MotoGP: Ο Luca Marini τραυματίστηκε στον δεξιό καρπό του στο γαλλικό Grand Prix
Θα λάβει μέρος κανονικά στο ιταλικό Grand Prix
Από τον
Μπάμπη Μέντη
24/5/2023
Τελικά το ατύχημα του Luca Marini της Mooney VR46 στον τελευταίο αγώνα της Γαλλία είχε μεγαλύτερες συνέπιες, καθώς υπέστη τραυματισμό στο τραπεζοειδές οστό στον δεξιό του καρπό.
Οι τραυματισμοί των αναβατών της Ducati στο MotoGP δεν έχουν τέλος φέτος. Μετά τους Enea Bastianini και Francesco Bagnaia, ο Luca Marini πρόσθεσε το όνομα του και αυτός στην λίστα των τραυματιών. Μετά από την σύγκρουση που είχε με τον Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP) στο γαλλικό Grand Prix, o Marini υποβλήθηκε σε περαιτέρω ελέγχους στην Ιταλία καθώς είχε ενοχλήσεις στον δεξιό του καρπό.
Οι εξετάσεις έδειξαν πως ο αναβάτης της Mooney VR46 έχει υποστεί τραυματισμό στο τραπεζοειδές οστό στον δεξιό του καρπό. Η ομάδα επιβεβαίωσε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ότι ο Luca Marini παρά τον τραυματισμό του θα συμμετάσχει κανονικά στο Grand Prix της Ιταλίας στις 11 Ιουνίου.
CFMOTO: Βρήκε αναβάτη εξέλιξης και ετοιμάζεται για WSBK
Ο Matteo Ferrari ο εκλεκτός της κινέζικης εταιρείας
Από τον
Παύλο Καρατζά
10/12/2025
Η CFMOTO θέλει να γίνει ο πρώτος κατασκευαστής από την Κίνα που θα συμμετέχει στην κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike και εργάζεται για την είσοδό της το 2027. Μάλιστα έχει προσλάβει και αναβάτη δοκιμών που έχει στεφθεί πρωταθλητής στην MotoE.
Ο Ιταλός συμμετείχε από την πρώτη χρονιά στο πρωτάθλημα ηλεκτρικών μοτοσυκλετών που φέτος ήταν η τελευταία του σεζόν, ενώ παράλληλα έχει πραγματοποιήσει και κάποιες εμφανίσεις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, στην Moto2 αλλά και στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Το 2026, ο 28χρονος θα οδηγήσει για την Ducati Team WRP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport κάτι αντιφατικό αν είναι να κάνει και τον δοκιμαστή εξέλιξης για την κινέζικη εταιρεία.
Να υπενθυμίσουμε πως ήδη δύο ακόμη Κινέζοι κατασκευαστές συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, με την Kove στα 300άρια και την QJ Motor στην κατηγορία Supersport. Από την επόμενη σεζόν στην ίδια κατηγορία θα συμμετέχει και η ZXMoto, όμως η CFMOTO θέλει να γίνει η πρώτη Κινέζικη κατασκευάστρια εταιρεία που θα συμμετέχει στην κορυφαία κατηγορία Superbike.
Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η V4 μοτοσυκλέτα της CFMOTO που ανακοινώθηκε πως αποδίδει 210 ίππους με βάρος μικρότερο των 200 κιλών για την έκδοση δρόμου, αλλά και την επίσημη ανακοίνωση του Ferrari ως δοκιμαστή, ο οποίος δεν προέρχεται ομολογουμένως από το πάνω ράφι.