MotoGP: Ο Luca Marini συνεχίζει με τη Honda

Μαζί με τον Joan Mir – Παραμένουν μέχρι την νέα εποχή κανονισμών του MotoGP
Luca Marini continues with Honda
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/7/2025

Ο Luca Marini έχει ήδη υπογράψει επέκταση συμβολαίου με τη Honda για την επόμενη σεζόν, σε μια συμφωνία που θα τον κρατήσει μαζί με τον Joan Mir στην ιαπωνική ομάδα μέχρι να τεθούν σε ισχύ οι νέοι κανονισμοί του MotoGP το 2027.

Μετά το ντεμπούτο του στο MotoGP το 2021 και τρεις σεζόν με τη Ducati, ο Ιταλός εντάχθηκε στο δυναμικό της HRC πέρυσι, για να καλύψει τη θέση που άφησε κενή ο Marc Márquez, όταν αποφάσισε να αποχωρήσει πρόωρα από το συμβόλαιό του. Από τότε, το καλύτερο αποτέλεσμα του Marini ήταν η έκτη θέση στο Sachsenring πριν από περίπου δύο εβδομάδες.

Εκεί, στη Γερμανία, ο Marini επανεμφανίστηκε έπειτα από απουσία τριών Grand Prix, λόγω ενός σοβαρού ατυχήματος κατά τη διάρκεια δοκιμών στη Suzuka, ενόψει του φημισμένου αγώνα αντοχής 8 ωρών. Στο μέσο της σεζόν, και παρά τις τρεις απουσίες, ο αδελφός του Valentino Rossi βρίσκεται στη 15η θέση της γενικής κατάταξης, δεύτερος ανάμεσα στους αναβάτες της Honda, μπροστά από τον teammate του, Joan Mir για τον οποίο δεν πάνε τόσο καλά τα πράγματα με σωρεία DNF (Did Not Finish).

Μετά τον αγώνα της Κυριακής στο Brno, όπου τερμάτισε 12ος, ο Marini ρωτήθηκε αν στόχος του είναι να φτάσει στην Αυστρία, τον πρώτο αγώνα μετά τη θερινή διακοπή, με πιο ξεκάθαρη εικόνα για το μέλλον του. “Δεν ήταν ποτέ αυτός ο στόχος μου, γιατί νομίζω πως πάντα καταλαβαινόμασταν με την ομάδα”, δήλωσε ο ίδιος, δείχνοντας έτσι μια σιγουριά πως θα παραμείνει στη Honda και για το 2026.

Αυτή η εξέλιξη θεωρείται αναμενόμενη, καθώς η Honda απέτυχε να αποκτήσει τον Jorge Martin, ο οποίος δεν μπόρεσε να αποχωρήσει από την Aprilia για το 2026. Ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο Ισπανός παραμένει ο βασικός στόχος της HRC για τη σεζόν 2027, όταν θα εφαρμοστούν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί.

Zarco παραμένει στην LCR – Αβεβαιότητα για Chantra

Με το εργοστασιακό δίδυμο πλέον κλειδωμένο, η Honda ολοκληρώνει τις διαδικασίες για τη διατήρηση του Johann Zarco ως ηγέτη της δορυφορικής της  ομάδας, LCR. Την ίδια ώρα, φαίνεται πως ο Ταϊλανδός Somkiat Chantra είναι πολύ πιθανό να αποχωρήσει, μετά από ένα απογοητευτικό πρώτο μισό της σεζόν.

Η μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις του Chantra σε σχέση με τους άλλους αναβάτες της Honda έχει ως αποτέλεσμα οι μηχανικοί να μη μπορούν να αξιοποιήσουν τα δεδομένα από τη μοτοσυκλέτα του. Αυτό, σε μια περίοδο που η HRC προσπαθεί να μειώσει τη διαφορά από τη Ducati, θεωρείται τροχοπέδη.

Η έλλειψη ανταγωνιστικών αναβατών από την Ασία έχει οδηγήσει τη Honda να επαναξιολογήσει τη δέσμευσή της με την Idemitsu, τον βασικό χορηγό των μοτοσυκλετών της LCR, που μέχρι τώρα πίεζε για ασιατική παρουσία στην ομάδα. Όλα δείχνουν πως πλέον το ενδιαφέρον στρέφεται είτε σε ταλέντα της Moto2 είτε σε αναβάτες που έχουν απορριφθεί από άλλες ομάδες του MotoGP.

