Ο Rossi θα αγωνίζεται ως το 2020

Οι προθέσεις του Γιατρού
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/3/2018

Η πρώτη ημέρα των δοκιμαστικών στην πίστα του Qatar, έμελε να έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον απ’ ότι περιμέναμε. Όπως σας έχουμε ήδη πει, η Tech 3 δεν θα συνεχίσει το 2019 να έχει μοτοσυκλέτες της Yamaha και να αποτελεί δορυφορική ομάδα της ιαπωνικής εταιρείας, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα συνδέσει το όνομά της με την ΚΤΜ. Αυτή η είδηση έστησε αμέσως το πιο προφανές σενάριο στο μυαλό των δημοσιογράφων, δηλαδή ότι η SKY VR46 του Valentino Rossi θα είναι εκείνη που θα πάρει την θέση της. Έτσι όταν τον είδαν στο Qatar, ήταν φυσιολογικό να τον ρωτήσουν τι θα κάνει με την SΚΥ VR46. Αντί όμως μάθουν μόνο για το μέλλον της ομάδας, ουσιαστικά έμαθαν και για το αν ο Ιταλός superstar σκοπεύει να ανανεώσει το συμβόλαιό του με την Yamaha για άλλα δύο χρόνια ή όχι. Ο Rossi απάντησε ότι η SΚΥ VR46 δεν πρόκειται να ανέβει στα MotoGP πριν το 2021 (έτσι κι αλλιώς, μόνο τότε μπορεί βάσει των σημερινών κανονισμών της Dorna) και συμπλήρωσε ότι: “Άλλωστε το πιθανότερο είναι να αγωνίζομαι έως και το 2020. Μετά από αυτό, η ενασχόληση με την SΚΥ VR46 στα MotoGP είναι μια καλή εναλλακτική…”. Με πολύ απλά λόγια, ο Rossi θέλει να υπογράψει για άλλα δύο με την Yamaha σαν εργοστασιακός αναβάτης της και μετά να γίνει ιδιοκτήτης/manager της επίσημης δορυφορικής ομάδας.

Ετικέτες

MotoGP-Franco Morbidelli: Έφαγε 10 λεπτά ποινή για παράβλεψη οδηγιών

Οι συνέπειες της ανευθυνότητας του Morbidelli στη Βαρκελώνη τον ακολουθούν στο Misano
Franco_Morbidelli Penalty
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

9/9/2025

Ο Franco Morbidelli θα εκτίσει ποινή στην προπόνηση της πατρίδας του, στο Misano, για “ανεύθυνη συμπεριφορά” μετά το Grand Prix της Καταλονίας

Ο Ιταλός ξεκίνησε τον αγώνα με ποινή Long Lap λόγω σύγκρουσης με τον Jorge Martin στο Sprint. Επιπλέον στον κυρίως αγώνα της Κυριακής, επακόλουθη επαφή με τον Marco Bezzecchi, επίσης της Aprilia και μέλος της VR46 Academy, είχε ως αποτέλεσμα ο Bezzecchi να βρεθεί στο έδαφος, ενώ ο teammate του Morbidelli, Fabio di Giannantonio, έπεσε προσπαθώντας να τον αποφύγει.

Το περιστατικό κρίθηκε ως αγωνιστικό συμβάν, όμως ο Morbidelli στη συνέχεια έπεσε μόνος του και του επιβλήθηκε εκ των υστέρων ποινή για “παράβλεψη άμεσων οδηγιών” από το αρμόδιο προσωπικό της διοργάνωσης, μετά το ατύχημα. Τα επίσημα στοιχεία του αγώνα αναφέρουν ότι ο Morbidelli επανήλθε στον αγώνα στις 14:41’07, εισήλθε στα pits και αποσύρθηκε στις 14:41’45.

H επίσημη ανακοίνωση αναφέρει, “Στις 7 Σεπτεμβρίου 2025, στις 14:37:22 κατά τη διάρκεια του Monster Energy Grand Prix της Καταλονίας, μετά από πτώση στη Στροφή 10, διαπιστώθηκε ότι συμπεριφερθήκατε με ανεύθυνο τρόπο, παραβιάζοντας άμεσες οδηγίες του υπεύθυνου προσωπικού της διοργάνωσης, προκαλώντας ενδεχόμενο κίνδυνο για τον εαυτό σας και τους άλλους. Αυτό παραβιάζει τις ειδικές οδηγίες προς τους αναβάτες και τις ομάδες του MotoGP, διαταράσσοντας τη συνεδρία, και θεωρείται ανεύθυνη οδήγηση”.

Η ποινή του Morbidelli περιλαμβάνει αναστολή των πρώτων 10 λεπτών στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά την Παρασκευή το πρωί, καθώς και πρόστιμο 2.000 ευρώ.