MotoGP: «Μανούβρα εκτός ορίου» λέει ο Mir για την σύγκρουση με τον Miller – Οι διαφορετικές τους απόψεις [VIDEO]

Υποβιβάζει τα πράγματα ο Miller
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/4/2021

Η σύγκρουση των Mir και Miller στην αρχή της ευθείας στον δεύτερο αγώνα του Κατάρ με υψηλή επικινδυνότητα για τραυματισμό και των δύο, ήταν από τις στιγμές που ξεχώρισαν στον χθεσινό αγώνα. Είχε προηγηθεί η επαφή του Mir στον Miller, όπως περιγράφεται κι εδώ, για την οποία ο Mir απολογήθηκε σηκώνοντας το πόδι του. Προφανώς αυτό για τον Miller δεν ήταν αρκετό, και δεν έμεινε μόνο σε εκείνη την στιγμή αλλά τόνισε πως υπήρξαν κι άλλες, λέγοντας χαρακτηριστικά «έτσι ήταν αυτός ο αγώνας».

Καταρχήν οι κριτές ανακοίνωσαν πως εξετάζουν το περιστατικό κι έπειτα πως δεν απαιτείται καμία πρόσθετη ενέργεια. Αυτό δεν άρεσε στον Mir που άφησε ερωτηματικά για το γεγονός πως μία τέτοια κίνηση δεν συνοδεύεται από πέναλτι αλλά, ωστόσο ούτε εκείνος, ούτε και η Suzuki θέλησαν να δώσουν συνέχεια υποβάλλοντας ένσταση και το γεγονός έχει λήξει από πλευράς διαδικασιών, μένει μόνο η παγωμάρα μεταξύ των δύο αναβατών.

Ο Mir ξεκαθάρισε πως θεωρεί εσκεμμένη την κίνηση του Miller, γιατί κοίταξε που είναι και συνέχισε να ανοίγει γραμμή μέχρι να τον πετύχει ή να τον κόψει τελείως χωρίς να δείχνει κανέναν σεβασμό. Συγκριτικά με ακριβώς ίδια στιγμή με τον Aleix Espargaro που κάλλιστα μπόρεσαν να αποφύγουν την επαφή:

«Στην 10η στροφή είχα την μοναδική ευκαιρία να προσπεράσω τον Miller, πήρα την σωστή γραμμή κι εκείνος αποφάσισε να μείνει στην εξωτερική. Κράτησε την γραμμή του. Ακουμπήσαμε λίγο και σήκωσα την μοτοσυκλέτα. Καταλαβαίνω πως ήταν μία κίνηση με ρίσκο αλλά δεν ήταν εκτός ορίου. Ήταν ΟΚ. Μετά σήκωσα το πόδι μου για να απολογηθώ γιατί όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο στον αγώνα θέλω να απολογούμαι.»

«Μετά άνοιξα γραμμή στην τελευταία στροφή. Όταν πήγα εκτός γραμμής είδα τον Jack. Γύρισε το κεφάλι σαν να με είδε. Πήγα στο εξωτερικό κέρμπ όσο πιο έξω γινόταν εκείνος ακολούθησε και ακουμπήσαμε. Παραλίγο να πέσουμε στην ευθεία! Ήταν εξαιρετικά ριψοκίνδυνο!»

«Πιστεύω πως ήταν επίτηδες… Θα δούμε αν θα κάνουμε κάποια ένσταση, αυτές οι μανούβρες είναι εκτός ορίων. Καταρχήν γύρισε το κεφάλι του…»

 

 

 

 

 

 

Ο Miller δεν είχε καμία σχέση με τον συνηθισμένο του εαυτό μιλώντας για το περιστατικό. Συνήθως είναι διαχυτικός, μιλά δυνατά, καθαρά, και είναι εξαιρετικά ευθύς. Τώρα είχε κατεβάσει τους τόνους, τραβούσε τις λέξεις και απέφευγε την ευθύτητα. Ένας εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία σε μεγάλες τάξεις, θα έλεγε πως ξεκάθαρα ο Miller αισθάνεται ενοχή απλά παρατηρώντας τις δηλώσεις χωρίς κανένα video από το περιστατικό, ανθρωποκεντρικά και μόνο δηλαδή:

«Υπήρχαν κάποιες επαφές στον αγώνα… εδώ κι εκεί… όλοι είδαν τι συνέβη και συνεχίσαμε τον αγώνα μετά από αυτό. Θέλω να πω, δέχτηκα χτύπημα τρεις φορές νομίζω πριν από το συγκεκριμένο. Οπότε μάλλον έτσι εξελίσσονταν τα πράγματα στον συγκεκριμένο αγώνα. Αυτό είναι όλο.

«Με κοίταξε μετά τον αγώνα και τον κοίταξα κι εγώ. Είναι αυτό που είναι. Αυτός και ο Rins πήγαν ανοικτά και μετά αυτός έκλεισε. Κανείς άλλος δεν αγωνιούσε για το που βρισκόμουν. Έτσι ήταν. Δεν θέλω να το συζητήσω περισσότερο.»

