MotoGP: Πώς βοήθησαν ο Rossi και ο Stoner τον Pecco Bagnaia να κερδίσει στο Silverstone

Ο Bagnaia στις πρώτες δηλώσεις του ευχαρίστησε τον Stoner και ιδιαίτερα τον Rossi
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/8/2022

Στους αγώνες μοτοσυκλέτας οι πρώτες νίκες, αν όχι όλες, πηγαίνουν στον δάσκαλο που είχες και η ελληνική παροιμία "μ' όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις", αποκτά ευθεία αναφορά και για τις πίστες.

Αν τώρα είσαι αρκετά τυχερός να έχεις δάσκαλο τον Stoner και τον Rossi μαζί, τότε τα πράγματα πρέπει σχεδόν αναγκαστικά να οδηγήσουν σε νίκη και οφείλεις, επίσης αναγκαστικά, να τους ευχαριστήσεις αμέσως μόλις την πετύχεις.

Αυτό ακριβώς έγινε αμέσως μετά τον χθεσινό αγώνα των MotoGP, όταν ο Pecco Bagnaia ευχαρίστησε και τους δύο, επαναλαμβάνοντας το όνομα του Rossi λέγοντας και αργότερα πως είναι πολύ τυχερός που έχει και τους δύο μαζί του.

Η αμεσότητα με τον Valentino Rossi πρέπει να είναι ξεκάθαρη σε όλους, μιας και ο Bagnaia είναι παιδί της VR46 και ο Rossi έχει ξεκαθαρίσει πως όχι μόνο θα παρακολουθεί πάντα τους αναβάτες της ακαδημίας, αλλά ιδιαίτερα για τον Bagnaia θα έχει πάντα ένα μάτι να τον παρακολουθεί.

Ο σύνδεσμος του Bagnaia με τον Casey Stoner είναι ο Cristian Gabbarini, ο καλύτερος άνθρωπος για κάτι τέτοιο. Ο Gabbarini ήταν διευθυντής προσωπικού της ομάδας του Stoner στην Ducati και τον είχε ακολουθήσει στην Honda ενώ συνέχισε και με το HRC για μεγάλο διάστημα μετά την αποχώρηση του Stoner από τα MotoGP. Ο Gabbarini ήταν μαζί με τον Stoner στον τίτλο του 2007 και δεν έχουν σταματήσει ποτέ την μεταξύ τους επικοινωνία.

«Αυτό το Σαββατοκύριακο μίλησα εκτενώς με τον Vale και με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα την κατάσταση. Αντιμετώπιζα ποικίλα προβλήματα στην διάρκεια του Σαββατοκύριακου και με βοήθησε να καταλάβω την χρήση των ελαστικών σε αυτή την πίστα και σε αυτές τις θερμοκρασίες» διευκρίνισε ο Bagnaia που πράγματι αντιμετώπιζε πρόβλημα προσαρμογής στις δοκιμές, χωρίς να ξεχωρίζει σε χρόνους, όπως αντίστοιχα ο Zarco αλλά και ο Miller.

Όταν όμως πρόκειται να πιέσει κανείς μία MotoGP Ducati στο όριο τότε τον λόγο παίρνει ο Stoner με τον οποίο ο Bagnaia εξήγησε αργότερα πως κατάφεραν να μιλήσουν παρά την διαφορά ώρας με τον Stoner να του στέλνει μήνυμα το πρωί της Κυριακής. Σύμφωνα με τον Bagnaia τον βοήθησε να βρει πρόσφυση στην έξοδο των στροφών και να καθυστερήσει να ανοίξει το γκάζι διατηρώντας την πρόσφυση για όσο το δυνατόν περισσότερο, όπως και δοκίμασε. Το πρόβλημα ήταν στους πέντε τελευταίους γύρους που η πρόσφυση του πίσω ελαστικού εξαντλήθηκε και εκεί έπρεπε να προτάξει το δικό του στιλ και να εκμεταλλευτεί τα φρένα και την εμπιστοσύνη στο μπροστινό.

