Noah Dettwiler – Ξεπέρασε τον κίνδυνο και βγήκε από το κώμα!

Ανακουφιστική ενημέρωση από την ομάδα του Ελβετού, CIP Green Power
Noah Dettwiler
Από το

motomag

2/11/2025

H ομάδα του άτυχου αναβάτη της Moto3 Noah Dettwiler, μας ενημερώνει για τη δραματική βελτίωση της υγείας του τραυματία αγωνιζομένου, με τον Ελβετό να έχει διαφύγει τον κίνδυνο για τη ζωή του, και τους γιατρούς να τον έχουν ξυπνήσει από το κώμα στο οποίο βρισκόταν! Παρόλα αυτά ο δρόμος της αποκατάστασης θα είναι μακρύς και δύσκολος, καθώς τα τραύματα είναι πολλά και σημαντικά.

Στην ανακοίνωσή της 31ης Οκτωβρίου 2025, η CIP Green Power αναφέρει τα εξής: ‘Κατά τη διάρκεια του γύρου αναγνώρισης του Grand Prix της Μαλαισίας την Κυριακή (26 Οκτωβρίου), ο Noah Dettwiler ενεπλάκη σε σοβαρό ατύχημα.

Το ατύχημα απαιτούσε άμεση ιατρική παρέμβαση στην πίστα, όπου ο Noah υπέστη πολλαπλές καρδιακές ανακοπές με το ιατρικό προσωπικό να προχωρά σε επιτυχή ανάνηψη. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε αεροπορικώς στο νοσοκομείο της Κουάλα Λουμπούρ, όπου οι γιατροί πραγματοποίησαν αρκετές επείγουσες χειρουργικές επεμβάσεις, συμπεριλαμβανομένης της αφαίρεσης του σπλήνα του για να σταματήσει η σοβαρή αιμορραγία και μιας πρώτης επέμβασης στο πόδι του, το οποίο είχε υποστεί ανοιχτό κάταγμα.

Επίσης, του έβαλαν καθετήρα για να παρακολουθούν την ενδοκρανιακή πίεση. Ο Noah υπέστη παράλληλα σοβαρές θλάσεις στους πνεύμονες και παρέμεινε σε κρίσιμη κατάσταση για αρκετές ημέρες.

Την Τετάρτη, οι γιατροί ανακοίνωσαν ότι η κατάστασή του δεν ήταν πλέον κρίσιμη και από εκείνη τη στιγμή και μετά συνέχισε να σημειώνει αξιοσημείωτη πρόοδο. Μετά από επιπλέον ακτινογραφίες, οι γιατροί διαπίστωσαν επίσης ένα κάταγμα στον αυχένα του. Θα χρειαστεί να φορέσει κολάρο για μερικές εβδομάδες για να σταθεροποιηθεί. Τώρα είναι ξύπνιος και επικοινωνεί με την οικογένειά του και τους γιατρούς.

Νωρίτερα σήμερα (31/10), μπόρεσε να βγει από την εντατική και μεταφέρθηκε σε ιδιωτική κλινική στην Κουάλα Λουμπούρ για να συνεχίσει την ανάρρωσή του. Θα χρειαστεί να υποβληθεί σε άλλη μια εγχείρηση στο πόδι του, αλλά δεν είναι ακόμα σαφές πότε θα μπορέσει να επιστρέψει στην Ελβετία και αν η εγχείρηση θα πραγματοποιηθεί στη Μαλαισία ή μετά την επαναπατρισμό του.

Εκ μέρους της οικογένειας και όλης της ομάδας, θα θέλαμε να εκφράσουμε την ειλικρινή μας ευγνωμοσύνη στο ιατρικό προσωπικό της πίστας, καθώς και σε όλους στο Διεθνές Αυτοκινητοδρόμιο Sepang και στο Νοσοκομείο της Κουάλα Λουμπούρ για τον επαγγελματισμό, την εξαιρετική υποστήριξη και τη φροντίδα τους. Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε όλους για τα πολλά μηνύματα υποστήριξης που λάβαμε από όλο το paddock και από όλο τον κόσμο. Η οικογένειά του και όλοι μας τα εκτιμούμε βαθιά. Οι σκέψεις μας είναι επίσης με τον Jose Antonio Rueda, καθώς και με όλη την ομάδα του και τους αγαπημένους του σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Τους στέλνουμε την πλήρη υποστήριξή μας. Ευχαριστούμε. CIF' Green Power Team, οικογένεια Dettwiler, διοίκηση και Tom Liithi.’

Ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση στον Ελβετό, και επίσης γρήγορη -όσο γίνεται- επιστροφή στους αγώνες, όπου για το 2026 τον περιμένει μια θέση στην ομάδα του Paolo Simoncelli.

Ετικέτες

MotoGP: Μοναδικό δίχρονο custom Simson για έναν τυχερό στο Sachsenring!

Κλήρωση των διοργανωτών του Γερμανικού GP σε συνεργασία με την ADAC Motorsport
sachsenring-simpson
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

24/6/2026

Για ένα πρωτάθλημα που έχει εξοβελίσει τους δίχρονους κινητήρες εδώ και τουλάχιστον 14 χρόνια – 2012 τα GP125, 2010 τα GP250 και 2002 τα GP500 – ακούγεται σχεδόν ειρωνικό το ότι στο επερχόμενο Γερμανικό Grand Prix στην πίστα Sachsenring θα τρέξει ένα διαγωνισμός με έπαθλο ένα δίχρονο Simson.

Κι όμως, σε συνεργασία με την ADAC Motorsport και τη ΖΤ-Tuning, οι διοργανωτές του Liqui Moly Motorcycle Grand Prix of Deutschland προκήρυξαν έναν σχετικό διαγωνισμό με έπαθλο ένα ιστορικό μικρό δίχρονο μοντέλο της Γερμανίας.

Ο λόγος για το εικονιζόμενο Simson S90 Sachsenring Motorrad Grand Prix Moped, το οποίο ήταν αρχικά ένα S51 που μετά τις περιποιήσεις της ZT-Tuning κατέληξε με κινητήρα 90 cc, κιβώτιο πέντε σχέσεων και ισχύ περίπου 10 ίππων. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ακόμη περιποίηση των αναρτήσεων για πιο σπορτίφ συμπεριφορά και ένα δισκόφρενο 320 mm μπροστά – αν και στη φωτογραφία εικονίζεται ακόμη το αυθεντικό ταμπούρο.

Το τελικό αποτέλεσμα καλλωπίζεται με μια αφαιρετική σύνθεση στα χρώματα της γερμανικής σημαίας.

Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί στην πίστα στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου (10-12 Ιουλίου), ενώ στον διαγωνισμό έχει δικαίωμα συμμετοχής οποιοσδήποτε ενήλικος, αρκεί να είναι κάτοικος (όχι απαραιτήτως υπήκοος) Γερμανίας.

Για να λάβει κανείς στην κλήρωση δεν χρειάζεται καν να παραστεί στον αγώνα, αλλά αρκεί να ακολουθήσει στο Instagram τους λογαριασμούς @motogp_deutschland και @zt_tuning και να γράψει στα σχόλια γιατί πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει το Simson!

Ο διαγωνισμός (όροι συμμετοχής) άνοιξε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 και θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 3 Ιουλίου στις 15:00 (τοπική ώρα Sachsenring), ενώ ο νικητής θα ενημερωθεί με άμεσο μήνυμα.