Το video δείχνει τον Miller να ανοίγει την γραμμή του έχοντας γυρίσει το κεφάλι για να εντοπίσει που είναι οι υπόλοιποι. Κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί πως το έκανε επίτηδες γιατί κανείς δεν είναι μέσα στο κεφάλι του, η εικόνα πάντως δεν είναι όμορφη παρόλο που από αυτό και μόνο δεν φανερώνεται η πρόθεση. Το μόνο καλό είναι πως ο Miller δεν είναι Ισπανός με Honda, διαφορετικά ο κόσμος θα μιλούσε για προτίμηση της «ισπανικής» Dorna στο ποιον αφήνει και ποιον τιμωρεί, ό,τι βαρύτητα κι αν έχουν τέτοια σχόλια…και το πράγμα θα ξέφευγε για άλλη μία φορά από την ουσία. Η ουσία είναι πως οι δύο αναβάτες χρειάζεται να που δυο κουβέντες μεταξύ τους και να λήξει εκεί, και να μην επαναληφθεί κάτι τέτοιο.

Ο Miller αποκάλυψε επίσης πως σχεδιάζει να εκμεταλλεύτει τις ημέρες αυτές για να εξετάσει το χέρι του με πιθανότητα να το χειρουργήσει μάλιστα καθώς υποφέρει από το πιο συνηθισμένο πρόβλημα των αναβατών... πόνο στον πήχη του χεριού 

 

Ετικέτες

MotoGP Assen Sprint: Νίκη Fernandez με Aprilia Trackhouse στο 1-2!

Η πρώτη φορά με δύο Trackhouse στις δύο πρώτες θέσεις
MotoGP Assen Sprint: Νίκη Fernandez με Aprilia Trackhouse στο 1-2!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/6/2026

Την δεύτερη του νίκη σε αγώνα Sprint πήρε ο Fernandez και μαζί και την ηθική ικανοποίηση για την χαμένη pole position και το ρεκόρ πίστας. Ο ταχύτερος γύρος του ακυρώθηκε χωρίς να υπάρχει χρόνος να κάνει μία ακόμη προσπάθεια. Ο λόγος ήταν πως πάτησε εκτός ορίων της πίστας, κάτι πολύ εύκολο στην συγκεκριμένη περίπτωση και μπορεί εύκολα να συμβεί και στον αγώνα, όπως θα δούμε παρακάτω.

Στην εκκίνηση ο Martin πέρασε πρώτος ακολουθούμενος από τον Ai Ogura και τον Fernandez. Πίσω ερχόταν ο Bezzecchi με τον Di Giannantonio και τον Marquez και κλασσικός ο Mir, πέφτει στις πρώτες στροφές.

Πολύ γρήγορα ο Fernandez πέρασε εμπρός εκμεταλλευόμενος την κατάσταση και μαζί του πέρασε και ο Di Giannantonio αφήνοντας τον Martin να παλέψει με τον Ai Ogura σε μία μάχη που έχασε. Οι δύο Aprilia κατέληξαν πολύ γρήγορα μπροστά από τις εργοστασιακές Ducati όπου ο Marquez ήταν πρώτος. Όχι όμως για πολύ.

Στον 7ο γύρο ο Bagnaia πέρασε εμπρός σε μία κίνηση που δεν θα αποτυπωθεί στα χαρτιά καθώς πάλεψε να περάσει την Aprilia μπροστά του μέχρι τον τελευταίο γύρο, εκεί που τα έπαιξε όλα για όλα και κέρδισε ποινή μίας θέσης επειδή πάτησε εκτός. Πράγμα που έφερε την θέση πίσω στον Marquez.

Ο Martin προσπάθησε να ανακτήσει την θέση του αλλά δεν τα κατάφερε, είχε πάντα τον Bezzecchi να πιέζει, την ίδια στιγμή που η Trackhouse ήταν σε άλλο ρυθμό και δεν πιανόταν.

Ο Ai Ogura που είχε χάσει θέσεις στην εκκίνηση και όπως είπε θα είχε ξεχωρίσει νωρίτερα πέρασε στα μισά του αγώνα και τον Di Giannantonio κάνοντας το 1-2.

Η μάχη Martin και Bezzecchi είχε ενδιαφέρον κυρίως γιατί ήταν στο όριο και δεν άφηνε περιθώριο για λάθη, ενώ μέχρι να επικρατήσει ο Bezzecchi το φλερτ με την πτώση υπήρξε, πράγμα σπάνιο μεταξύ αναβατών της ίδιας ομάδας.

pos.

rider

Team

time / gap

pts

1

25R. Fernandez

SuperFile Trackhouse MotoGP Team

20:05.31

 

2

79A. Ogura

SuperFile Trackhouse MotoGP Team

+0.362

 

3

9F. Di Giannantonio

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

+1.131

 

4

72M. Bezzecchi

Aprilia Racing

+2.161

 

5

89J. Martin

Aprilia Racing

+4.591

 

6

93M. Marquez

Ducati Lenovo Team

+4.801

 

7

63F. Bagnaia

Ducati Lenovo Team

+4.901

 

8

23E. Bastianini

Red Bull KTM Tech3

+5.486

 

9

37P. Acosta

Red Bull KTM Factory Racing

+9.847

 

10

20F. Quartararo

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

+11.383

 

11

11D. Moreira

Pro Honda LCR

+12.060

 

12

10L. Marini

Honda HRC Castrol

+13.232

 

13

73A. Marquez

BK8 Gresini Racing MotoGP

+13.351

 

14

33B. Binder

Red Bull KTM Factory Racing

+13.663

 

15

42A. Rins

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

+14.762

 

16

12M. Viñales

Red Bull KTM Tech3

+15.535

 

17

7T. Razgatlioglu

Prima Pramac Yamaha MotoGP

+19.437

 

18

47A. Fernandez

Yamaha Factory Racing

+29.250

 

19

35C. Crutchlow

Castrol Honda LCR

+29.462

 

Εγκαταλείψεις / Πτώσεις

 

21F. Morbidelli

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

   
 

43J. Miller

Prima Pramac Yamaha MotoGP