Ο Marc Marquez ξεκαθαρίζει μια παρεξήγηση - "Δεν έπεσα!"

Το συμβάν που ανακοινώθηκε ως πτώση την 1η μέρα του τεστ ήταν τελικά μόνο έξοδος
Marc Marquez
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

8/2/2024

Ενώ την πρώτη ημέρα του test της Sepang οι οθόνες χρονομέτρησης έδειχναν ότι ο Marc Marquez υπέστη την πρώτη του πτώση με την Ducati, ο Ισπανός αποκάλυψε αργότερα πως κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ.

Ένα μήνυμα στην επίσημη χρονομέτρηση ανέφερε ότι ο Marquez είχε μια πτώση στη στροφή 15, στα μέσα της πρώτης από τις τρεις ημέρες δοκιμών του MotoGP στη Μαλαισία. Αλλά ο νέος αναβάτης της Gresini δήλωσε αργότερα πως: "Το ονόμασαν πτώση, αλλά δεν ήταν! Ήταν ένα τεχνικό ζήτημα. Είχα έξοδο στα χαλίκια, αλλά έμεινα όρθιος, δεν έπεσα. Πέρα από αυτό έσωσα και μια πτώση στην 9. Θα φτάσει η στιγμή που θα πέσω, αλλά αυτή δεν ήρθε την πρώτη ημέρα του τεστ στη Sepang.”

Κι αν οι πρώτες δυο ημέρες του 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή κύλησαν με πολλά τεχνικά προβλήματα, με τον ίδιο να προσπαθεί παράλληλα να αποτινάξει από πάνω του τον τρόπο οδήγησης που είχε υιοθετήσει με τη Honda -και που δεν δουλεύει στην Ducati- εντούτοις φαίνεται πως σιγά-σιγά το νερό μπαίνει στο αυλάκι. Οι τεχνικοί της Gresini διορθώνουν τα τεχνικά θέματα, ο Marc συνηθίζει ολοένα και περισσότερο τη μοτοσυκλέτα του, και γράφει πολλούς γύρους για να μπορέσει να την κάνει “δική του”. Τα αποτελέσματα είναι πολύ πιο ευοίωνα την τρίτη και τελευταία ημέρα του τεστ -σε μια πίστα που δεν είναι από τις αγαπημένες του Marc-, με τον Ισπανό να ρίχνει κατά πολύ τον χρόνο του και με 2,5 ώρες να απομένουν για τη λήξη του τεστ να βρίσκεται στην 6η θέση, με χρόνο 1:57.270, 0,588 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο Pecco Bagnaia, που τσάκισε το ρεκόρ πίστας με 1:56.682.

Ετικέτες

Η Honda διώχνει από το MotoGP τον γενικό διευθυντή του HRC, Tetsuhiro Kuwata

Θα παραμείνει στο πόστο του μέχρι την 1η Απριλίου, με τον Taichi Honda αγωνιστικό διευθυντή του Rally Dakar να παίρνει την θέση του
motomag Η Honda διώχνει από το MotoGP τον γενικό διευθυντή του HRC, Tetsuhiro Kuwata
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/2/2024

Η αναδιάρθρωση της Honda στο MotoGP η οποία έχει ξεκινήσει εδώ και ενάμιση χρόνο συνεχίζεται. Νέο “θύμα” της αγωνιστικής ύφεσης που πλήττει τα τελευταία χρόνια την ιαπωνική ομάδα έπεσε ο γενικός διευθυντής του HRC Tetsuhiro Kuwata, ο οποίος θα μεταφερθεί στον τομέα των αυτοκινήτων της Honda.

Η φράση ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα ταιριάζει γάντι στην περίπτωση του HRC όσον αφορά το MotoGP. Οι Ιάπωνες τα τελευταία χρόνια ελέω της κακής αγωνιστικής κατάστασης της ομάδας -η Honda πέρυσι τερμάτισε τελευταία στο πρωτάθλημα- πραγματοποιούν μία αναδιάρθρωση η οποία όπως βλέπουμε δεν έχει τέλος.

Η Honda διώχνει από το MotoGP τον γενικό διευθυντή του HRC, Tetsuhiro Kuwata

Αναμφίβολα η φυγή του Marc Marquez προς την Gresini Racing και την Ducati έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να επισπευσθούν οι αποφάσεις όσον αφορά το αγωνιστικό τμήμα του MotoGP, ενώ τώρα με την ανακοίνωση της αποχώρησης του γενικού διευθυντή του HRC, Tetsuhiro Kuwata τα πράγματα δείχνουν πως ολοένα γίνονται και πιο σύνθετα.

Αν βάλουμε στην εξίσωση πως το 2023 αποχώρησε στο Ιαπωνικό Grand Prix ο Shinichi Kokubu, τεχνικός διευθυντής της Honda στο MotoGP με τον Shin Sato να παίρνει την θέση του και τον χειμώνα η Honda αποφάσισε να μεταφέρει τον τεχνικό διευθυντή Takeo Yokoyama στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Τόκιο, με τον Ken Kawauchi να αναλαμβάνει την θέση του τότε καταλαβαίνουμε πως η κατάσταση στο αγωνιστικό τμήμα της Honda θυμίζει ηλεκτρική καρέκλα.

Η Honda διώχνει από το MotoGP τον γενικό διευθυντή του HRC, Tetsuhiro Kuwata

Ο Tetsuhiro Kuwata ο οποίος έχει συνδέσει το όνομα του με τις επιτυχίες του Marc Marquez στη Honda θα διατηρήσει τον ρόλο του έως και την 1η Απριλίου -τότε ξεκινά στην Ιαπωνία το νέο έτος των εταιρικών ημερολογίων- και στη συνέχεια θα αντικατασταθεί από τον Taichi Honda, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τo project του Rally Dakar το οποίο κέρδισε η Honda με αναβάτη τον Ricky Brabec.

Μπορεί η Honda να ισχυρίζεται πως η επικείμενη εσωτερική μετακόμιση του Tetsuhiro Kuwata στο τμήμα αυτοκινήτων της Honda είναι μέσα στο πλάνο αναδιάρθρωσης της εταιρείας ωστόσο όλοι καταλαβαίνουν πως αυτή δεν θα είναι η τελευταία στο τμήμα του MotoGP. Αν κρίνουμε μάλιστα από τα όσα είδαμε στο τελευταίο τεστ στο Qatar όπου οι Joan Mir και Luca Marini πάλευαν να κάνουν την RC213V ανταγωνιστική με τους δυο τους να μένουν σχεδόν στις τελευταίες θέσεις των χρόνων τότε έρχονται δύσκολες μέρες και για τα υπόλοιπα μέλη του HRC.

Honda

Ετικέτες