MotoGP - Ο Simon Crafar νέος Πρόεδρος της Επιτροπής Αγωνοδικών

Αφήνει τα μικρόφωνα και αναλαμβάνει το δύσκολο έργο της επιτήρησης των κανόνων στο MotoGP
motomag MotoGP – Ο Simon Crafar νέος Πρόεδρος της Επιτροπής Αγωνοδικών
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

25/7/2024

O πρώην αγωνιζόμενος και νυν ρεπόρτερ του MotoGP Simon Crafar θα αναλάβει από την επόμενη χρονιά τον ρόλο του Προέδρου της Επιτροπής Αγωνοδικών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών διαδεχόμενος τον Freddie Spencer -για τον οποίο είχαν υπάρξει πολλά παράπονα σχετικά με τις αποφάσεις του- ο οποίος θα αποχωρήσει από αυτή την θέση στο τέλος του 2024.

Ο Νεοζηλανδός ο οποίος είναι νικητής Grand Prix την εποχή των 500 κυβικών του MotoGP, προτάθηκε από την ένωση ομάδων (IRTA), από τη FIM και από το Μόνιμο Συμβούλιο ενώ δίπλα στον Crafar θα βρεθούν οι μέχρι πρότινος αγωνοδίκες Andrés Somolinos και Tamara Matko. Να θυμήσουμε πως ο Freddie “Fast” Spencer βρίσκεται στην θέση του Προέδρου της Επιτροπής Αγωνοδικών από το 2019 όταν η εν λόγω θέση έγινε αυτόνομη. Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια αποτελεί το γεγονός πως η Επιτροπή Αγωνοδικών συστάθηκε μετά το γνωστό συμβάν μεταξύ Valentino Rossi και Marc Marquez στη Sepang το 2015 όταν ο manager της Dorna, Javier Alonso κατηγορήθηκε πως επηρέασε τις αποφάσεις του Διευθυντή Αγώνα Mike Webb για εμπορικούς λόγους, ώστε το Πρωτάθλημα να κριθεί στο φινάλε της Valencia. Θυμίζουμε πως τότε ο Rossi είχε πάρει ποινή για το συμβάν με τον Marquez, και ξεκίνησε από την τελευταία θέση στον αγώνα της Valenica, ενώ ο Marquez δεν είχε δεχθεί καμία ποινή. Κάπως έτσι, ο Lorenzo ανακηρύχθηκε Πρωταθλητής με 330 βαθμούς, με τον Rossi να "μένει" στα 9 Πρωταθλήματα, τερματίζοντας 2ος με 325 βαθμούς.

MotoGP – Ο Simon Crafar νέος Πρόεδρος της Επιτροπής Αγωνοδικών

Ο Simon Crafar ανέφερε μετά την ανακοίνωση πως θα αναλάβει τη θέση του Προέδρου της Επιτροπής Αγωνοδικών: “Ανυπομονώ πραγματικά να αναλάβω αυτή τη νέα πρόκληση. Ήταν δύσκολο να αποφασίσω αυτή την αλλαγή και να αποδεχτώ αυτή τη νέα θέση, καθώς σημαίνει ότι αφήνω έναν ρόλο που μου άρεσε πολύ, αλλά μετά από επτά χρόνια στο MotoGP ως ρεπόρτερ είμαι έτοιμος για κάτι νέο. Θα προσεγγίσω αυτή τη νέα θέση αξιοποιώντας την εμπειρία μου εντός και εκτός της μοτοσυκλέτας, ως αναβάτης, τεχνικός, προπονητής και δημοσιογράφος, αλλά κυρίως με την αγάπη μου για το άθλημά μας και τον σεβασμό για τους ανταγωνιστές του. Αισθάνομαι μεγάλη τιμή που μου εμπιστεύονται αυτή την ευθύνη”.

O Freddie Spencer δήλωσε με τη σειρά του: “Ήταν χαρά μου που ήμουν ο πρώτος Πρόεδρος της Eπιτροπής και που εργάστηκα για να θέσουμε σε εφαρμογή τις διαδικασίες που έχουμε τώρα. Όταν μου ζητήθηκε να γίνω πρόεδρος, δέχτηκα καθώς ήθελα να συνεισφέρω στο άθλημα και είμαι περήφανος για τη θητεία μου. Ανυπομονώ για το τι θα φέρει το μέλλον και ξέρω ότι η ομάδα θα είναι σε καλά χέρια με τον Simon”.

