MotoGP: Μέχρι και το 2022 ο Vinales στη Yamaha!

Επεκτείνεται η συνεργασία!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

28/1/2020

Πριν από λίγο η Yamaha προχώρησε στην επίσημη ανακοίνωση ότι θα επεκτείνει τη συνεργασία της με τον “Top Gun” Maverick Vinales μέχρι και το 2022, δίνοντας τέλος στις όποιες σκέψεις μπορεί να έκανε η Ducati για αυτόν. Ο Ισπανός αναβάτης είναι μαζί με την εργοστασιακή ομάδα του εργοστασίου απ’ την Iwata από το 2017 και η πορεία του μέχρι στιγμής ήταν με πολλά ΠΑΝΩ και πολλά ΚΑΤΩ. Το 2017, βρέθηκε στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος, ενώ τον επόμενο χρόνο ήταν τέταρτος. Το 2019 κατάφερε να ξανανεβεί για άλλη μια φορά στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, ενώ μέχρι στιγμής μετρά 19 θέσεις στο βάθρο και έξι νίκες στα MotoGP με την Yamaha. Η 500η νίκη της Yamaha στα MotoGP ήταν η πρώτη νίκη του Vinales στον αγώνα στο Le Mans. Επίσης, έχει κερδίσει εννέα φορές την pole position στους 55 αγώνες που έχει λάβει μέρος με την YZR-M1.

Ο 26χρόνος Ισπανός είναι πιο αποφασισμένος από ποτέ στο να συνεχίσει να εξελίσσεται σαν αναβάτης, εξάλλου για αυτό το λόγο μετακόμισε μόνιμα πλέον στο Qatar. Οι θερμοκρασίες που επικρατούν όλο το χρόνο εκεί προσφέρουν στον Vinales το κατάλληλο κλίμα για να προπονείται, ενώ η πίστα βρίσκεται σε “απόσταση αναπνοής” για να την επισκέπτεται. Ίσως βέβαια να πήγε εκεί και για φορολογικούς λόγους, αφού το κλίμα της πατρίδας του της Ισπανίας δεν είναι δα και σαν της Αλάσκας!

Σχετικά με το νέο συμβόλαιο, ο Managing Director της Yamaha Motor Racing, Lin Jarvis ανέφερε: “Γνωρίζαμε για το ιδιαίτερο ταλέντο του Maverick και τις οδηγικές του ικανότητες όταν τον φέραμε στην εργοστασιακή ομάδα το 2017. Επενδύει πάρα πολύ χρόνο στην φυσική του κατάσταση και είναι πάντοτε έτοιμος να δώσει το 100% και να εκμαίευση το 100% των δυνατοτήτων της YZR-M1. Στα τρία χρόνια της συνεργασίας μας, μας έχει προσφέρει έξι νίκες και 19 θέσεις στο βάθρο. Προβλέπω πως το μέλλον θα είναι πολύ λαμπρό στη Yamaha. Η απόφαση του Maverick να υπογράψει τόσο νωρίς με την εργοστασιακή ομάδα για δύο ακόμη χρόνια δείχνει πως υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη και τονίζει την κοινή πεποίθηση που έχουμε, ότι μαζί μπορούμε να κυνηγήσουμε τον τίτλο του πρωταθλήματος.”

Από την πλευρά του, ο "Top Gun"είναι πάρα πολύ χαρούμενος και αισθάνεται πως θα μπορεί να κρατήσει τη “δική του” ομάδα. “Αυτή θα είναι η δεύτερη σεζόν μου με τα ίδια μέλη της ομάδας και μετά την ανανέωση του συμβολαίου μου, μας περιμένουν άλλα δύο χρόνια. Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένος! Πιστεύω πως κατευθυνόμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση και πως πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε πολύ σκληρά. Ήταν πολύ σημαντικό για μένα να ανακοινώσουμε την ανανέωση του συμβολαίου μου πριν αρχίσει η σεζόν, επειδή έτσι θα μπορέσω να επικεντρωθώ πλήρως στο φετινό πρωτάθλημα. Δεν θέλω να επενδύω χρόνο σκεπτόμενος το μέλλον.” Για τον Vinales δεν υπάρχει κάποιος λόγος που να τον κάνει να θέλει να φύγει απ’ τη Yamaha, εξάλλου την αισθάνεται πως είναι η οικογένειά του. Τον έχει υποστηρίξει πάρα πολύ η Yamaha και είναι κάτι που έχει μεγάλη σημασία για αυτόν. “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Yamaha που πίστεψε σε μένα, μου προσφέρει μεγάλη αυτοπεποίθηση και πραγματικά πιστεύω στη συνεργασία μας! Θεωρώ πως και οι δυο μας εξελισσόμαστε πολύ γρήγορα.” Είπε ο Vinales κλείνοντας τις δηλώσεις του.

