Πετάει ο Lorenzo για Ιαπωνία

Last call από το HRC για τον Ισπανό
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/6/2019

Χθες το πρωί, αμέσως μετά από έναν ακόμα αποτυχημένο αγώνα για τον Jorge Lorenzo, το HRC του έβγαλε εισιτήριο για Ιαπωνία. Σύμφωνα με τον ίδιο τον Ισπανό, τα προβλήματα παραμένουν άλυτα και το ταξίδι του αυτό στα κεντρικά κτήρια του HRC είναι δείγμα πως η Honda θέλει να βρει τη λύση σε συνεργασία μαζί του. “Δοκιμάσαμε πολλά πράγματα στη μοτοσυκλέτα και ειδικά στο πρωινό ζέσταμα πριν τον αγώνα βρήκαμε κάτι. Όμως αυτό το κάτι, είχε επιπτώσεις σε κάτι άλλο και τελικά τερματίσαμε εκεί που λίγο-πολύ περιμέναμε.” Είπε ο Jorge στους δημοσιογράφους του Motosport.com και συνέχισε: “Προφανώς έχουμε έναν πολύ δυνατό κινητήρα, όμως πιστεύω πως αυτό δημιουργεί προβλήματα σε άλλους τομείς. Λόγω κανονισμών δεν έχουμε δυνατότητα δραστικών αλλαγών για τον κινητήρα και το “σώμα” της μοτοσυκλέτας. Το ξέρουμε πως ο Marc κερδίζει με αυτή τη μοτοσυκλέτα, όμως αν υπάρχει ένα εργοστάσιο που μπορεί να καταστρώσει plan B, τότε αυτό είναι μόνο η Honda. Τα εισιτήρια τα έχει πληρώσει το HRC και συνεχώς με υποστηρίζει”.

Όπως ήταν φυσικό, η είδηση αυτή έχει πυροδοτήσει διάφορα κουτσομπολιά και πολλοί λένε πως το HRC κάλεσε στην Ιαπωνία τον Jorge για να του δώσει μια τελευταία ευκαιρία. Μπορεί να είναι αλήθεια, όμως αλήθεια είναι πως η μοτοσυκλέτα της Honda δεν είναι η ευκολότερη για να κερδίσεις αγώνα, κάτι που αποδεικνύουν τόσα χρόνια οι υπόλοιποι αναβάτες που τρέχουν μαζί της – πλην του Marquez φυσικά! Ίσως μάλιστα, το γεγονός πως ο Marquez κυριαρχεί με αυτή τη μοτοσυκλέτα και είναι πάντα στο βάθρο σε όλες τις πίστες, να έχει δημιουργήσει την ψευδή εικόνα πως η RCV 213 δεν έχει σοβαρά προβλήματα.

Σίγουρα η Honda θέλει να φτιάξει μια μοτοσυκλέτα που να κερδίζουν μαζί της και άλλοι αναβάτες και όχι μόνο ο Marquez. Όπως σίγουρο είναι, πως ο γκρινιάρης Lorenzo βοήθησε ώστε η Ducati να φτιάξει μια πιο ομοιογενή μοτοσυκλέτα από το 2018 και μετά. Κι αυτό φαίνεται τόσο από την πρόσφατη νίκη του Petrucci, κυρίως όμως φαίνεται από το γεγονός πως οι μοτοσυκλέτες της Pramac στα χέρια του Jack Miller και του rookie Bagnaia είναι πολύ-πολύ γρήγορες σε κάθε αγώνα.   

MotoGP: Η Ducati χωρίς αντικαταστάτη του Marc Marquez στη Βαρκελώνη

Μόνος ο Bagnaia στην εργοστασιακή Ducati Lenovo Team
Marquez no replacement
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Η εργοστασιακή ομάδα της Ducati επιβεβαίωσε επίσημα ότι δεν θα υπάρξει αντικαταστάτης του Marc Márquez στο προσεχές Grand Prix της Καταλονίας, μετά τον τραυματισμό που υπέστη ο Ισπανός στον αγώνα Sprint του Γαλλικού GP στο Le Mans και τη διπλή χειρουργική επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε με επιτυχία την Κυριακή στη Μαδρίτη.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει ξεκίνησει ήδη την αποθεραπεία του, έπειτα από επέμβαση στο δεξί πόδι και ώμο, ωστόσο το ιδιαίτερα πιεσμένο πρόγραμμα μεταξύ Le Mans και Βαρκελώνης δεν αφήνει περιθώρια για συμμετοχή ή την επιλογή αναπληρωματικού αναβάτη.

Επιπλέον, η συνύπαρξη αγώνα WSBK στην τσέχικη πίστα Most το ίδιο σαββατοκύριακο εξαφανίζει κάθε ελπίδα να ερχόταν ο Nicolo Bulega για μια wildcard εμφάνιση στη θέση του πρωταθλητή.

Marquez

Αυτό σημαίνει πως στο εργοστασιακό γκαράζ της Ducati στο Grand Prix της Καταλονίας για τον έκτο γύρο του πρωταθλήματος θα αγωνιστεί μόνο ο Francesco Bagnaia.

Η ιταλική ομάδα δεν έδωσε ακόμη χρονοδιάγραμμα επιστροφής για τον Marquez, με όλους στο paddock να περιμένουν τα επόμενα ιατρικά νέα για το πότε ο εννιάκις πρωταθλητής θα μπορέσει να επιστρέψει.

Έτσι η Ducati θα παραταχθεί στη Βαρκελώνη με μία μόνο εργοστασιακή Desmosedici.

Marquez no replacement