Το HRC ανακοίνωσε σήμερα πως ο Alex Marquez υπέγραψε συμβόλαιο έως το 2022 και θα αγωνίζεται από του χρόνου με μοτοσυκλέτα της δορυφορικής ομάδας LCR Honda. Θυμίζουμε πως έχει προηγηθεί η μεταγραφή του Pol Espargaro από την εργοστασιακή ομάδα της KTM στην εργοστασιακή ομάδα Repsol Honda. Αυτό σημαίνει πως το 2021, ο Pol Espargaro θα πάρει τη θέση του Alex Marquez στην Repsol Honda και ο Alex Marquez θα πάει στην LCR Honda όπου θα πάρει τη θέση του… Εδώ μπαίνει το ερώτημα μεταξύ Nakagami και Crutctlow, όμως η πιθανότητα να φύγει ο Ιάπωνας είναι εξαιρετικά απίθανη. Όχι μόνο επειδή είναι Ιάπωνας και η Honda θέλει να έχει έναν “δικό” της στα MotoGP, αλλά και για λόγους ηλικίας και αγωνιστικής προοπτικής. Ο βρετανός αναβάτης είναι μεν από τους πιο έμπειρους και ο μόνος από τους αναβάτες της Honda που μπόρεσε σε μερικούς αγώνες να οδηγήσει γρήγορα την δύστροπη RCV 213, όμως έχει οικογένεια με παιδί, έχει εκφράσει κάποιες φορές την πρόθεσή του για αποχώρηση από τους αγώνες και έχει… μεγάλο στόμα, κάνοντας καυστικές δηλώσεις που δεν αρέσουν πάντα στα αυτιά των ανώτερων στελεχών του HRC. Το μέλλον του βρετανού στο HRC είναι σίγουρα υπό διαπραγμάτευση και αν τελικά αποφασίσει να συνεχίζει τους αγώνες, μάλλον αυτό θα γίνει με άλλη ομάδα και μοτοσυκλέτα.
Η Liberty Media κοντά σε συμφωνία για να αγοράσει το MotoGP έναντι 4 δισ. ευρώ
Είχατε διαβάσει στο MOTO πως εδώ και αρκετό διάστημα η βρετανική ιδιωτική επενδυτική εταιρεία Bridgepoint που κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών του MotoGP αναζητά αγοραστές με την Liberty Media -ιδιοκτήτρια της F1- να είναι ο επικρατέστερος αγοραστής έναντι του ποσού των 4 δισ. ευρώ.
Ο δισεκατομμυριούχος John Malone ο οποίος είναι ο CEO της Liberty Media κατάφερε να αφήσει έξω από τo παιχνίδι της εξαγοράς του MotoGP την Qatar Sports Investments, -Όμιλος κρατικά υποστηριζόμενος που μεταξύ άλλων έχει στην κατοχή του την ποδοσφαιρική ομάδα Παρί Σεν Ζερμέν, αλλά και την ομάδα της F1 την McLaren- και αυτό δείχνει πολλά για το μέλλον της υπόθεσης.
Η Bridgepoint αποτιμά την αξία του MotoGP κοντά στα 4 δις. ευρώ και αυτό είναι ένα ποσό που η Liberty Media όπως φαίνεται με χαρά θα δώσει καθώς τα εμπορικά της σχέδια που έχει κατά νου για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας είναι δεδομένο πως θα της επιστρέψουν τα χρήματα πολύ γρήγορα, μην ξεχνάμε το ίδιο έγινε μόλις εξαγόρασε την F1. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το περσινό έτος στο οποίο τα λειτουργικά κέρδη της F1 αυξήθηκαν κατά 64% σε 392 εκατ. δολάρια ενώ τα έσοδα εκτινάχθηκαν σε 3,2 δισ. δολάρια.
Ακόμη ένα εμπορικό σχέδιο που θέλουν να προωθήσουν οι άνθρωποι της Liberty Media εφόσον αγοράσουν το MotoGP είναι μία σειρά βασισμένοι στα όσα γίνονται πίσω από τις κλειστές πόρτες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας, ακολουθώντας τα χνάρια του Drive to Survive που προβάλλεται στο Netflix και που έχει φέρει τρομερά κέρδη τόσο στο οικονομικό κομμάτι όσο και στο κομμάτι της προβολής στην F1. Έχουμε βέβαια πει πως αντίστοιχη προσπάθεια στο MotoGP απέτυχε για δύο βασικούς λόγους, ένα γιατί η μέθοδος της κλειδαρότρυπας δεν λειτουργεί από την στιγμή που αναβάτες και στελέχη εκφράζονται πολύ τολμηρά και εξωτερικεύουν τις σκέψεις και τις ανησυχίες τους, οπότε δεν μένει χώρος για ντοκιμαντέρ. Και έπειτα γιατί υπάρχει οπαδισμός, δυστυχώς, που δεν αφήνει πολλά περιθώρια για την αλήθεια χωρίς παρωπίδες.
Οποιαδήποτε συμφωνία, ωστόσο, είναι πιθανό να αντιμετωπίσει ρυθμιστικό έλεγχο. Η εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων CVC Capital Partners η οποία κατείχε κάποτε τόσο την F1 όσο και το MotoGP, αναγκάστηκε να πουλήσει το MotoGP ώστε να αγοράσει την F1, αφού οι ρυθμιστικές αρχές ανταγωνισμού της ΕΕ εξέφρασαν ανησυχίες.
Ο James Killick, δικηγόρος ανταγωνισμού της White & Case, δήλωσε ότι η ιστορία της F1 και του MotoGP και το μέγεθος ενός δυνητικού συνδυασμένου ομίλου καθιστούν "αρκετά πιθανές" τις έρευνες ανταγωνισμού, τόσο σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία, όσο και σε επίπεδο ΕΕ.
Η αγορά του MotoGP θα δώσει στην Liberty Media, υπό την ηγεσία του διευθύνοντος συμβούλου Greg Maffei, την ευκαιρία να αποδείξει ότι η επιτυχία της στην αύξηση της δημοτικότητας της F1 δεν ήταν μια μεμονωμένη περίπτωση ενώ ταυτόχρονα το MotoGP αναμένεται να περάσει σε μία νέα εποχή κυρίως από πλευράς σκηνοθεσίας, εμπορικών συμφωνιών και εξωστρέφειας.