MotoGP Misano: Κατάταξη με ρεκόρ και πολλές πτώσεις

Φοβερός Bagnaia!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/9/2021

Με την έντονη απειλή από την βροχή που τελικά κρατήθηκε κυριολεκτικά μέχρι την τελευταία στιγμή, διεξήχθησαν οι δοκιμές και η κατάταξη, με την αλλαγή της θερμοκρασίας όμως να παίζει τον ρόλο της για αρκετές από τις πτώσεις που χαρακτήρισαν την Q1 και κυρίως την Q2.

Ο Bagnaia οδήγησε εκπληκτικά σπάζοντας το ρεκόρ πίστας που είχε θέσει πέρσι ο Vinales και μάλιστα την στιγμή που πίσω του έπεφτε ο Marquez, ενώ τον ακολουθούσε κάνοντας γρήγορο γύρο. Αμέσως μετά έπεσε και ο Aleix Espargaro με τον Quartararo να ακολουθεί λίγο αργότερα σε μία πτώση που τον οδήγησε στην τρίτη θέση ενώ ο Miller προσπάθησε αρκετά και κατάφερε να ανέβει στην δεύτερη θέση, δίνοντάς μας έτσι μία κόπια από ακριβώς την προηγούμενη πρώτη σειρά στο Aragon.

Ο Jorge Martin και ο Johann Zarco ανέβηκαν θέσεις στο τέλος με τον Marquez στα pit και σχηματίζοντας έτσι μία πεντάδα μόνο Ducati με εξαίρεση την Yamaha στην τρίτη θέση. Στην Q1 ο Stefan Bardl βοήθησε τον Marquez να ξεφύγει με τον Bastianini να παίρνει το πρώτο εισιτήριο όμως και να πηγαίνει για μία πολύ καλή θέση και στην Q2 μέχρι που ένα γλίστρημα δεν τον άφησε να κάνει μία από τις καλύτερες εμφανίσεις στην κατάταξη για την μέχρι τώρα καριέρα του.

Ο Vinales κατάφερε να κάνει μπει στην δεκάδα, που είναι σημαντικό επίτευγμα τώρα που άλλαξε ομάδα, και βρίσκεται ανάμεσα στις Suzuki με τον Rins στην ένατη θέση και τον πολύ απογοητευμένο Mir πίσω του. Ο Nakagami είναι μετά τον Bastianini, έχοντας πέσει κι αυτός στην Q1, όπως και ο Binder που είναι η καλύτερη KTM, όπως και ο Rossi είχε αντίστοιχα πτώση.

Κατάταξη Q2

Θέση

N#

Αναβάτης

ΜΟΤΟ

Χρόνος

Διαφ.

Προηγ.

1

63

Francesco Bagnaia

Ducati

1'31.065

 

 

2

43

Jack Miller

Ducati

1'31.314

0.249

0.249

3

20

Fabio Quartararo

Yamaha

1'31.367

0.302

0.053

4

89

Jorge Martin

Ducati

1'31.663

0.598

0.296

5

5

Johann Zarco

Ducati

1'31.836

0.771

0.173

6

44

Pol Espargaro

Honda

1'31.923

0.858

0.087

7

93

Marc Marquez

Honda

1'31.935

0.870

0.012

8

41

Aleix Espargaro

Aprilia

1'31.937

0.872

0.002

9

42

Alex Rins

Suzuki

1'32.017

0.952

0.080

10

12

Maverick Viñales

Aprilia

1'32.121

1.056

0.104

11

36

Joan Mir

Suzuki

1'32.426

1.361

0.305

12

23

Enea Bastianini

Ducati

1'32.461

1.396

0.035

Κατάταξη Q1

Q2

23

Enea Bastianini

Ducati

1'31.876

 

 

Q2

93

Marc Marquez

Honda

1'32.029

0.153

0.153

13

30

Takaaki Nakagami

Honda

1'32.210

0.334

0.181

14

51

Michele Pirro

Ducati

1'32.287

0.411

0.077

15

10

Luca Marini

Ducati

1'32.289

0.413

0.002

16

21

Franco Morbidelli

Yamaha

1'32.296

0.420

0.007

17

33

Brad Binder

KTM

1'32.427

0.551

0.131

18

6

Stefan Bradl

Honda

1'32.439

0.563

0.012

19

73

Alex Marquez

Honda

1'32.476

0.600

0.037

20

27

Iker Lecuona

KTM

1'32.481

0.605

0.005

21

88

Miguel Oliveira

KTM

1'32.821

0.945

0.340

22

9

Danilo Petrucci

KTM

1'32.891

1.015

0.070

23

46

Valentino Rossi

Yamaha

1'32.967

1.091

0.076

24

4

Andrea Dovizioso

Yamaha

1'33.098

1.222

0.131

 

 

Ετικέτες

MotoGP-Honda: Ο επικεφαλής κινητήρων της ΚΤΜ "μετακομίζει" στην HRC!

