MotoGP: «Μανούβρα εκτός ορίου» λέει ο Mir για την σύγκρουση με τον Miller – Οι διαφορετικές τους απόψεις [VIDEO]

Υποβιβάζει τα πράγματα ο Miller
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/4/2021

Η σύγκρουση των Mir και Miller στην αρχή της ευθείας στον δεύτερο αγώνα του Κατάρ με υψηλή επικινδυνότητα για τραυματισμό και των δύο, ήταν από τις στιγμές που ξεχώρισαν στον χθεσινό αγώνα. Είχε προηγηθεί η επαφή του Mir στον Miller, όπως περιγράφεται κι εδώ, για την οποία ο Mir απολογήθηκε σηκώνοντας το πόδι του. Προφανώς αυτό για τον Miller δεν ήταν αρκετό, και δεν έμεινε μόνο σε εκείνη την στιγμή αλλά τόνισε πως υπήρξαν κι άλλες, λέγοντας χαρακτηριστικά «έτσι ήταν αυτός ο αγώνας».

Καταρχήν οι κριτές ανακοίνωσαν πως εξετάζουν το περιστατικό κι έπειτα πως δεν απαιτείται καμία πρόσθετη ενέργεια. Αυτό δεν άρεσε στον Mir που άφησε ερωτηματικά για το γεγονός πως μία τέτοια κίνηση δεν συνοδεύεται από πέναλτι αλλά, ωστόσο ούτε εκείνος, ούτε και η Suzuki θέλησαν να δώσουν συνέχεια υποβάλλοντας ένσταση και το γεγονός έχει λήξει από πλευράς διαδικασιών, μένει μόνο η παγωμάρα μεταξύ των δύο αναβατών.

Ο Mir ξεκαθάρισε πως θεωρεί εσκεμμένη την κίνηση του Miller, γιατί κοίταξε που είναι και συνέχισε να ανοίγει γραμμή μέχρι να τον πετύχει ή να τον κόψει τελείως χωρίς να δείχνει κανέναν σεβασμό. Συγκριτικά με ακριβώς ίδια στιγμή με τον Aleix Espargaro που κάλλιστα μπόρεσαν να αποφύγουν την επαφή:

«Στην 10η στροφή είχα την μοναδική ευκαιρία να προσπεράσω τον Miller, πήρα την σωστή γραμμή κι εκείνος αποφάσισε να μείνει στην εξωτερική. Κράτησε την γραμμή του. Ακουμπήσαμε λίγο και σήκωσα την μοτοσυκλέτα. Καταλαβαίνω πως ήταν μία κίνηση με ρίσκο αλλά δεν ήταν εκτός ορίου. Ήταν ΟΚ. Μετά σήκωσα το πόδι μου για να απολογηθώ γιατί όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο στον αγώνα θέλω να απολογούμαι.»

«Μετά άνοιξα γραμμή στην τελευταία στροφή. Όταν πήγα εκτός γραμμής είδα τον Jack. Γύρισε το κεφάλι σαν να με είδε. Πήγα στο εξωτερικό κέρμπ όσο πιο έξω γινόταν εκείνος ακολούθησε και ακουμπήσαμε. Παραλίγο να πέσουμε στην ευθεία! Ήταν εξαιρετικά ριψοκίνδυνο!»

«Πιστεύω πως ήταν επίτηδες… Θα δούμε αν θα κάνουμε κάποια ένσταση, αυτές οι μανούβρες είναι εκτός ορίων. Καταρχήν γύρισε το κεφάλι του…»

 

 

 

 

 

 

Ο Miller δεν είχε καμία σχέση με τον συνηθισμένο του εαυτό μιλώντας για το περιστατικό. Συνήθως είναι διαχυτικός, μιλά δυνατά, καθαρά, και είναι εξαιρετικά ευθύς. Τώρα είχε κατεβάσει τους τόνους, τραβούσε τις λέξεις και απέφευγε την ευθύτητα. Ένας εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία σε μεγάλες τάξεις, θα έλεγε πως ξεκάθαρα ο Miller αισθάνεται ενοχή απλά παρατηρώντας τις δηλώσεις χωρίς κανένα video από το περιστατικό, ανθρωποκεντρικά και μόνο δηλαδή:

«Υπήρχαν κάποιες επαφές στον αγώνα… εδώ κι εκεί… όλοι είδαν τι συνέβη και συνεχίσαμε τον αγώνα μετά από αυτό. Θέλω να πω, δέχτηκα χτύπημα τρεις φορές νομίζω πριν από το συγκεκριμένο. Οπότε μάλλον έτσι εξελίσσονταν τα πράγματα στον συγκεκριμένο αγώνα. Αυτό είναι όλο.

«Με κοίταξε μετά τον αγώνα και τον κοίταξα κι εγώ. Είναι αυτό που είναι. Αυτός και ο Rins πήγαν ανοικτά και μετά αυτός έκλεισε. Κανείς άλλος δεν αγωνιούσε για το που βρισκόμουν. Έτσι ήταν. Δεν θέλω να το συζητήσω περισσότερο.»

