Παρουσίαση KTM MotoGP 2019

Factory Τeams και Tech3
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

12/2/2019

Η KTM αποφάσισε φέτος να αποκαλύψει ταυτόχρονα τα χρώματα των ομάδων της τόσο στα MotoGP όσο και στις υπόλοιπες κατηγορίες στην έδρα της στην Αυστρία, κοντά στο εργοστάσιό στο Mattighofen. Το φιλόδοξο σχέδιο της KTM να κυριαρχήσει σ’ όλες τις κατηγορίες του πρωταθλήματος βρίσκεται σε ισχύ απ’ το 2016, όταν έκανε το ντεμπούτο της στην κορυφαία κατηγορία. Δύο χρόνια αργότερα στο αγώνα της Valencia κατάφερε να ανεβεί για πρώτη φορά στο βάθρο, επιτυγχάνοντας έναν απ’ τους στόχους της. Για το 2019, η KTM αποφάσισε να επισπεύσει τους ρυθμούς της, προσθέτοντας δύο παραπάνω εργοστασιακές μοτοσυκλέτες στα MotoGP μέσω της συνεργασίας της με την Tech3.
Τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας είναι πορτοκαλί και μαύρο, ενώ στο κέντρο τους δεσπόζει ένδοξα το λογότυπο της Red Bull που είναι πλέον άρρηκτα συνδεδεμένο με την αυστριακή εταιρεία, καθώς εμφανίζεται -αν όχι σ’ όλες- σχεδόν σε όλες τις μοτοσυκλέτες της που παίρνουν μέρος σε διάφορα πρωταθλήματα. Από την άλλη, οι μοτοσυκλέτες της Tech3 έχουν τα χρώματά τους περισσότερο προσανατολισμένα στα επίσημα χρώματα του ενεργειακού ποτού, παρουσιάζοντας μια ωραία αντίθεση του πορτοκαλί, που καταλαμβάνει μικρότερη έκταση πάνω τους, με το μπλε και ασημί της Red Bull.

Κατά την παρουσίαση ήταν παρόντες όλοι οι αναβάτες της KTM, με τον Pol Espargaro να αναφέρει: “Έχουμε θέσει μεγάλους στόχους για φέτος και πιστεύω πως βρισκόμαστε σε καλό δρόμο. Ο Johann ταίριαξε καλά μες την ομάδα και ήδη δείχνει πως είναι αρκετά γρήγορος.” Επίσης ανέφερθηκε στην αξία της Tech3 και τα δεδομένα που θα τους προσφέρουν στην εξέλιξη των μοτοσυκλετών τους, ενώ δεν παρέλειψε να εκφράσει τον θαυμασμό του για τον Miguel Oliveira λόγω των επιδόσεών του κατά τη διάρκεια των δοκιμών.

Ο Johann Zarco απ’ τη πλευρά του ανέφερε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και αυτή είναι η πρώτη φορά που παρευρίσκομαι στην παρουσίαση μιας εργοστασιακής ομάδας. Μετά τις δοκιμές είμαι πολύ χαρούμενος: Αισθάνομαι πως τα μέλη της ομάδας με εμπιστεύονται και είναι καλό που έχω αυτοπεποίθηση.”

Οι αναβάτες της Tech3 ήταν ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με τα χρώματα των μοτοσυκλετών τους εν όψει της νέας χρονιάς. Ο Miguel Oliveira είπε: “Είμαι πολύ χαρούμενος με τα νέα χρώματα, η μοτοσυκλέτα είναι απίστευτη! Η εμφάνισή της και όλα πάνω της είναι απίστευτα και πολύ διαφορετικά απ’ ό,τι παλιότερα. Το γεγονός πως η KTM θα έχει δύο ομάδες με εργοστασιακές μοτοσυκλέτες στο grid, φανερώνει πόσο αποφασισμένη είναι να κυριαρχήσει στη μεγάλη κατηγορία.”

Ο Hafizh Syhrin δήλωσε: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος με τη νέα εμφάνιση. Πιστεύω πως πραγματικά ξεχωρίζει απ’ οτιδήποτε άλλο στην πίστα.”

Ακόμη, παρουσιάστηκαν και τα χρώματα των ομάδων της KTM για τις Moto2 και Moto3, που ακολουθούν το μοτίβο των επίσημων χρωμάτων της εργοστασιακής ομάδας των MotoGP.

Ο Jorge Martin ανέφερε πόσο περήφανος είναι που αποτελεί μέλος της ομάδας των Moto2 και πως οι στόχοι του για φέτος, που θα κάνει το ντεμπούτο του στη μεσαία κατηγορία, είναι να μάθει όσα περισσότερα πράγματα μπορεί. Σε δηλώσεις του είπε: “Θα βάλω τα δυνατά μου και θα δουλέψω σκληρά, αν και η πρώτη μου εμπειρία με τη μοτοσυκλέτα δεν ήταν μεγάλη, η αίσθηση ήταν πολύ καλή.”

Ο Brad Binder αποτελώντας τον πιο έμπειρο αναβάτη της εταιρείας στη μεσαία κατηγορία, εστίασε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύω πως φέτος μας δίνεται μια καλή ευκαιρία κι αν δουλέψουμε θα τα πάμε καλά. Θα τα δώσω όλα ώστε να έχω σταθερές επιδόσεις και να είμαι στο βάθρο σ’ όσους αγώνες μπορώ.”

