MotoGP: Ο Gardner στην Tech3 το 2022!

Υπέγραψε συμβόλαιο για τα MotoGP
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

2/6/2021

Η ΚΤΜ ανακοίνωσε πριν από λίγο, ότι ο Remy Gardner θα μεταπηδήσεις στην ομάδα της Tech3 στα MotoGP από το 2022. Ο νεαρός Αυστραλός αναβάτης της Moto2, θα αγωνιστεί στην κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά τον πατέρα του, έναν από τους θρύλους των GP, Wayne Gardner.

Ο Gardner είναι επίσης και ο πρώτος αναβάτης που είναι επιβεβαιωμένος για την ομάδα της Tech3 για την επόμενη σεζόν, μιας και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη το ποιος θα είναι ο δεύτερος αναβάτης της ομάδας. Ο ίδιος δήλωσε, φυσικά, εξαιρετικά ευτυχής για την ευκαιρία που του προσφέρει η ΚΤΜ και ότι αποτελεί την πραγματοποίηση ενός ονείρου για το οποίο έχει δουλέψει σκληρά όλα αυτά τα χρόνια. "Ανυπομονώ να οδηγήσω την μοτοσυκλέτα", είπε ο νεαρός Αυστραλός, "αλλά προς το παρόν έχω εστιάσει την προσοχή μου να ολοκληρώσω την σεζόν του 2021 όσο το δυνατόν πιο δυναμικά".

Η μετάβαση του Gardner στα MotoGP σημαίνει ότι θα υπάρχει διπλή… εκπροσώπηση της Αυστραλίας στην μεγάλη κατηγορία (μαζί με τον Jack Miller), για πρώτη φορά μετά το 2009 και τους Casey Stoner, Chris Vermeulen. Μέχρι στιγμής ο Gardner έχει δύο νίκες στη φετινή σεζόν και προηγείται στην βαθμολογία του Πρωταθλήματος με έξι βαθμούς, μπροστά από τον ομόσταυλό του Raul Fernandez, ενώ έχει και μία νίκη παραπάνω από τον Bezzecchi που είναι τρίτος.

Ο Pit Beirer, Διευθυντής Αγωνιστικού Τμήματος της ΚΤΜ, καλωσόρισε κι αυτός με τις δηλώσεις του την απόφαση για την μεταπήδηση του Gradner στην μεγάλη κατηγορία, προσθέτοντας ότι η ταχύτητά του και οι ικανότητές του στην Moto2 έχουν επιβεβαιώσει την δυναμική του. Τόνισε επίσης ότι περιμένουν πολλά από αυτόν, ενώ αυτόν που τον ξεχωρίζει είναι η αφοσίωσή και η επιμονή του στον στόχο. Δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει και το έργο που επιδεικνύει η ΚΤΜ GP Academy δίνοντας ευκαιρίες στους ταλαντούχους αναβάτες για να προχωρήσουν στην καριέρα τους.

MotoGP: Εκτός νοσοκομείου οι Alex Marquez και Johann Zarco

Καλά είναι τα νέα που αφορούν την υγεία των δύο αναβατών
motogp
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/5/2026

Το φετινό GP της Καταλονίας χαρακτηρίστηκε από τις κόκκινες σημαίες, τις πολλές πτώσεις και τους τραυματισμούς αναβατών. Δύο εξ αυτών, οι Johann Zarco και Alex Marquez τραυματίστηκαν πιο σοβαρά και χρειάστηκε να νοσηλευτούν, όμως και οι δύο είναι καλύτερα στην υγεία τους και επικεντρώνονται πλέον στην αποθεραπεία τους.

Η Gresini ανακοίνωσε ότι ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση και θα επιστρέψει στο σπίτι του, μετά το τρομακτικό ατύχημα που υπέστη στο GP της Καταλονίας.

Ο Ισπανός υπέστη πολλαπλά κατάγματα, αλλά ήταν σε καλή διάθεση στο νοσοκομείο πριν από την επέμβαση για τη αποκατάσταση των τραυματισμών του. Η Gresini επιβεβαίωσε πλέον ότι η επέμβαση ήταν επιτυχής και ο Marquez πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Σε μια σύντομη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα έγραψε: “Ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία χθες το βράδυ σε χειρουργική επέμβαση για κάταγμα της δεξιάς κλείδας του, το οποίο σταθεροποιήθηκε με την τοποθέτηση πλάκας, από τους Anna Carreras, David Benito και Paula Barragan στο Hospital General de Catalunya.

"Η εγχείρηση πήγε καλά. Τώρα θα πάρει την άδεια να βγει από το νοσοκομείο σε λίγες ώρες, ώστε να μπορέσει να πετάξει για την πατρίδα του. Στη συνέχεια, θα υποβληθεί σε νέες εξετάσεις από αύριο και μετά. Συνολικά, λοιπόν, είναι αρκετά καλά και τις επόμενες μέρες θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Μετά την πτώση του Alex και τις κόκκινες σημαίες, ο αγώνας επανεκκίνησε, όμως ο Zarco έχασε τα φρένα και παρέσυρε μαζί του τους Luca Marini και Pecco Bagnaia. Ο Γάλλος υπέστη κάταγμα στην περόνη, όπως και τραυματισμό στον πρόσθιο και οπίσθιο χιαστό σύνδεσμο, καθώς και στον έσω μηνίσκο.

Χτες το απόγευμα η LCR εξέδωσε ενημέρωση, αναφέροντας ότι ο Zarco βγήκε από το νοσοκομείο και επέστρεψε στη Γαλλία για να επισκεφθεί έναν ειδικό για τα γόνατα, προκειμένου να αξιολογηθούν τα επόμενα βήματα της αποθεραπείας του.