Pedro Acosta - Εγχειρίστηκε επιτυχώς για το σπασμένο του μηριαίο οστό

Ελπίζει να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση μετά το καλοκαίρι
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

24/6/2022
Την Πέμπτη 23/6 ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto3 Pedro Acosta εγχειρίστηκε με επιτυχία στο νοσοκομείο Universitari Dexeus στη Βαρκελώνη, για το αριστερό μηριαίο οστό που έσπασε σε προπόνηση Motocross την Τρίτη.
 
Το ατύχημα θα κρατήσει τον αναβάτη της Red Bull KTM Ajo μακριά από τους αγώνες τουλάχιστον για το GP του Assen, ενώ υπάρχουν ελπίδες για να επιστρέψει στο Βρετανικό GP μετά το διάλειμμα των 5 εβδομάδων του καλοκαιριού.
 
Το συμβάν έρχεται σε άσχημη στιγμή, καθώς ο 18χρονος Ισπανός είχε ξεκινήσει να δείχνει τις δυνατότητες του και στη Moto2, με νίκη στο ιταλικό GP και μια δεύτερη θέση στη Γερμανία, ενώ βρισκόταν στην 8η θέση της βαθμολογίας. Όμως τώρα ο Acosta πρέπει να επικεντρωθεί στην αποκατάσταση του, και να κάνει υπομονή.

MotoGP: KTM - Δοκιμές της πρωτότυπης των 850 κυβικών στη Jerez [VIDEO]

Για πρώτη φορά η μοτοσυκλέτα των Αυστριακών σε πίστα με τους Paul Espargaro και Dani Pedrosa
KTM 850 Jerez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/12/2025

Η Red Bull KTM ολοκλήρωσε τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμών με τον νέο κινητήρα 850 κυβικών για την νέα εποχής του MotoGP, με τους Dani Pedrosa και Paul Espargaro ως δοκιμαστές

Η αντίστροφη μέτρηση για τη νέα εποχή στην μεγάλη κατηγορία των αγώνων έχει αρχίσει. Η KTM έκανε το αποφασιστικό πρώτο βήμα προς τους κανονισμούς του 2027, δοκιμάζοντας στην πίστα της Jerez τον νέο κινητήρα 850 κυβικών των MotoGP.

Με τους κανονισμούς του 2027 να φέρνουν μεγάλες αλλαγές, κατάργηση συσκευών εκκίνησης, περιορισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα και, πάνω απ’ όλα, μείωση κυβισμού στα 850 κυβικά εκατοστά, με τους κατασκευαστές ήδη να προετοιμάζονται για τη μετάβαση. Παράλληλα, η ιταλική Pirelli θα γίνει ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στην κατηγορία.

Σε αυτό το πλαίσιο, η KTM φαίνεται να παίρνει προβάδισμα. Την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου, στη Jerez της νότιας Ισπανίας, οι δοκιμαστές Paul Espargaro και Dani Pedrosa έγραψαν τα πρώτα χιλιόμετρα με τον νέο κινητήρα 850cc. Ο κινητήρας είχε ήδη δοκιμαστεί στις εγκαταστάσεις του Matighofen, αυτή ήταν όμως η πρώτη του εμφάνιση σε πίστα.

Η μοτοσυκλέτα δοκιμών, βασισμένη στην RC16, έφερε μαύρο fairing και φτερά τόσο μπροστά όσο και πίσω, ενώ ηχητικά ξεχώριζε σημαντικά από τις σημερινές 1000cc μοτοσυκλέτες, ένας πιο κοφτός, διαφορετικός τόνος που πρόδιδε την αλλαγή.

Προς το παρόν δεν έχουν αποκαλυφθεί τεχνικές λεπτομέρειες για τις μοτοσυκλέτες των Paul Espargaro και Dani Pedrosa, όμως είναι σαφές πως η ανάπτυξη έχει μπει σε πλήρεις ρυθμούς. Ο επικεφαλής της KTM Racing, Pit Beirer, είχε ήδη δηλώσει ότι η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω στη μοτοσυκλέτα της νέας εποχής.

Εν τω μεταξύ, την ώρα που η KTM έγραφε ιστορία με το πρώτο 850άρι της, ο Pedro Acosta συμμετείχε σε ιδιωτική προπόνηση με supersport 600 κυβικών δείχνoντας ότι η προετοιμασία για το μέλλον συνεχίζεται σε πολλά επίπεδα.