MotoGP Silverstone: Απίστευτη κατάταξη με σειρά ρεκόρ, Zarco πρώτο και αποθέωση Aleix Espargaro

Ο Aleix είναι ο ήρωας της καρδιάς μας!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

6/8/2022

Στιγμές όπως αυτές στο box της Aprilia και προσπάθειες όπως αυτή του Aleix Espargaro είναι από μόνες τους λόγος να παρακολουθεί κανείς τα MotoGP και δείχνουν την τεράστια διαφορά που έχουν τα αθλήματα με μοτοσυκλέτα από τα υπόλοιπα.

Ο Aleix Espargaro είχε ένα πολύ άσχημο highside με 115χλμ στην FP4 εκτινάχθηκε με τρομαχτική δύναμη από την μοτοσυκλέτα και ευτυχώς δεν έσπασε τίποτα. Γύρισε στο box κουτσαίνοντας και υποβασταζόμενος ανέβηκε στην μοτοσυκλέτα για την Q2 με τον διευθυντή της ομάδας να έχει εμφανή την αγωνία στο πρόσωπό του και να λέει στις κάμερες πως οποιοδήποτε αποτέλεσμα θα είναι καλό, δεν χρειάζεται να κάνει τον ήρωα.

Αλλά δεν φτάνεις δεύτερος στο πρωτάθλημα, κυνηγώντας μία από τις τελευταίες ευκαιρίες που θα έχεις για τον τίτλο, χωρίς να προσπαθείς κάθε φορά να προσπεράσεις τα όρια. Ο Aleix όχι μόνο βγήκε στην Q2 αλλά ήταν ο πρώτος στην ιστορία της πίστας που έσπασε το 1:58 και κατέβηκε στο ΄57 κρατώντας για λίγα δευτερόλεπτα την καλύτερη επίδοση της πίστας και την pole position.

Αμέσως μετά βέβαια ο Quartararo, ο Miller και ο Zarco και ο Bagnaia θα περνούσαν εμπρός και λίγο αργότερα θα κατάφερνε και ο Vinales να κάνει πολύ καλό χρόνο φτάνοντας στην δεύτερη θέση, με τον Aleix να καταλήγει έκτος.

Ήταν μία απίστευτη Q2 μερικά λεπτά αγωνίας που ο καλύτερος χρόνος της πίστας κατέβαινε ολοένα και λιγότερο φτάνοντας τελικά στο 1.57:767 που έκανε ο Zarco, από τους ταχύτερος την Παρασκευή, ταχύτερος και το Σάββατο στην FP4 και σύμφωνα με τον Miller άπιαστος εκείνη την στιγμή καθώς δεν γινόταν να πλησιάσουν τα χιλιοστά που τους χώριζαν.

Στο μεταξύ αυτό αφήνει τον Quartararo λιγότερο ευτυχισμένο από αυτό που θα έπρεπε να είναι ξεκινώντας από την τέταρτη θέση. Γιατί ιδανικά θα ήθελε να είναι πρώτος και να ορίζει τον ρυθμό μέχρι την στιγμή που θα πρέπει να εκτελέσει τον μεγαλύτερο γύρο για την ποινή που του έχει επιβληθεί από το Assen.

Η ημέρα είχε ξεκινήσει πολύ καλά για τον Aleix Espargaro καθώς ήταν ταχύτερος στην FP3 και πήγαινε ολοταχώς και για την FP4 πριν το highside με τον Zarco να κάνει τον καλύτερο χρόνο, ακολουθούμενος από τον Vinales που με την ίδια θέση, την δεύτερη θα ξεκινήσει και αύριο, όταν όπως είπαμε κατάφερε την τελευταία στιγμή να είναι ένας από τους αναβάτες που κατέβηκαν κάτω από το 1.58. Κι αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ο Vinales ξεκινά από την πρώτη σειρά από το 2021 και την αγαπημένη του πίστα, το Assen.

Και ο Miller έδειξε με την τρίτη θέση στην FP4 πως θα τα πάει καλύτερα και στην κατάταξη και τελικά ήταν κι αυτός ένας από εκείνους που κατέβηκαν στο 1.57.

Στην Q1 ο Bastianini με τον Bezzecchi πήραν τα δύο εισιτήρια για να συνεχίσουν έχοντας από κοντά τις δύο KTM. Η Q1 χαρακτηρίστηκε από την κίνηση που είχε η πίστα τα τελευταία λεπτά χωρίς να καταφέρει  Ο Alex Marquez σημείωσε πτώση στο εσάκι για την οποία δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος με τον Bezzecchi παρόλο που δεν είχε εμπλοκή στην φάση αυτή, ωστόσο ήταν η ταχύτερη Honda εκεί έξω, ενώ ο Bezzecchi είχε γενικά θέμα με τις Honda σήμερα προσπαθώντας για τον ταχύτερο γύρο.

