Ο Rossi θα αγωνίζεται ως το 2020

Οι προθέσεις του Γιατρού
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/3/2018

Η πρώτη ημέρα των δοκιμαστικών στην πίστα του Qatar, έμελε να έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον απ’ ότι περιμέναμε. Όπως σας έχουμε ήδη πει, η Tech 3 δεν θα συνεχίσει το 2019 να έχει μοτοσυκλέτες της Yamaha και να αποτελεί δορυφορική ομάδα της ιαπωνικής εταιρείας, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα συνδέσει το όνομά της με την ΚΤΜ. Αυτή η είδηση έστησε αμέσως το πιο προφανές σενάριο στο μυαλό των δημοσιογράφων, δηλαδή ότι η SKY VR46 του Valentino Rossi θα είναι εκείνη που θα πάρει την θέση της. Έτσι όταν τον είδαν στο Qatar, ήταν φυσιολογικό να τον ρωτήσουν τι θα κάνει με την SΚΥ VR46. Αντί όμως μάθουν μόνο για το μέλλον της ομάδας, ουσιαστικά έμαθαν και για το αν ο Ιταλός superstar σκοπεύει να ανανεώσει το συμβόλαιό του με την Yamaha για άλλα δύο χρόνια ή όχι. Ο Rossi απάντησε ότι η SΚΥ VR46 δεν πρόκειται να ανέβει στα MotoGP πριν το 2021 (έτσι κι αλλιώς, μόνο τότε μπορεί βάσει των σημερινών κανονισμών της Dorna) και συμπλήρωσε ότι: “Άλλωστε το πιθανότερο είναι να αγωνίζομαι έως και το 2020. Μετά από αυτό, η ενασχόληση με την SΚΥ VR46 στα MotoGP είναι μια καλή εναλλακτική…”. Με πολύ απλά λόγια, ο Rossi θέλει να υπογράψει για άλλα δύο με την Yamaha σαν εργοστασιακός αναβάτης της και μετά να γίνει ιδιοκτήτης/manager της επίσημης δορυφορικής ομάδας.

Ετικέτες

Jack Miller: Νιώθει κατώτερος απέναντι στον Razgatlioglu - Πού λέει ότι τον ξεπερνά ο Toprak

Ο Miller μιλάει για τον νέο του teammate στην Pramac για το 2026, με διάθεση για χιούμορ αλλά και σοβαρά
MotoGP Miller on Toprak
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

12/9/2025

Ο Jack Miller δηλώνει ότι η άφιξη του Toprak Razgatlioglu στη Pramac MotoGP θα φέρει “θετική ενέργεια” στην ομάδα και αστειευόμενος δήλωσε ότι νιώθει “κατώτερος” απέναντι του σε κάποιους τομείς.

Η Yamaha προκάλεσε σοκ στην "αγορά" των αναβατών για το 2026, όταν κατάφερε να υπογράψει με τον διπλό Παγκόσμιο Πρωταθλητή Superbike Toprak Razgatlioglu, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του στη MotoGP με την Pramac.

Λίγο πριν το GP Καταλονίας, η Pramac επιβεβαίωσε επίσης ότι ο Jack Miller θα παραμείνει στην ομάδα, ώστε να αποτελέσει τον έμπειρο στο δίδυμο με τον Razgatlioglu. Σε συνέντευξη του, ο Miller έκανε λόγο για αίσθημα κατωτερώτηας λέγοντας: “Είναι απίστευτο να μοιράζομαι το box με τον Toprak. Είναι ήδη θρύλος και είναι φανταστικό να τον δούμε να δοκιμάζεται εδώ στο MotoGP. Έχω πει μερικές φορές ότι είναι η πρώτη φορά που θα μοιράζομαι το box με κάποιον που κάνει καλύτερα stoppies από εμένα. Οπότε ήδη νιώθω κατώτερος! Αλλά θα είναι υπέροχο, θα έχουμε καλή ενέργεια και αυτό χρειάζεται η προσπάθεια”.

MotoGP Miller on Toprak

Στη συνέχεια πρόσθεσε: “Θα πω ότι είναι ένας από τους πιο αυθεντικού και γνήσιους ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Όποτε έχει βρεθεί στο paddock του MotoGP, πάντα βρίσκει τρόπο να έρθει να πει μια "καλημέρα", και το εκτιμώ αυτό. Όποιος έχει συνεργαστεί μαζί του στα Superbikes έχει μόνο καλά λόγια. Πιστεύω ότι θα είναι μια εξαιρετική προσθήκη στο grid του MotoGP".

Ο Razgatlioglu αυτή τη στιγμή οδηγεί τη βαθμολογία του World Superbike με 39 βαθμούς διαφορά, έχοντας πετύχει τριπλή νίκη στη Γαλλία το περασμένο Σαββατοκύριακο για τέταρτη φορά σερί και οδεύει, όπως δείχνουν όλα σε έναν τρίτο παγκόσμιο τίτλο, για να κλείσει τη θητεία του στο WSBK με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.