο Trieb αναμένεται να εργαστεί ως μέλος μιας νέας τεχνικής ομάδας της HRC που θα δημιουργηθεί και θα έχει έδρα την Ιταλία, η οποία θα στελεχωθεί επίσης με μηχανικούς από την Ιαπωνία. Η ιαπωνική εταιρεία, κατέκτησε τον τελευταίο τίτλο της το 2019 και θέλει να επιστρέψει στην κορυφή του MotoGP με τη δουλειά του Trieb και του τεχνικού του επιτελείου να αναγνωρίζεται από όλους τους αντιπάλους του αφού η δύναμη του κινητήρα της RC16 δεν κρύβεται, ούτε και η συνολική πρόοδος που έχει γίνει φέτος στην εξέλιξή της MotoGP μοτοσυκλέτας.

Η ισχύς του κινητήρα από την άλλη είναι ένα από τα αδύναμα σημεία της Honda RC213V, μαζί με την αεροδυναμική της απόδοση αλλά και το chattering που παρουσιάζει όταν οδηγείται στο όριο και η Honda θέλει να λύσει και αυτό το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό Οι Ιάπωνες έχουν το βλέμμα τους και στη νέα εποχή του MotoGP από το 2027, με τους κινητήρες των 850 κ.εκ. Η κίνηση της Honda να αποκτήσει τον Trieb, έχει πολύ ενδιαφέρον αφού ο Γερμανός βασίστηκε αρχικά στο μοτέρ της RC213V για να εξελίξει εκείνο για την πρωτότυπη αγωνιστική μοτοσυκλέτα των Αυστριακών! Από ό,τι φαίνεται ο Trieb έχει καταλάβει καλύτερα τα μυστικά του κινητήρα της HRC από τους ίδιους τους Ιάπωνες και βρίσκεται σε πιο σωστό μονοπάτι εξέλιξης.

Ερχόμενος στην KTM το 2002 από τον κόσμο της Formula 1 και το τμήμα κινητήρων της BMW ο 63χρονος Trieb είναι σήμερα επικεφαλής εξέλιξης και επιβλέπει όλους τους αγωνιστικούς κινητήρες της Αυστριακής εταιρείας σε Motocross, Enduro, Rally, Moto3 και MotoGP με τις δημιουργίες του να μετρούν νίκες και πρωταθλήματα σε όλα τα τερέν. Μάλιστα φημίζεται για το γεγονός ότι μπορεί να εξελίξει έναν κινητήρα μόνος του από την αρχή μέχρι και το τέλος χωρίς να χρειάζεται μεγάλη ομάδα που να επιβλέπει τα επί μέρους μηχανικά μέρη. Στα κατορθώματα του Kurt Trieb και της ομάδας του στην κορυφαία κατηγορία είναι και η μεγαλύτερη τελική ταχύτητα που έχει σημειωθεί ποτέ στο MotoGP. Το συγκεκριμένο ρεκόρ κατέχει ο Brad Binder που κατάφερε να “πιάσει” 366,1 χιλιόμετρα την ώρα στην πίστα του Mugello το 2023 με την RC16.

Αν αυτή η κίνηση ολοκληρωθεί θα είναι η δεύτερη ηχηρή μεταγραφή που πραγματοποιεί η HRC σε σύντομο σχετικά διάστημα έπειτα από εκείνη του Romano Albesiano πριν από την αρχή της φετινής σεζόν, από την Aprilia, με τους Ιάπωνες να θέλουν να έχουν ξανά πρωταγωνιστικό ρόλο στο MotoGP. Θα είναι επίσης ένα σοβαρό πλήγμα για την KTM που δεν αναμένεται να αφήσει τον Trieb να φύγει έτσι εύκολα.