Για να δούμε αν θα τα καταφέρει στο νέο του έργο ο Simon Crafar.

Ετικέτες

Gigi Dall’Igna για Bagnaia: “Κι εγώ έχω χάσει την υπομονή μου, είναι φυσιολογικό”

Ο Bagnaia κινδυνεύει πλέον να χάσει την 3η θέση του πρωταθλήματος από τον Bezzecchi
Ducati
Από τον

Παύλο Καρατζά

15/9/2025

Η σεζόν εξελίσσεται πτωτικά για τον Francesco Bagnaia που πλέον κινδυνεύει να χάσει την 3η θέση της γενικής κατάταξης από τον Marco Bezzecchi, μετά και την πτώση του στον αγώνα του Misano.

Ο Ιταλός αναβάτης μετά την 13η θέση στον αγώνα Sprint δήλωσε: “ Ζω έναν εφιάλτη και θέλω μόνο να σηκώσω το κεφάλι μου για να δω λίγο φως, μετά την 13η θέση σε έναν αγώνα Sprint”.

Βέβαια περισσότερο ενδιαφέρον είχαν οι δηλώσεις του Γενικού Διευθυντή της Ducati, Gigi Dall’Igna, που είπε σχετικά με την απόδοση του Bagnaia: “ Η κατάσταση είναι σίγουρα ευαίσθητη με τον Pecco. Αντιμετωπίζει δυσκολίες. Όπως έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν, θα πρέπει να βρούμε μια λύση. Την Δευτέρα έχουμε ένα τεστ, μια σημαντική μέρα όπου θα έχουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε πολλά πράγματα. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι θα είναι ένα αποδοτικό τεστ”.

Όταν ρωτήθηκε για τα πρόσφατα σχόλια του Bagnaia που υποδηλώνουν ότι χάνει την υπομονή του, ο Dall’Igna απάντησε με ειλικρίνεια: “Κι εγώ έχω χάσει την υπομονή μου, και οι οπαδοί του Pecco έχουν χάσει την υπομονή τους. Μου φαίνεται απολύτως φυσιολογικό να λέει κανείς τέτοια πράγματα όταν τα αποτελέσματα δεν έρχονται. Νομίζω ότι είναι φυσιολογικό. Είμαστε όλοι άνθρωποι και πρέπει πάντα να ξεκινάμε από αυτή την παραδοχή”.

“Είναι πολύ απλό: όταν αρχίσει η αρνητική πορεία, πάντα πηγαίνει προς τα κάτω”, εξήγησε ο Dall’Igna. “Γι' αυτό είναι πάντα περίπλοκο να βρεις έναν τρόπο να την αντιστρέψεις. Αυτό που λέω πάντα είναι ότι η θετική στάση βοηθάει πολύ σε αυτό. Δεν ξέρω τι θέλετε να πω. ”

Μιλώντας αργότερα το βράδυ της Κυριακής, ο Bagnaia σχολίασε την κατάσταση ξεκινώντας με την ατάκα που έκλεισε ο Dall’Igna: “Ειλικρινά, δεν ξέρω τι θέλετε να πω. Είδατε τι συνέβη. Προσπαθούσα και απλά έπεσα. Ανέλυσα τα πράγματα με την ομάδα και τώρα δουλεύουμε για το αυριανό τεστ, το οποίο θα είναι σημαντικό”.

Όταν ρωτήθηκε τι σκεφτόταν αμέσως μετά το ατύχημα, ο Bagnaia απάντησε: “Πράγματα που είναι καλύτερα να μην τα λες στον αέρα. Σε κάθε περίπτωση, την πρώτη στιγμή που πέφτεις, δεν είσαι και πολύ χαρούμενος. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε κάποιες λύσεις αύριο, αλλά ακόμα φαίνεται ότι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, γιατί αγωνιζόμαστε από την αρχή της σεζόν ”.

Χωρίς να κερδίσει κανένα πόντο στον "εντός έδρας" αγώνα στο Misano, ο Pecco βλέπει πλέον τον ανεβασμένο Marco Bezzecchi να απειλεί σοβαρά την τρίτη θέση που έχει ο αναβάτης της Ducati στο πρωτάθλημα αναβατών καθώς έπειτα από την εξαιρετική του εμφάνιση στην ιταλική πίστα ο Bezzecchi βρίσκεται πίσω του μόλις 8 βαθμούς.