Ο Alvaro Bautista στη θέση του Jorge Lorenzo!

Για το αγώνα της Αυστραλίας
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

23/10/2018

Μετά από μια σειρά ατυχών γεγονότων που είχε εμπλακεί ο Lorenzo στους τελευταίους αγώνες και τα δοκιμαστικά, όπως το highside που είχε στον αγώνα της Aragon αλλά και το highside που είχε στα δοκιμαστικά πριν τον αγώνα στην Ταϊλάνδη, ο Ισπανός αναβάτης αναγκάζεται να μείνει εκτός μάχης εξαιτίας των καταγμάτων που αποκόμισε. Ας θυμήσουμε λίγο πιο συγκεκριμένα: Στην πρώτη πτώση ο Jorge αποκόμισε ένα κάταγμα στο δάκτυλο του αριστερού του ποδιού, ενώ η δεύτερη πτώση προκάλεσε περισσότερη ζημιά στον καρπό του που δεν έγινε αντιληπτή έγκαιρα με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να τρέξει στον αγώνα της Ιαπωνίας. Ειδικότερα το κάταγμα στον καρπό του γνωστοποιήθηκε μετά τα δοκιμαστικά που υποβλήθηκε σε νέες εξετάσεις, ενώ μέχρι τότε έκανε εντατική προπόνηση για να βρίσκεται σε φόρμα με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει αν η ζημιά προϋπήρχε ή αν προκλήθηκε από τη προπόνηση. Όπως και να ‘χει ο Lorenzo βρίσκεται πλέον εκτός μάχης, και η Ducati με τη μια μοτοσυκλέτα της χωρίς αναβάτη.

Από την πρώτη στιγμή που έγινε κατανοητό στο MOTUL Grand Prix Japan, πως ο Lorenzo δεν θα μπορέσει να αγωνιστεί στην Αυστραλία καθώς μέσα σε μία εβδομάδα δεν υπήρχε περίπτωση να προλάβει, το ερώτημα ήταν τι θα έκανε η Ducati. Διότι παράλληλα τρέχει κι ένα πρωτάθλημα κατασκευαστών που δεν σηκώνει να έχει μία μοτοσυκλέτα καθηλωμένη.

Η πρώτη σκέψη, που εκφωνήθκε δυνατά για πρώτη φορά κάτα την διάρκεια του αγώνα στην Ιαπωνία, ήταν να επιστρατεύσει τον Pirro. Τον εργοστασιακό αναβάτη εξέλιξης με την τεράστια εμπειρία του, που συχνά συμμετέχει ως wildcart. Από την άλλη η Ducati έχει ανάγκη και μία καλή θέση στον τερματισμό της δεύτερης μοτοσυκλέτας, κι όχι μία απλή συμμετοχή καθώς έχει χάσει αρκετούς αγώνες. Έτσι, αποφάσισε να επιστρατεύσει τον Alvaro Bautista, μια επιλογή που ήρθε μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις του στο Motegi καθώς τερμάτισε πέμπτος. Από θέμα εμπειρίας ο Bautista θα είναι σίγουρα καλύτερα προετοιμασμένος για τον αγώνα, ενώ έτσι θα έχει άλλη μία ευκαιρία να βρεθεί στην σέλα την νεότερης εργοστασιακής MotoGP μοτοσυκλέτας. Βέβαια αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για τον Alvaro καθώς όπως είχαμε αναφερθεί και παλιότερα, από το 2019 θα κυνηγήσει τη καριέρα του στο Motul WorldSBK.

Ετικέτες

Olympia Rally, 3η Ημέρα: Νίκη Καράμπελα, ανέβηκε πρώτος στη γενική κατάταξη ο Σεβαστόπουλος [Photos]

Ο Καράμπελας κέρδισε με 11 λεπτά διαφορά και ανέβηκε 7 θέσεις στη γενική
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

29/4/2026

Η 3η ημέρα του Olympia Rally 2026 σηματοδότησε την έναρξη του Marathon stage, καθώς ο αγώνας κατευθυνόταν προς την Καλαμάτα. Αυτή η απαιτητική ημέρα χωρίστηκε σε δύο ειδικές διαδρομές, με ένα διάλειμμα στη Διαβολίτσα πριν από το δεύτερο σκέλος της ημέρας.

Η πρώτη ειδική πέρασε από Μακρίσια, Κρέστενα, Σμέρνα και Αρτεμίδα, πριν ανέβει στο όρος Τετράσιο. Το συγκεκριμένο τμήμα συνδύαζε μεγάλες αποστάσεις με εναλλαγές τοπίου, απαιτώντας από τους αναβάτες σωστή διαχείριση ρυθμού, ενέργειας και πλοήγησης, προσαρμοζόμενοι συνεχώς στις αλλαγές του τερέν.

Μετά το διάλειμμα, η δεύτερη ειδική οδήγησε τους συμμετέχοντες μέσα από την Αγία Θεοδώρα και στη συνέχεια παράλληλα με τον κεντρικό δρόμο προς την Καλαμάτα. Παρότι πιο γρήγορη σε χαρακτήρα, αυτή η ειδική απαιτούσε αυξημένη συγκέντρωση, ιδιαίτερα μετά τη συσσωρευμένη κόπωση του Marathon stage. Να σημειωθεί πως οι αναβάτες δεν είχαν χτες εξωτερική υποστήριξη.

Olympia

Τη χτεσινή μέρα πρώτος τερμάτισε ο συνεργάτης του MOTO, Κίμων Καράμπελας, με Yamaha Ténéré 700, δεύτερος ο Γιάννης Σεβαστόπουλος - τακτικός συμμετέχων στα MEGA TEST ON-OFF - με Yamaha WR450F και τρίτος ο Kreidl Ferdinand με KTM EXC 450.

Στη γενική κατάταξη ο Γιάννης Σεβαστόπουλος προσπέρασε στην πρώτη θέση τον Kreidl Ferdinand, και τρίτο τον Κίμωνα Καράμπελα, που τη δεύτερη ημέρα παρουσίασε τεχνικό πρόβλημα όμως χτες ανέκαμψε σημαντικά, ενώ στην 5η θέση γενικής βρίσκεται ο Γιάννης Τρίγκας με Suzuki DR-Z4s.