Ο Jarvis προειδοποιεί για πόλεμο μεταγραφών

Στην ουσία αποστέλλει πρόσκληση διαλόγου
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/1/2018

Στα μέσα του 2018, θα ξεκινήσει η μεταγραφική περίοδος για την σεζόν του ’19 όπως ακριβώς γίνεται κάθε χρόνο. Η μεγάλη διαφορά είναι πως φέτος όλα τα συμβόλαια θα είναι προς συζήτηση κι αυτό σημαίνει πως είναι πολύ εύκολο να ξεκινήσει πλειστηριασμός αναβατών από τους κατασκευαστές, καθώς 12 συμβόλαια θα βρίσκονται εν δυνάμει ανοικτά.

Ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα οδηγούσε σε οικονομικό πόλεμο, πρακτικά, κι απέναντι σε ένα τέτοιο σενάριο ο Lin Jarvis τοποθετήθηκε δηλώνοντας σε Βρεττανούς δημοσιογράφους πως είναι ώρα να υπάρξει πρωτοβουλία από τις εταιρίες για συζήτηση.

«είναι ένας πονοκέφαλος για όλους τους κατασκευαστές, στο παρελθόν είχαμε 2-3 κατασκευαστές να ανταγωνίζονται για να κερδίσουν κάποιον πρωτοκλασάτο αναβάτη, από την στιγμή που όλοι ενδιαφέρονται για την νίκη, άρα και για τον καλύτερο αγωνιζόμενο. Είναι διαφορετικό να έχεις τρεις να μάχονται για τους διαθέσιμους αναβάτες από έξι. Για αυτό πιστεύω ότι είναι στο χέρι μας, συλλογικά, να κάνουμε κάτι ώστε να υπάρχει έλεγχος στην αγορά με κάποιο τρόπο. Δεν θα είναι εύκολο γιατί είμαστε όλοι μας ανταγωνιστές μεταξύ μας, για αυτό πιστεύω πως στο μέλλον θα είναι μία πολύ καυτή μεταγραφική περίοδος»

Αυτές οι δηλώσεις του Jarvis, ουσιαστικά αποτελούν μία πρόσκληση προς τους υπόλοιπους κατασκευαστές για διάλογο! Μία τέτοια πρόσκληση όμως ταυτόχρονα ανοίγει την μεταγραφική περίοδο για την σεζόν του ’19 από τώρα, πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα του ’18! Αυτό από μόνο του είναι το πραγματικό νέο, γιατί το γεγονός ότι θα ήταν μία πολύ έντονη μεταγραφικά περίοδος έχει ειπωθεί από όλους το ’17. Η πρόσκληση σε διάλογο δεν είναι λοιπόν βέβαιο αν λειτουργεί πυροσβεστικά, ή ακριβώς το αντίθετο, ρίχνει λάδι σε μία φωτιά που ήδη καίει.

Η KTM πάντως, ως ένας από τους νέους κατασκευαστές που έχει την οικονομική δυνατότητα να μπει σε έναν τέτοιο πλειστηριασμό αν θέλει, δήλωσε πως δεν την ενδιαφέρει ένας αναβάτης “superstar”. Έχουν αναπτύξει –κι επενδύσει- σε μία σειρά από πρωταθλήματα (Moto2, Moto3, Red Bull Rookies Cup, ADAC) ακριβώς για αυτό τον λόγο, σπέρνοντας δηλαδή για να θερίσουν κάποια στιγμή μελλοντικούς πρωταθλητές.

Η δήλωση του Jarvis δείχνει και μία ανησυχία, καθώς για την Yamaha όλα τα ενδεχόμενα είναι, έως ένα βαθμό, ανοικτά. 

Ετικέτες

MotoGP: Κατά τον Joan Mir "η Honda μπορεί να είναι αισιόδοξη για το Mugello"

Παρά τις παραδοσιακές δυσκολίες της RC213V στην ιταλική πίστα, ο Mir θεωρεί πως η Honda έχει λόγους αισιοδοξίας
Mir Mugello
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/5/2026

Ο Joan Mir πιστεύει ότι η Honda έχει λόγους να εμφανίζεται πιο αισιόδοξη για το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello, παρά το γεγονός ότι η παραδοσιακή παρουσία της RC213V στην συγκεκριμένη πίστα δεν μπορεί να θεωρηθεί ενθαρρυντική.