Ετικέτες

MotoGP: Φτάσαμε να γιορτάζουμε την πεντάδα! Απίστευτη η πρόοδος της Honda, δηλώνει ο Luca Marini

Ο Luca Marini είχε το καλύτερο Σαββατοκύριακο του ως αναβάτης της Honda
Marini
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Ο Luca Marini της Honda χαρακτήρισε την πρόοδο της ιαπωνικής ομάδας με τη μοτοσυκλέτα ως απίστευτη, μετά τον πρώτο του τερματισμό στην πεντάδα στο Grand Prix της Ουγγαρίας

Ο Ιταλός εντάχθηκε στην Honda την περσινή σεζόν από τη VR46 Ducati, αντικαθιστώντας τον Marc Marquez, αλλά δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό με την RC213V στο μεγαλύτερο μέρος του 2024.

Του πήρε μέχρι τον τελευταίο αγώνα πριν τη θερινή διακοπή για να κερδίσει τον πρώτο του βαθμό για τη Honda πέρσι, και αυτό μόνο λόγω ποινής σε προπορευόμενο αναβάτη.

Ο Marini εμφανίστηκε πιο δυνατός το 2025, αν και αντιμετώπισε τραυματισμούς μετά από δοκιμή για τις 8 Ώρες της Suzuka, καθώς και αβεβαιότητα για το μέλλον του, αφού οι Pedro Acosta και Jorge Martin συνδέθηκαν με τη θέση του στη Honda.

Πλέον, έχοντας εξασφαλίσει την θέση του στην εργοστασιακή ομάδα για το 2026, ο Marini πραγματοποίησε το καλύτερο Σαββατοκύριακό του στη Honda, στην πίστα του Balaton Park, τερματίζοντας πέμπτος στον αγώνα και τέταρτος στο sprint.

“Ήταν ένα πραγματικά δυνατό Σαββατοκύριακο, από την αρχή”, είπε.

“Από το FP1 ένιωθα άνετα στην νέα πίστα.

Ήξερα ότι μπορούσε να είναι μια καλή ευκαιρία για εμάς, έτσι προσπάθησα να δουλέψω πολύ σκληρά όλο το Σαββατοκύριακο και να βελτιώσω την οδήγησή μου με τη μοτοσυκλέτα.

Μεγαλώσαμε πολύ μαζί, αυτό το Σαββατοκύριακο. Κάναμε σωστές κινήσεις στις ρυθμίσεις και ένιωθα πολύ άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα.

Με μια καλή θέση στην κατατακτήρια και μια καλή εκκίνηση όλα γίνονται πιο εύκολα. Ήταν πραγματικά ένα ωραίο Σαββατοκύριακο”.

Συγκρίνοντας τη μοτοσυκλέτα με πέρυσι, ο Marini πρόσθεσε:
“Είναι εύκολο να συγκρίνω με την περσινή σεζόν.

Είναι απίστευτο το από πού ξεκινήσαμε, μέχρι το τι καταφέραμε τώρα. Ήταν μέρος μιας διαδικασίας.

Κάθε αποτέλεσμα που πετύχαμε στους τελευταίους αγώνες, πέρυσι και φέτος, βοήθησε να φτάσουμε εδώ.

Και τώρα πρέπει να επιβεβαιώσουμε αυτήν την πρόοδο σε άλλες πίστες, ειδικά σε πιο δύσκολες για εμάς, όπως η Βαρκελώνη.

Εκεί θα πρέπει να δοκιμάσουμε σωστά όλες τις αναβαθμίσεις που έχουμε στη μοτοσυκλέτα, γιατί ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είναι ο καλύτερος συμβιβασμός”.

Τόσο ο Marini όσο και ο Joan Mir αγωνίστηκαν με νέο πλαίσιο στο Ουγγρικό Grand Prix, το οποίο αποδείχθηκε βήμα προόδου.

Ωστόσο, ο Marini πιστεύει ότι αποτελέσματα στην πρώτη πεντάδα θα μπορούσαν να είχαν έρθει νωρίτερα με καλύτερες κατατακτήριες.

“Ένιωθα ότι ένα τέτοιο αποτέλεσμα θα μπορούσε να είχε έρθει και στο παρελθόν σε κάποιους αγώνες, αλλά δυστυχώς δεν ήταν δυνατό να μπω απευθείας στο Q2”, είπε.

“Η διέλευση από το Q1 είναι πάντα πολύ πιο δύσκολη και όταν ξεκινάς απο πίσω υπάρχουν λιγότερες ευκαιρίες για ένα καλό αποτέλεσμα.

Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο όλα λειτούργησαν με πολύ θετικό τρόπο”.