Ταυτόχρονα κατάφερε να παλέψει με τον ανανεωμένο Vinales και να μείνει στην κορυφή, σε έναν αγώνα βέβαια που ξεκίνησε, για να μην ξεχνιόμαστε, με τον Zarco και μία άλλη Ducati να είναι το μεγάλο φαβορί. Τα στατιστικά πάντως αυτή την στιγμή δείχνουν πως ο Bagnaia έχει τις περισσότερες νίκες, μία περισσότερη από τον Quartararo φέτος, σε ένα όμως πρωτάθλημα που από την αρχή έχουμε επισημάνει πως θα χαρακτηριστεί από λίγους βαθμούς για αυτόν που θα το κερδίσει μιας και υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί στο βάθρο με ρεκόρ φέτος επισκεψιμότητας του, από διαφορετικά ονόματα!

Ετικέτες

MotoGP: Λευκός καπνός για συμφωνία διοργανωτών και κατασκευαστών

Στον ερχόμενο αγώνα στο Brno αναμένονται οι ανακοινώσεις και μετά … καταιγίδα μεταγραφών
motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Η περίφημη συμφωνία που θα διέπει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP από το 2027 ως το 2031 έπρεπε κανονικά να έχει υπογραφεί από πέρυσι και, αν δεν είχε προκύψει η εξαγορά του MotoGP από τη Liberty Media, αυτό πιθανότατα θα είχε ήδη συμβεί. Οι νέοι Αμερικανοί ιδιοκτήτες ωστόσο εισέβαλλαν στο πρωτάθλημα ως ταύροι σε υαλοπωλείο και άρχισαν να δείχνουν δείγματα των προθέσεών τους σε όλα τα επίπεδα, από την υποβάθμιση των μικρότερων κατηγοριών ως τις ολοένα και διογκούμενες απαιτήσεις προς τις ομάδες.

Η Concorde Agreement, η συμφωνία που θα διέπει τη συνεργασία διοργανωτών και κατασκευαστών για τα επόμενα πέντε χρόνια ωστόσο δεν έχει υπογραφεί ακόμη, αν και πλέον όλα δείχνουν πως φτάσαμε στο τέλος της διαπραγμάτευσης και όλα δείχνουν πως στη Grand Prix της Τσεχίας το ερχόμενο σαββατοκύριακο (19-21/6) θα γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις.

Προφανώς ως τότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι έχει συμφωνηθεί, από τις πηγές μας ωστόσο προκύπτουν κάποια δεδομένα. Πρώτον και βασικότερο, το αίτημα των κατασκευαστών για ποσοστά από τα έσοδα του MotoGP μάλλον δεν περνά και, σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχει συμφωνηθεί πάγιο ετήσιο ποσό προς τις ομάδες, όπως ίσχυε ως τώρα, αλλά πιθανότατα λίγο αυξημένο.

Μαθαίνουμε επίσης πως υπάρχουν αρκετές εκκρεμότητες στο ζήτημα της επικοινωνιακής προβολής, όπου η MotoGP Sports Entertainment Group (MGPSEG, πρώην Dorna) θέλει πολύ αυξημένη εμπλοκή από τις ομάδες και τους κατασκευαστές, αλλά μάλλον δεν έχει βρεθεί ακόμη η χρυσή τομή εδώ.

Ακόμη περισσότερο όμως, περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε τι άλλο θα αλλάξει στις διαδικασίες του πρωταθλήματος σε ζητήματα που είχαν τεθεί από την MGPSEG, όπως η ύπαρξη τρίτου αναβάτη ως αναπληρωματικού, η επιβολή μιας μοτοσυκλέτας ανά αναβάτη αντί δύο και άλλα τέτοια ζητήματα που αναμένεται να επηρεάσουν την αγωνιστική δράση πολύ πιο άμεσα από το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Πιθανότατα λοιπόν αυτό που θα ανακοινωθεί θα είναι ένα προσχέδιο συμφωνίας με τις βασικές αρχές που θα διέπουν το πρωτάθλημα από το 2027, με αρκετά ανοικτά θέματα να μεταφέρονται σε επόμενες διαβουλεύσεις. Διαβάζουμε επίσης για πρόβλεψη επέκτασης της συμφωνίας αυτής και για μια ακόμη πενταετία, δηλαδή ως και το 2036.

Στο μεταξύ, ενδεχόμενη ανακοίνωση της πολυπόθητης συμφωνίας θα ξεκλειδώσει και τις ανακοινώσεις μεταγραφών, κάτι που μάλλον δεν θα αλλάξει δραστικά τον κόσμο μας ως θεατές του αθλήματος, μιας και η επικαιρότητα πρακτικά έχει ήδη σκιαγραφήσει τις περισσότερες μετακινήσεις που θα γίνουν ενόψει 2027.

Ετικέτες