Ήταν μία εξαιρετική ημέρα κατάταξης με την Ducati να ξεχωρίζει και ταυτόχρονα να μαζεύει εμπειρία και μετρήσεις με τα αεροδυναμικά στεγόσαυρου που δοκίμασε και θα είναι σίγουρα ένας ενδιαφέρον αγώνας αύριο, τουλάχιστον στην αρχή του.

 

Αποτελέσματα Q2

Pos

No.

Rider

Bike

Time

Diff

1

5

Johann Zarco

Ducati

1:57.767

 

2

12

Maverick Viñales

Aprilia

1:57.865

0.098

3

43

Jack Miller

Ducati

1:57.931

0.164

4

20

Fabio Quartararo

Yamaha

1:57.938

0.171

5

63

Francesco Bagnaia

Ducati

1:57.961

0.194

6

41

Aleix Espargaro

Aprilia

1:57.966

0.199

7

72

Marco Bezzecchi

Ducati

1:58.101

0.334

8

23

Enea Bastianini

Ducati

1:58.106

0.339

9

89

Jorge Martin

Ducati

1:58.174

0.407

10

10

Luca Marini

Ducati

1:58.317

0.550

11

42

Alex Rins

Suzuki

1:58.318

0.551

12

36

Joan Mir

Suzuki

1:58.543

0.776

Αποτελέσματα Q1

Q2

23

Enea Bastianini

Ducati

1:58.609

 

Q2

72

Marco Bezzecchi

Ducati

1:58.756

0.147

13

88

Miguel Oliveira

KTM

1:58.853

0.244

14

33

Brad Binder

KTM

1:58.932

0.323

15

49

Fabio Di Giannantonio

Ducati

1:58.948

0.339

16

87

Remy Gardner

KTM

1:59.120

0.511

17

73

Alex Marquez

Honda

1:59.288

0.679

18

6

Stefan Bradl

Honda

1:59.339

0.730

19

44

Pol Espargaro

Honda

1:59.367

0.758

20

21

Franco Morbidelli

Yamaha

1:59.390

0.781

21

30

Takaaki Nakagami

Honda

1:59.614

1.005

22

25

Raul Fernandez

KTM

1:59.920

1.311

23

40

Darryn Binder

Yamaha

1:59.931

1.322

24

4

Andrea Dovizioso

Yamaha

2:00.232

1.623

 

 

 

Ετικέτες

MotoGP 2025, 9ος γύρος Mugello, Sprint - Νίκη για M.Marquez με Α.Marquez και F.Bagnaia πίσω του!

Καταστροφική εκκίνηση για το Ισπανό και εκπληκτικό "comeback"!
Marc MArquez Mugello 2025 Sprint
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

21/6/2025

Με μια εμφατική εμφάνιση ο M.Marquez πήρε την πρώτη του νίκη στο Mugello έπειτα από μία και πλέον 10ετία σε έναν αγώνα που ξεκίνησε επεισοδιακά για τον ίδιο.

Παίρνοντας την 100η pole της καριέρας του ο M.Marquez ξεκινούσε από την καλύτερη δυνατή θέση για να κερδίσει το Sprint. Ωστόσο ο αγώνας ξεκίνησε καταστροφικά για τον ίδιο που αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα λίγα δευτερόλεπτα πριν την εκκίνηση και αυτό φάνηκε και έπειτα δεν ήταν συγκεντρωμένος όταν έσβησαν τα φώτα -έπιασε τα κλιπόν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή!- χάνοντας πέντε θέσεις μέχρι την πρώτη στροφή, με τον F.Bagnaia να στρίβει πρώτος μπροστά στο κοινό της πατρίδας του, έχοντας πίσω του τον Alex Marquez και τον Fabio Quartararo!

Έπειτα όμως ο Ισπανός έβαλε το κεφάλι κάτω και ανέκτησε έδαφος πολύ γρήγορα περνώντας και τον Γάλλο στις πρώτες στροφές του πρώτου γύρου για να κολλήσει πίσω από τον αδερφό του με τους τρεις αναβάτες της Ducati να μάχονται σώμα με σώμα στον πρώτο γύρο και τον Alex να πέρνει προσωρινά τα ηνία στην αρχή του δεύτερου με τον Bagnaia πίσω του που έχασε σύντομα τη δεύτερη θέση από τον αποφασισμένο Μ.Marquez!

