MotoGP: Τα πάνω – κάτω με Zarco, η Avintia φέρνει Granado!

Όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/11/2019

Διαστάσεις ντόμινου μπορεί να πάρει αυτή η κενή καρέκλα που προοριζόταν για τον Zarco αν του την δίνουν και δεν θέλει να κάτσει. Η Avintia ανακοίνωσε πως θα «επιβραβεύσει» τον Eric Granado, αναβάτη της στην MotoE, με την ευκαιρία να οδηγήσει στην Jerez την GP18 για τις δοκιμές που θα ξεκινήσουν εκεί.

Καμία απάντηση από την πλευρά τους σε όλα όσα λέει ο Karel Abraham για την βεβιασμένη αποχώρησή του, καμία ανακοίνωση για την θέση, για τον Zarco κτλ…

Αυτό μπορεί απλά να σημαίνει πως το χτύπημα στον αστράγαλο του Zarco θα χρειαστεί χρόνο, ένα χτύπημα που έγινε με κάθε έννοια της ειρωνείας, ακριβώς όπως την εννοούσαν στην μυθολογία τους οι αρχαίοι Έλληνες από την στιγμή που τον «κλάδεψε» η παλιά του μοτοσυκλέτα. Και είναι ιδιαίτερα τυχερός που δεν είχε κάτι σοβαρότερο…

Όμως το να αποφεύγει η Avintia κάθε δήλωση, λέγοντας πως «επιβραβεύει» τον Granado λες και οι δοκιμές διατίθενται για επιβραβεύσεις, αφήνει ερωτηματικά. Υπάρχει περίπτωση η Ducati να γίνεται αυτή την στιγμή άνω – κάτω, να ετοιμάζονται δηλαδή να στείλουν εκεί αναβάτη της Pramac ή ακόμη και της εργοστασιακής ομάδας, τον Petrucci δηλαδή για να φέρουν τον Zarco σε αυτό που ήθελε μία «πιο σοβαρή ομάδα».

Θα δυσαρεστηθεί αρκετός κόσμος αν γίνει αυτό, αλλά οι Γάλλοι πιέζουν ασφυκτικά, η Dorna το ίδιο γιατί έχει ζήσει το πώς είναι το άθλημα όταν φεύγει ένας μπροστά και δεν θέλει να συμβαίνει έτσι για πάντα, και φυσικά η Ducati η ίδια που θέλει να είναι ανταγωνιστική και της λείπει ο αναβάτης για να το καταφέρει.

Σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο, ο Zarco θα έχει καταφέρει να γίνει ξανά εργοστασιακός αναβάτης και θα έχει περάσει σε ελάχιστο χρόνο από τρεις διαφορετικές ομάδες, KTM, Honda και Ducati!

 

Ετικέτες

MotoGP - Jorge Martin: Παραδέχεται πως είχε την χειρότερη σεζόν μετά από τίτλο στην ιστορία του αθλήματος!

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μόλις τελείωσε
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/11/2025

Ο Jorge Martin τραυματίστηκε πρωτού ξεκινήσει η σεζόν και έχασε πολλού αγώνες, έπειτα ξανά τραυματίστηκε στο Κατάρ και από εκεί που το 2024 ήταν μία ονειρική χρονιά για εκείνον, το 2025 ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης.

Ο Jorge Martin θα ήθελε να ξεχάσει την σεζόν που μας πέρασε. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2024, ο οποίος μετακόμισε στην Aprilia, βίωσε την πιο σκοτεινή χρονιά της καριέρας του με μια σειρά τραυματισμών, αποτυχημένες επιστροφές και ένα ηθικό που είχε πάρει την κατιούσα.

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μας πέρασε και δήλωσε: “Ναι, χωρίς αμφιβολία. Το 2025 ήταν η χειρότερη χρονιά της αθλητικής μου καριέρας. Ήταν μια πολύ πιο δύσκολη χρονιά από οποιοδήποτε άλλο παγκόσμιο πρωτάθλημα σε πίστα. Η ανάρρωση από τραυματισμούς είναι πολύ πιο περίπλοκη. Να παρακολουθείς τους αγώνες από το σπίτι, να ακολουθείς το πρωτάθλημα από τον καναπέ σου... Ήταν μοναχικό και ψυχολογικά πολύ κουραστικό.

Περισσότερο από φόβο, είχα αμφιβολίες. Κάθε φορά που ξανακαθόμουν στη μοτοσυκλέτα, έπεφτα και δεν καταλάβαινα πραγματικά γιατί. Αλλά μετά την επιστροφή μου, σταδιακά βελτιώθηκα και ανέκτησα την αυτοπεποίθησή μου. Πολλοί παράγοντες συνέβαλαν σε αυτή τη σεζόν, αλλά δεν κατηγορώ τη μοτοσυκλέτα.

Είχα αμφιβολίες για την ικανότητά μου να ανακάμψω από τον τραυματισμό μου, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω. Η αποχώρηση δεν πέρασε καν από το μυαλό μου.

Είναι αναπόφευκτο να υπάρχει ένταση. Μερικές φορές, θα προτιμούσαμε ένας αναβάτης να μην κερδίσει, για προσωπικούς λόγους... Αλλά γενικά, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Και πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχω παρακολουθήσει πολλές αγώνες. Απλά δεν ήθελα. Χρειαζόμουν να αποσυνδεθώ από τις μοτοσυκλέτες.”

Για το θέμα με το συμβόλαιο του με την Aprilia, είπε: “Όταν είδα ότι τα πράγματα δεν βελτιώνονταν, ήθελα να τελειώσω το συντομότερο δυνατό. Αλλά τελικά, όλα τελείωσαν καλά. Καταλήξαμε σε συμφωνία και είμαι πολύ ευχαριστημένος γι' αυτό. Δεδομένης της απόδοσης της μοτοσυκλέτας, είμαι πεπεισμένος ότι πήρα τη σωστή απόφαση. Η εμπιστοσύνη στην Aprilia, παρά την χαοτική αρχή, δεν κλονίστηκε.”

Για το νούμερο ένα που μάλλον δεν του έφερε και πολύ γούρι, δήλωσε: “Φέτος, δεν με καθόρισε, γιατί δεν μπόρεσα να οδηγήσω όπως ήθελα. Ίσως τώρα θα έλεγα όχι, αλλά ελπίζω να έρθει η μέρα που θα πρέπει να πάρω αυτή την απόφαση. Νομίζω ότι προσθέτει επιπλέον πίεση, αλλά δεν είναι κατάρα. Ο Pecco κέρδισε με τον αριθμό 1.”

Και κλείνει την συνέντευξη με ένα αισιόδοξο μήνυμα “ Όλα όσα έκανα φέτος ήταν για να ξαναμπώ στο παιχνίδι