Ετικέτες

Jorge Martin - Νέα χειρουργεία, χάνει μάλλον το τεστ της Sepang!

Η επάνοδος του Ισπανού αναβάτη της Aprilia αποδεικνύεται Γολγοθάς…
Jorge Martin
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/1/2026

Σύμφωνα με το ισπανικό site El Periodico ο πρωταθλητής MotoGP του 2024, που μετά τον τίτλο του δεν έχει σταματήσει να ταλαιπωρείται από τραυματισμούς και χειρουργεία, όπως φαίνεται θα χάσει και το πρώτο μεγάλο τεστ του 2026, που έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Φεβρουαρίου στη Sepang!

Παρόλο που πριν λίγες ημέρες ο Martin εμφανίστηκε μαζί με τον Bezzecchi στο Μιλάνο για την παρουσίαση της αγωνιστικής ομάδας της Aprilia, ο 28χρονος Ισπανός δεν είναι ακόμη σε θέση να ανέβει στη μοτοσυκλέτα. Όπως γράφει ο ισπανικός τύπος, η αποθεραπεία του αναβάτη του Noale προχωρά αργά και οι γιατροί δεν του επιτρέπουν να συμμετάσχει στις επερχόμενες πρώτες δοκιμές.

Θυμίζουμε πως η σεζόν του 2025 ήταν καταστροφική για τον “Martinator” περιλαμβάνοντας κάταγμα στο σκαφοειδές, σπασμένη κλείδα, διάτρηση πνεύμονα και… έντεκα (!) σπασμένα πλευρά.

Μόνο τους τελευταίους μήνες ο Martin έχει μπει δύο ακόμα φορές στο χειρουργείο (συγκεκριμένα για κλείδα και σκαφοειδές τον περασμένο Δεκέμβριο, κάτι που δεν είχε ανακοινωθεί μέχρι σήμερα), ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό επεμβάσεων σε έξι μετά τις πτώσεις του 2025. Ελπίζουμε αυτά να ήταν τα τελευταία χειρουργεία για τον Ισπανό. Η Aprilia επιβεβαιώνει ότι ο αναβάτης θα ταξιδέψει στη Μαλαισία, αλλά μόνο για να βρίσκεται με την ομάδα, και όχι για να οδηγήσει.

Ο Massimo Rivola, επικεφαλής της Aprilia Racing, δηλώνει πως ο Μαρτίν “προχωρά σταθερά” προς την επάνοδο, και έχει ξαναβρεί το βλέμμα του νικητή. Ωστόσο πέρα από δηλώσεις που στόχο έχουν να ανεβάσουν την ψυχολογία του αναβάτη, της ομάδας και των φαν της Aprilia, η ουσία είναι πως ο Ισπανός απέχει ακόμη από το να επιστρέψει στα αγωνιστικά δρώμενα.

Την ίδια ώρα, ο Πρωταθλητής του 24 προσπαθεί να αφήσει πίσω του και το φιάσκο της περσινής αναμπουμπούλας όταν προσπάθησε να σπάσει χωρίς επιτυχία το συμβόλαιό του με την Aprilia, ενώ όταν επιστρέψει θα το κάνει σαφώς από τη δεύτερη θέση σε σημαντικότητα, αφού ο Bezzecchi έχει “δέσει” με την RS-GP, εντυπωσιάζοντας το 2025, και βάζοντας υποψηφιότητα για μεγάλους στόχους το 26.

Παρά τα παραπάνω προβλήματα, ο Ισπανός εμφανίζεται αποφασισμένος, δηλώνοντας στο Μιλάνο πως “με προσέλαβαν για να κερδίζω και αυτό θα κάνω”.

Περιμένουμε κάποιο επίσημο δελτίο τύπου από την Aprilia για την επάνοδο του Ισπανού, και μένει να δούμε το αν θα μπορέσει ο Martin να επιστρέψει εγκαίρως για τα επόμενα τεστ, ή ακόμα και για την πρεμιέρα της σεζόν.

Ετικέτες