MotoGP - To ρολόι του Quartararo που κοστίζει πάνω από 300.000 ευρώ

Η συλλογή ρολογιών του Quartararo συνεχώς μεγαλώνει
motomag MotoGP – To ρολόι του Quartararo που κοστίζει σχεδόν μισό εκατομμύριο
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

16/4/2024

Μπορεί ο Maverick Vinales με την Aprilia να ήταν ο νικητής του Grand Prix CΟΤΑ, o Fabio Quartararo ήταν όμως αυτός που έκλεψε τις εντυπώσεις καθώς εμφανίστηκε με ένα ρολόι το οποίο κοστίζει πάνω από 300.000 ευρώ.

Η αγάπη του αναβάτη της Yamaha για τα ακριβά ρολόγια είναι γνωστή, ο Fabio έχει κατά καιρούς εμφανιστεί τόσο στα paddock όσο και εκτός φορώντας στον καρπό του ρολόγια τα οποία κοστίζουν μία περιουσία. Φυσικά τα χρήματα για τον Quartararo δεν είναι πρόβλημα και πόσο μάλλον τώρα που υπέγραψε νέο διετές συμβόλαιο με την εταιρεία των τριών διαπασών με αποδοχές που θα αγγίζουν τα 12 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.

Στον αγώνα της Αμερικής ο Γάλλος αναβάτης τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του, όχι για τις -κακές- επιδόσεις του στους αγώνες, αλλά για το ρολόι Richard Mille RM67-02 το οποίο κοστίζει πάνω από 300.000 ευρώ.

MotoGP – To ρολόι του Quartararo που κοστίζει σχεδόν μισό εκατομμύριο

Για όσους δεν γνωρίζουν, τα ρολόγια του συγκεκριμένου οίκου εδώ και πολλά χρόνια αναγνωρίζονται από τους λάτρεις της υψηλής ωρολογοποιίας χάρη στη σχεδίαση τους, η οποία είναι ιδιαίτερα τολμηρή και περίπλοκη ενώ δεν είναι τυχαία η έκφραση “η χειραψία του δισεκατομμυριούχου” καθώς αυτοί που τα αποκτούν έχουν μεγάλη οικονομική άνεση και πολλά μηδενικά στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.

Ο Fabio με την αγορά του ρολογιού Richard Mille ακολουθεί τα βήματα άλλων αθλητών -Charles Leclerc, Carlos Sainz, Lando Norris (Formula 1), Rafael Nadal (Tennis)- οι οποίοι έχουν αποκτήσει κάποιο ρολόι από τον διάσημο οίκο. Όσον αφορά το RM67-02 που φορούσε στο Grand Prix CΟΤΑ o Fabio, είναι μία ειδική έκδοση αφιερωμένη στον Alexis Pinturault, τον πιο επιτυχημένο αλπικό σκιέρ της Γαλλίας.

Μπορεί η δωδέκατη θέση που κατέκτησε ο Fabio στην Αμερική να μην ήταν κάτι το εντυπωσιακό ωστόσο αντίθετα το ρολόι που φορούσε ανέβηκε με άνεση στην πρώτη θέση ανάμεσα στα ρολόγια που φορούσαν οι αναβάτες.

MotoGP – To ρολόι του Quartararo που κοστίζει σχεδόν μισό εκατομμύριο
Ετικέτες

Tiger Sport 800 Tour 2026 - Νέα έκδοση έτοιμη για ταξίδι 

Πλούσιος εξοπλισμός με στάνταρ, χούφτες, τριβάλιτσο, comfort σέλα κ.α. 
Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/12/2025

Η Tiger Sport 800 Tour είναι η νέα έκδοση που παρουσίασε η Triumph για την sport touring μοτοσυκλέτα της, που δίνει περισσότερη έμφασή στο ταξίδι και την προστασία του αναβάτη.

Θα μπορούσε κανείς να τα προσθέσει όλα από τον κατάλογο μες τα επίσημα αξεσουάρ της Tiger Sport 800 όμως η Triumph το κάνει πιο εύκολο και οικονομικό για τον αναβάτη με την παρουσίαση της έκδοσης Tour.

Η Tiger Sport 800 Tour έρχεται να προσθέσει στον καλό στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης όλα τα απαραίτητα για δικάβαλο ταξίδι με πρώτο και καλύτερο το τριβάλιτσο που προσφέρει συνολικά 106 λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Στάνταρ είναι επίσης οι χούφτες στο τιμόνι, όπως και τα θερμαινόμενα γκριπ, η σέλα Comfort (835 χλστ. απόσταση από το έδαφος) για αναβάτη και συνεπιβάτη αλλά και το κεντρικό σταντ.

Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026

Μία ακόμη διαφορά με τη στάνταρ Tiger Sport 800 είναι τα δύο αποκλειστικά ματ χρώματα της έκδοσης, το μπλε-μαύρο Matt Cobalt και το κόκκινο-μαύρο Carnival Red, και τα δύο με χρυσά φιλέτα και λεπτομέρειες, ενώ τους χρωματικούς συνδυασμούς ακολουθεί και το τριβάλιτσο. Ο έξτρα εξοπλισμός -μαζί με το τριβάλιτσο- ανεβάζει το ανακοινώσιμο βάρος στα 232 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 18,6 λίτρων - 214 η βασική έκδοση, την οποία εμείς είχαμε ζυγίσει 215,1 κιλά.

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές με τον πολύ καλό σε απόδοση τρικύλινδρο κινητήρα των 798 κ.εκ. και 113,4 ίππων να παραμένει ως είχε, όπως και η μέγιστη ροπή των 8,56 kg.m που κάνει την εμφάνισή της στις 8.500 σ.α.λ. όμως το 90% αποδίδεται ήδη από το μεσαίο φάσμα λειτουργίας.

Ο έλεγχος των τροχών παραμένει στη Showa με το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χλστ. να ρυθμίζεται ως προς τις αποσβέσεις του και το αμορτισέρ να φέρει ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου που γίνεται υδραυλικά και πανεύκολα. Οι διαδρομές και στα δύο άκρα βρίσκονται στα 150 χλστ. 

Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026

Αλλαγές δεν έχουμε ούτε στα φρένα με ακτινικής τοποθέτησης 4πίστονες δαγκάνες να συνεργάζονται με δίσκους 310 χλστ. και τον πίσω τροχό να φέρει μονοπίστονη δαγκάνα και δίσκο 255 χλστ.

Επιπλέον στοιχείο που έρχεται να προστεθεί στον εξοπλισμό είναι το σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών ενώ από τη βασική έκδοση παραμένουν η ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα,, το cruise control, το quickshifter δύο κατευθύνσεων αλλά και η συνδεσιμότητα του πίνακα πληροφοριών με κινητό για πλοήγηση στροφή-στροφή, διαχείριση μηνυμάτων και τηλεφωνικών κλήσεων και μουσικής.

Τη δοκιμή της Tiger Sport 800 μπορείτε να τη βρείτε στο τεύχος #669.