O Alex έδειξε ότι μπορεί να μείνει μπροστά από τον αδερφό του στην αρχή του δεύτερου γύρου φτιάχοντας και μια μικρή διαφορά, όμως ο Marc που ήδη είχε ανακτήσει την ψυχραιμία του μετά την επεισοδιακή εκκίνηση, εξάλειψε την διαφορά πυο τους χώριζε στον τρίτο γύρο και με την αρχή του 4ου, στο τέλος της μεγάλης ευθείας πέρασε τον Alex και δεν ξανακοίταξε πίσω του.

Ο Quartararo που βρέθηκε πίσω από τους τρεις πρώτους και προσπάθησε να μείνει εκεί έχοντας στην πλάτη του τον M.Vinales και τον P.Acosta (έπεσε στον δεύτερο γύρο) και τους δύο αναβάτες της VR46. Ωστόσο φάνηκε πολύ γρήγορα ότι δεν είναι δυνατό να γίνει με τον Γάλλο να μην έχει την σταθερότητα που επέδειξε στους προηγούμενους Sprint. Ο πρώτος που τον πέρασε ήταν ο Vinales στο τέλος του 4ου γύρου με τον di Giannantonio που τον ακολουθούσε να κάνει την κίνησή του στην αρχή του 5ου όπως έκανε και ο Morbidelli λίγο αργότερα, ενώ στον 6ο γύρο, ερχόμενος από πίσω, ο Bezzechi πέρασε τον Γάλλο και τον Morbidelli και έβαλε στον στόχο του και τον di Giannantonio. O Quartararo συνέχισε να χάνει θέσεις καθώς τον πέρασε και ο R.Fernandez για να τον ρίξει στην 9η θέση.

Μπροστά ο M.Marquez έλεγχε τον ρυθμό ανοίγοντας ελαφρώς την διαφορά του από τον Alex με τους δυο τους να απομακρύνονται περαιτέρω από τον Bagnaia που δεν μπόρεσε να ακολουθήσει έπειτα από τις μάχες στον πρώτο γύρο και ένα γύρο πριν το τέλος η θέση του Ιταλού απειλούνταν και από τον Maverick Vinales, ο οποίος συμβιβάστηκε τελικά με την τέταρτη θέση!

Έτσι ο M.Marquez έφτασε σε μια εύκολη νίκη, για όποιον δεν είδε την επεισοδιακή εκκίνηση του Sprint, με τον Alex δεύτερο και τον Bagnaia τρίτο. Έσπασε παράλληλα και το αρνητικό σερί που μετρούσε από το 2014, όταν και πήρε την τελευταία του νίκη στο Mugello ενώ έβαλε τέλος στο σερί νικών του Bagnaia που ήθελε μια τέταρτη νίκη μπροστά στο κοινό της πατρίδας του.

1

M. Marquez

Ducati Lenovo Team

19:31.416

 
 

2

 

 A. Marquez

BK8 Gresini Racing MotoGP

1.441

 
 
 
 

3

 

 F. Bagnaia

Ducati Lenovo Team

2.561

 
 
 
 

4

 

 M. Viñales

Red Bull KTM Tech3

3.099

 
 
 
 

5

 F. Di Giannantonio

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

4.139

 
 
 
 

6

 

 M. Bezzecchi

Aprilia Racing

6.391

 
 
 
 

7

F. Morbidelli

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

7.631

 
 
 
 

8

R. Fernandez

Trackhouse MotoGP Team

8.926

 
 
 
 

9

 

 F. Aldeguer

BK8 Gresini Racing MotoGP

10.361

 
 
 
 

10

 F. Quartararo

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

11.096

 
 
 
 

11

 

E. Bastianini 

Red Bull KTM Tech3

11.870

 
 
 
 

12

A. Ogura

Trackhouse MotoGP Team

12.930

 
 
 
 

13

M. Oliveira

Prima Pramac Yamaha MotoGP

13.916

 
 
 
 

14

J. Mir

Honda HRC Castrol

15.460

 
 
 
 

15

T. Nakagami

Honda HRC Castrol

17.038

 
 
 
 

16

J. Miller

Prima Pramac Yamaha MotoGP

20.031

 
 
 
 

17

L. Savadori

Aprilia Racing

20.729

 
 
 
 

18

A. Rins

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

24.661

 
 
 
 

19

S. Chantra

IDEMITSU Honda LCR

+31.53