MotoGP: Κατευθείαν στο νοσοκομείο ο Pedro Acosta μετά τον αγώνα στο Assen

Αλλεργικό σοκ για τον Ισπανό - Η αιτία ήταν ένα τσίμπημα σφήκας!
acosta
Από τον

Παύλο Καρατζά

1/7/2025

Ο αναβάτης της KTM Pedro Acosta πάλευε για το βάθρο στο Assen για μεγάλο χρονικό διάστημα. Λίγο όμως μετά την καρό σημαία, ο Ισπανός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο λόγω αλλεργικού σοκ από τσίμπημα σφήκας.

Ο 21χρονος είχε εξαιρετική απόδοση στο ολλανδικό GP, που ξεκίνησε από την 9η θέση και κατευθείαν πετάχτηκε μπροστά και πάλευε για το βάθρο. Έδωσε δυνατές μάχες κατά την διάρκεια του αγώνα, με αποκορύφωμα την επαφή που είχε με τον Alex Marquez με αποτέλεσμα την πτώση του Alex, όπως διαβάσατε και εδώ. Στην συνέχεια βρέθηκε πίσω από τον Bagnaia, αλλά δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο και αρκέστηκε στην 4η θέση, ισοφαρίζοντας την καλύτερη φετινή του επίδοση.

Όμως, αμέσως μετά τον αγώνα, μία σφήκα τσίμπησε τον Acosta, με αποτέλεσμα ο Ισπανός να πάθει αλλεργικό σοκ και να μεταφερθεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο.

Η ομάδα του Red Bull KTM Factory Racing δήλωσε πως “Ο Pedro δεν θα μπορέσει να κάνει καμία εμφάνιση στα μέσα ενημέρωσης σήμερα, καθώς πρέπει να νοσηλευτεί στο νοσοκομείο λόγω αλλεργικού σοκ που προκλήθηκε από τσίμπημα σφήκας”.

Ο Acosta βρίσκεται στην 8η θέση της γενικής κατάταξης αυτή τη στιγμή, με 98 βαθμούς και είναι ο κορυφαίος αναβάτης της KTM.

MotoGP-Yamaha: Μόνο με V4 το 2026 στην κορυφαία κατηγορία

Τέλος εποχής και επίσημα για την 4κύλινδρη διάταξη της Iwata των 20 παγκόσμιων τίτλων
Yamaha V4 MotoGP 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

17/11/2025

Η Yamaha ανακοίνωσε ότι το 2025 ήταν και η τελευταία χρονιά στο MotoGP με εν σειρά 4κύλινδρο με τους Ιάπωνες να υιοθετούν επίσημα τον V4 για το 2026 και να βάζουν έτσι τέλος σε μία ολόκληρη εποχή.

H Yamaha ήταν ο τελευταίος κατασκευαστής που χρησιμοποιούσε στο MotoGP εν σειρά 4κύλνιδρο κινητήρα με την εταιρεία από την Iwata να δίνει τέλος σε αυτό το κεφάλαιο της ιστορίας της στην κορυφαία κατηγορία έπειτα από 429 GP στα οποία σημείωσε 125 νίκες και ανέβηκε στο βάθρο περισσότερες από 350 φορές.

Στον παραπάνω απολογισμό να προσθέσουμε φυσικά τους οχτώ Παγκόσμιους Τίτλους Αναβατών, επτά τίτλους Ομάδων, πέντε Κατασκευαστών αλλά και τρεις σεζόν κατά τις οποίες η Yamaha έκανε το Triple Crown κερδίζοντας μαζί τους τίτλους Αναβάτη, Κατασκευαστή και Ομάδας.

Με τον V4 να δίνει τη δυνατότητα στους μηχανικούς να τον τοποθετήσουν με τέτοιο τρόπο στο πλαίσιο ώστε να μοιράζουν το βάρος με περισσότερη άνεση μεταξύ των δύο τροχών για να βρουν την ιδανική ισορροπία οι Ιάπωνες που μπαίνουν τελευταίοι στον χορό αναμένουν να έχουν καλύτερη επιτάχυνση στις εξόδους, πιο σωστή συμπεριφορά στα δυνατά φρένα, αλλά και να προσαρμόζουν τη μοτοσυκλέτα πιο εύκολα και γρήγορα στις απαιτήσεις των νέων ελαστικών αλλά και των νέων αεροδυναμικών βοηθημάτων.

Η Yamaha είναι η τελευταία που υιοθετεί τον V4 κινητήρα έχοντας το βλέμμα της και στο 2027, όταν οι κανονισμοί θα αλλάξουν και οι κινητήρες θα έχουν μικρότερη χωρητικότητα, κάτι που ευνοεί τη συγκεκριμένη διάταξη σύμφωνα με τους Ιάπωνες.

Ο τεχνικός διευθυντής της εργοστασιακής ομάδας Massimo Bartolini τόνισε επίσης ότι αυτή η απόφαση δεν πάρθηκε ελαφρά την καρδία. Πάρθηκε αφότου έγινε ανάλυση κάθε πτυχής της συνολικής απόδοσης της μοτοσυκλέτας ξεχωριστά και σε βάθος. Έτσι κατέληξαν στον συμπέρασμα ότι με αυτή τη διάταξη μπορούν να επωφεληθούν από τις διαφορές που βρήκαν σε σχέση με τον εν σειρά 4κύλινδρο -όπως είπαμε ακόμη περισσότερο με την αλλαγή των κανονισμών το 2027.

Κάνοντας κάτι ασυνήθιστο, να βάλει δηλαδή μια μοτοσυκλέτα που βρίσκεται ακόμη στο αρχικό στάδιο της εξέλιξής της να αγωνίζεται απέναντι σε άλλες που βρίσκονται στο απόγειό τους η Yamaha επιτάχυνε σημαντικά τη διαδικασία εξέλιξης με τη συλλογή πολύτιμων δεδομένων απευθείας από το πεδίο μάχης και το 2026 αναμένει να ξεκλειδώσει το πλήρες δυναμικό της όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.

Ετικέτες