Κίνηση ματ από τους Ιάπωνες με την μεταγραφή του Kurt Trieb να θεωρείται σίγουρη
trieb
Από τον

Παύλο Καρατζά

2/7/2025

Σίγουρη θεωρείται η μεταγραφή βόμβα του Γερμανού Kurt Trieb, που βρίσκεται πίσω από την εξέλιξη όλων των αγωνιστικών κινητήρων της ΚΤΜ -και αυτών στο MotoGP-, στο στρατόπεδο της HRC.

Ο Kurt Trieb, επικεφαλής εξέλιξης όλων των αγωνιστικών κινητήρων της KTM, θα μετακομίσει στη Honda και αυτό είναι κάτι που πρέπει να θεωρείται δεδομένο σύμφωνα με το γερμανικό Speedweek, το οποίο επικαλείται δικές του αξιόπιστες πηγές, τη στιγμή που επίσημα δεν έχει ακουστεί ακόμη τίποτα.

Ο Trieb αναμένεται να εργαστεί ως μέλος μιας νέας τεχνικής ομάδας της HRC που θα δημιουργηθεί και θα έχει έδρα την Ιταλία, η οποία θα στελεχωθεί επίσης με μηχανικούς από την Ιαπωνία. Η ιαπωνική εταιρεία, κατέκτησε τον τελευταίο τίτλο της το 2019 και θέλει να επιστρέψει στην κορυφή του MotoGP με τη δουλειά του Trieb και του τεχνικού του επιτελείου να αναγνωρίζεται από όλους τους αντιπάλους του αφού η δύναμη του κινητήρα της RC16 δεν κρύβεται, ούτε και η συνολική πρόοδος που έχει γίνει φέτος στην εξέλιξή της MotoGP μοτοσυκλέτας.

Η ισχύς του κινητήρα από την άλλη είναι ένα από τα αδύναμα σημεία της Honda RC213V, μαζί με την αεροδυναμική της απόδοση αλλά και το chattering που παρουσιάζει όταν οδηγείται στο όριο και η Honda θέλει να λύσει και αυτό το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό Οι Ιάπωνες έχουν το βλέμμα τους και στη νέα εποχή του MotoGP από το 2027, με τους κινητήρες των 850 κ.εκ. Η κίνηση της Honda να αποκτήσει τον Trieb, έχει πολύ ενδιαφέρον αφού ο Γερμανός βασίστηκε αρχικά στο μοτέρ της RC213V για να εξελίξει εκείνο για την πρωτότυπη αγωνιστική μοτοσυκλέτα των Αυστριακών! Από ό,τι φαίνεται ο Trieb έχει καταλάβει καλύτερα τα μυστικά του κινητήρα της HRC από τους ίδιους τους Ιάπωνες και βρίσκεται σε πιο σωστό μονοπάτι εξέλιξης.

Ερχόμενος στην KTM το 2002 από τον κόσμο της Formula 1 και το τμήμα κινητήρων της BMW ο 63χρονος Trieb είναι σήμερα επικεφαλής εξέλιξης και επιβλέπει όλους τους αγωνιστικούς κινητήρες της Αυστριακής εταιρείας σε Motocross, Enduro, Rally, Moto3 και MotoGP με τις δημιουργίες του να μετρούν νίκες και πρωταθλήματα σε όλα τα τερέν. Μάλιστα φημίζεται για το γεγονός ότι μπορεί να εξελίξει έναν κινητήρα μόνος του από την αρχή μέχρι και το τέλος χωρίς να χρειάζεται μεγάλη ομάδα που να επιβλέπει τα επί μέρους μηχανικά μέρη. Στα κατορθώματα του Kurt Trieb και της ομάδας του στην κορυφαία κατηγορία είναι και η μεγαλύτερη τελική ταχύτητα που έχει σημειωθεί ποτέ στο MotoGP. Το συγκεκριμένο ρεκόρ κατέχει ο Brad Binder που κατάφερε να “πιάσει” 366,1 χιλιόμετρα την ώρα στην πίστα του Mugello το 2023 με την RC16.

Αν αυτή η κίνηση ολοκληρωθεί θα είναι η δεύτερη ηχηρή μεταγραφή που πραγματοποιεί η HRC σε σύντομο σχετικά διάστημα έπειτα από εκείνη του Romano Albesiano πριν από την αρχή της φετινής σεζόν, από την Aprilia, με τους Ιάπωνες να θέλουν να έχουν ξανά πρωταγωνιστικό ρόλο στο MotoGP. Θα είναι επίσης ένα σοβαρό πλήγμα για την KTM που δεν αναμένεται να αφήσει τον Trieb να φύγει έτσι εύκολα.