Επίσης, στην παρουσίαση της Moto3 ομάδας ήταν παρών και ο Can Öncü, ο μικρότερος σε ηλικία νικητής της κατηγορίας. Ο Τούρκος αναβάτης είχε εντυπωσιάσει την περασμένη χρονιά στον αγώνα της Valencia που συμμετείχε ως wildcart στη Moto3 παίρνοντας την πρώτη του νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Φέτος ο πολλά υποσχόμενος Öncü θα συμμετέχει ως εργοστασιακός αναβάτης της εταιρείας και σε δηλώσεις του είπε: “Ότι βρίσκομαι εδώ είναι σαν να εκπληρώνω ένα απ’ τα όνειρά μου. Πάντοτε ονειρευόμουν να γίνω ένας αναβάτης του παγκοσμίου πρωταθλήματος και είμαι πολύ χαρούμενος που το κατάφερα. Ο στόχος μου αυτή τη χρονιά είναι να μάθω όσα περισσότερα μπορώ. Θα αντιμετωπίσω νέες πίστες και θα πρέπει να δουλέψω σκληρά για να τις μάθω και να προσαρμοστώ σ’ αυτές. Όπως και να ‘χει, θα τα δώσω όλα για όλα και θα προσπαθήσω να πετύχω. Θέλω να εκμεταλλευτώ πλήρως αυτή την εξαίρετη ευκαιρία.”

 

Ετικέτες

MotoGP - Jorge Martin: Παραδέχεται πως είχε την χειρότερη σεζόν μετά από τίτλο στην ιστορία του αθλήματος!

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μόλις τελείωσε
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/11/2025

Ο Jorge Martin τραυματίστηκε πρωτού ξεκινήσει η σεζόν και έχασε πολλού αγώνες, έπειτα ξανά τραυματίστηκε στο Κατάρ και από εκεί που το 2024 ήταν μία ονειρική χρονιά για εκείνον, το 2025 ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης.

Ο Jorge Martin θα ήθελε να ξεχάσει την σεζόν που μας πέρασε. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2024, ο οποίος μετακόμισε στην Aprilia, βίωσε την πιο σκοτεινή χρονιά της καριέρας του με μια σειρά τραυματισμών, αποτυχημένες επιστροφές και ένα ηθικό που είχε πάρει την κατιούσα.

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μας πέρασε και δήλωσε: “Ναι, χωρίς αμφιβολία. Το 2025 ήταν η χειρότερη χρονιά της αθλητικής μου καριέρας. Ήταν μια πολύ πιο δύσκολη χρονιά από οποιοδήποτε άλλο παγκόσμιο πρωτάθλημα σε πίστα. Η ανάρρωση από τραυματισμούς είναι πολύ πιο περίπλοκη. Να παρακολουθείς τους αγώνες από το σπίτι, να ακολουθείς το πρωτάθλημα από τον καναπέ σου... Ήταν μοναχικό και ψυχολογικά πολύ κουραστικό.

Περισσότερο από φόβο, είχα αμφιβολίες. Κάθε φορά που ξανακαθόμουν στη μοτοσυκλέτα, έπεφτα και δεν καταλάβαινα πραγματικά γιατί. Αλλά μετά την επιστροφή μου, σταδιακά βελτιώθηκα και ανέκτησα την αυτοπεποίθησή μου. Πολλοί παράγοντες συνέβαλαν σε αυτή τη σεζόν, αλλά δεν κατηγορώ τη μοτοσυκλέτα.

Είχα αμφιβολίες για την ικανότητά μου να ανακάμψω από τον τραυματισμό μου, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω. Η αποχώρηση δεν πέρασε καν από το μυαλό μου.

Είναι αναπόφευκτο να υπάρχει ένταση. Μερικές φορές, θα προτιμούσαμε ένας αναβάτης να μην κερδίσει, για προσωπικούς λόγους... Αλλά γενικά, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Και πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχω παρακολουθήσει πολλές αγώνες. Απλά δεν ήθελα. Χρειαζόμουν να αποσυνδεθώ από τις μοτοσυκλέτες.”

Για το θέμα με το συμβόλαιο του με την Aprilia, είπε: “Όταν είδα ότι τα πράγματα δεν βελτιώνονταν, ήθελα να τελειώσω το συντομότερο δυνατό. Αλλά τελικά, όλα τελείωσαν καλά. Καταλήξαμε σε συμφωνία και είμαι πολύ ευχαριστημένος γι' αυτό. Δεδομένης της απόδοσης της μοτοσυκλέτας, είμαι πεπεισμένος ότι πήρα τη σωστή απόφαση. Η εμπιστοσύνη στην Aprilia, παρά την χαοτική αρχή, δεν κλονίστηκε.”

Για το νούμερο ένα που μάλλον δεν του έφερε και πολύ γούρι, δήλωσε: “Φέτος, δεν με καθόρισε, γιατί δεν μπόρεσα να οδηγήσω όπως ήθελα. Ίσως τώρα θα έλεγα όχι, αλλά ελπίζω να έρθει η μέρα που θα πρέπει να πάρω αυτή την απόφαση. Νομίζω ότι προσθέτει επιπλέον πίεση, αλλά δεν είναι κατάρα. Ο Pecco κέρδισε με τον αριθμό 1.”

Και κλείνει την συνέντευξη με ένα αισιόδοξο μήνυμα “ Όλα όσα έκανα φέτος ήταν για να ξαναμπώ στο παιχνίδι