Το video δείχνει τον Miller να ανοίγει την γραμμή του έχοντας γυρίσει το κεφάλι για να εντοπίσει που είναι οι υπόλοιποι. Κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί πως το έκανε επίτηδες γιατί κανείς δεν είναι μέσα στο κεφάλι του, η εικόνα πάντως δεν είναι όμορφη παρόλο που από αυτό και μόνο δεν φανερώνεται η πρόθεση. Το μόνο καλό είναι πως ο Miller δεν είναι Ισπανός με Honda, διαφορετικά ο κόσμος θα μιλούσε για προτίμηση της «ισπανικής» Dorna στο ποιον αφήνει και ποιον τιμωρεί, ό,τι βαρύτητα κι αν έχουν τέτοια σχόλια…και το πράγμα θα ξέφευγε για άλλη μία φορά από την ουσία. Η ουσία είναι πως οι δύο αναβάτες χρειάζεται να που δυο κουβέντες μεταξύ τους και να λήξει εκεί, και να μην επαναληφθεί κάτι τέτοιο.

Ο Miller αποκάλυψε επίσης πως σχεδιάζει να εκμεταλλεύτει τις ημέρες αυτές για να εξετάσει το χέρι του με πιθανότητα να το χειρουργήσει μάλιστα καθώς υποφέρει από το πιο συνηθισμένο πρόβλημα των αναβατών... πόνο στον πήχη του χεριού 

 

Ετικέτες

Νέα εποχή Moto3: Με κινητήρες CP2 της Yamaha από το 2028!

Με μια αιφνιδιαστική ανακοίνωση αποκαλύπτεται η ριζική αλλαγή της μικρής κατηγορίας
moto3-yamaha
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

25/6/2026

MotoGP και Yamaha Motor ανακοίνωσαν σήμερα, Πέμπτη 25 Ιουνίου, την επίτευξη συμφωνία βάσει της οποίας η Yamaha θα γίνει αποκλειστική προμηθεύτρια της κατηγορίας Moto3 από το 2028 ως το 2033.

Η αποκάλυψη έγινε στο περιθώριο του επερχόμενου αγώνα στο Assen και προβλέπει πως η νέα μορφή της κατηγορίας θα ακολουθεί στα βήματα της Moto2, με κοινούς κινητήρες για όλους.

Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί θα προέλθει από τον δικύλινδρο CP2 της Yamaha – τον γνωστό των R7, ΜΤ-07, Tenere, Tracer7 κ.ο.κ. – μετά από τροποποιήσεις για αγωνιστική χρήση στο επίπεδο των GP. Σκοπός, ως περιγράφεται στην ανακοίνωση του MotoGP, είναι να φτάσει στο επίπεδο απόδοσης ισχύος προς μάζα που χαρακτηρίζει τις τρέχουσες μοτοσυκλέτες της Moto3.

Το πρόγραμμα προορίζεται για την ανάπτυξη των νέων ταλέντων, όπως ακριβώς δουλεύει αυτή τη στιγμή η Moto3, αλλά με πλήρους μεγέθους μοτοσυκλέτες, ενώ από το 2029 οι ίδιες αγωνιστικές με ελαφρώς μειωμένη απόδοση θα χρησιμοποιηθούν και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Moto3 Junior. Μάλιστα αναφέρονται συζητήσεις με άλλα εθνικά πρωταθλήματα που ενδιαφέρονται να ενσωματώσουν ανάλογη κατηγορία στα προγράμματά τους.

moto3-yamaha

Στις αρχές της περασμένης δεκαετίας οι Moto2 και Moto3 είχαν σχεδιαστεί σε μια modular λογική, όπου δύο κύλινδροι των μοτοσυκλετών MotoGP θα έφτιαχναν δικύλιδρα 500άρια για τη Moto2 και ένας τέτοιος τα μονοκύλινδρα της Moto3, ωστόσο ουδέποτε κατάφεραν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των κατασκευαστών.

Έτσι η Moto2 πέρασε πρώτα από ενιαίο με κινητήρες Honda CBR600RR και πλέον με Triumph Street Triple 765 RS, ενώ η Moto3 απέκτησε έναν πιο πρωτότυπο χαρακτήρα που και πάλι δεν κατάφερε να συγκεντρώσει πολλούς κατασκευαστές. Σήμερα η μικρή κατηγορία έχει μόνο δύο μοτοσυκλέτες, Honda και ΚΤΜ, οπότε κινδυνεύει να γίνει ακούσια ενιαία αν ένας εκ των δύο αποφασίσει να σταματήσει να επενδύει σε αυτή – φόβοι που γιγαντώθηκαν όταν η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών προβλημάτων.

Η λύση που προκρίνεται λοιπόν είναι αυτή του ενιαίου τύπου Moto2, δηλαδή κοινοί κινητήρες και ελευθερία στα πλαίσια. Ας ελπίσουμε αυτή η μετάβαση να μην πλήξει το απίθανο θέαμα της μικρής κατηγορίας, η οποία κάνει κάθε σαββατοκύριακο να μοιάζει με τον αγώνα της χρονιάς, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε για τη μεσαία κλάση με τις βαρύτερες και ισχυρότερες μοτοσυκλέτες.

Ετικέτες