Η χάραξη του Mugello δεν συγκαταλέγεται στις πίστες που ταιριάζουν ιδιαίτερα στη Honda, με τον Mir να μην έχει καταφέρει ποτέ να τερματίσει μέσα στην πρώτη δεκάδα εκεί ως αναβάτης της HRC. Ο μοναδικός του τερματισμός με τη Honda στο Mugello ήταν μια 11η θέση το 2025.

Ο Ισπανός έχει πάντως θετικές αναμνήσεις από την ιταλική πίστα με άλλες μοτοσυκλέτες, καθώς ανέβηκε στο βάθρο δύο φορές στο παρελθόν, ως τρίτος στη Moto2 το 2018 και τρίτος ξανά στα MotoGP του 2021 με τη Suzuki.

Αντίστοιχα δύσκολη είναι και η πρόσφατη ιστορία της Honda στο Mugello, αφού η τελευταία παρουσία της εταιρείας στο βάθρο του ιταλικού Grand Prix ήταν το 2019, όταν ο Marc Marquez είχε τερματίσει δεύτερος πίσω από τον Danilo Petrucci.

Παρά τα δεδομένα, ο Mir θεωρεί ότι η εικόνα της Honda στη Βαρκελώνη δίνει αισιοδοξία στην ομάδα για το επερχόμενο αγωνιστικό τριήμερο.

"Φτάνουμε στην Ιταλία με μεγάλο κίνητρο και αυτοπεποίθηση," δήλωσε ο Joan Mir. "Το Σαββατοκύριακο στη Βαρκελώνη έκλεισε με πολύ θετικό τρόπο και θέλω να μεταφέρω αυτή την αίσθηση και στο Mugello."

Mir

Ο Ισπανός στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι η Honda παραδοσιακά δυσκολευόταν και στην Καταλονία, όμως αυτή τη φορά έδειξε ανταγωνιστική εικόνα: "Είναι μια πίστα που δεν συγκαταλέγεται στις δυνατότερες για εμάς, αλλά συνήθως και στη Βαρκελώνη η Honda αντιμετώπιζε δυσκολίες, οπότε πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε λίγο αισιόδοξοι."

Ο Mir τόνισε επίσης ότι η εκκίνηση και η θέση στο grid θα παίξουν καθοριστικό ρόλο: "Πρέπει να τα συνδυάσουμε όλα σωστά, γύρο με τον γύρο και μέρα με τη μέρα, για να δούμε πού βρισκόμαστε μέσα στο Σαββατοκύριακο. Πιστεύω όμως στην ταχύτητά μου. Όπως είδαμε και σε προηγούμενους αγώνες, μια καλή θέση στην εκκίνηση μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά για εμάς."

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο ομόσταυλός του, Luca Marini, ο οποίος επιστρέφει φέτος στο Mugello μετά την περσινή απουσία του, λόγω του ατυχήματος στις δοκιμές για τον 8ωρο αγώνα της Suzuka.

Marini

"Πέρυσι βρέθηκα στο Mugello μόνο ως θεατής, οπότε ανυπομονώ πραγματικά για τον φετινό αγώνα," δήλωσε ο Ιταλός. "Είναι ένας πολύ ξεχωριστός αγώνας για κάθε αναβάτη και ως Ιταλός απολαμβάνεις ιδιαίτερα το Σαββατοκύριακο μαζί με τους φιλάθλους. Είναι ένας από τους πραγματικά εμβληματικούς αγώνες του ημερολογίου."

Ο Marini υπογράμμισε επίσης ότι η Honda φτάνει στην Ιταλία μετά από ένα δυνατό αγωνιστικό τριήμερο και θετικές δοκιμές τη Δευτέρα στην Καταλονία: "Θέλω να ξεκινήσουμε δυνατά από την αρχή. Όπως πάντα, το απόγευμα της Παρασκευής ίσως είναι η πιο σημαντική περίοδος όλου του Σαββατοκύριακου. Υπάρχουν πολλά να κάνουμε και μεγάλες δυνατότητες να δείξουμε."