Pol Espargaro - Και τρίτη wildard εμφάνιση το 2024, στο Misano

Εξελίσσοντας την RC16 και έχοντας την ευκαιρία να “ρίξει” και πάλι στον Acosta
Pol Espargaro - Wildcard στο Misano
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

28/8/2024

Ο Pol Espargaro, που μετά το σοβαρό ατύχημά του πέρυσι και τις πιέσεις του Pedro Acosta έχασε τη θέση του στην ομάδα MotoGP της GASGAS, έχει αναλάβει δίπλα στον Dani Pedrosa χρέη αναβάτη εξέλιξης της RC16, ενώ στο Spielberg κατάφερε να τερματίσει μπροστά από τον νεαρό και ταλαντούχο Pedro που τον αντικατέστησε. Τώρα η KTM του δίνει μια ακόμη ευκαιρία να συμμετάσχει σε αγώνα της σεζόν του 24, αυτή τη φορά στο Misano.

Οι wildcard εμφανίσεις του Pol γίνονται πάντα με τα χρώματα της KTM Factory Racing, ενώ στο GP της Αυστρίας η μοτοσυκλέτα του Ισπανού έφερε κάποιες ριζοσπαστικές λύσεις -όπως τα αεροδυναμικά φτερά στο ψαλίδι, μια νέα εξάτμιση και διάφορα εξαρτήματα στον κινητήρα-  που όπως δήλωσαν οι υπόλοιποι αναβάτες προορίζονται να μεταφερθούν στις μοτοσυκλέτες των αγωνιζόμενων κάποια στιγμή στο μέλλον.

Θυμίζουμε πως στο Red Bull Ring της Αυστρίας ο Pol τερμάτισε μπροστά από τον Acosta, τόσο στο Sprint όσο και στον αγώνα της Κυριακής, και πιστεύουμε πως δεν θα τον χάλαγε καθόλου να κάνει το ίδιο και στο Misano. Οι έντονες και παθιασμένες αντιδράσεις του Espargaro όταν αντιμετώπισε κάποια τεχνικά προβλήματα στον προηγούμενο αγώνα δείχνουν τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τις wildcard εμφανίσεις του ο Ισπανός, εμφανίσεις που όπως φαίνεται απέχουν πολύ από το να είναι ένα ακόμη τυπικό και διεκπεραιωτικό τμήμα της R&D διαδικασίας για εκείνον.

Pol Espargaro

Τώρα, ο 33χρονος Pol θα έχει μια ακόμη ευκαιρία να συνδυάσει την εξέλιξη της RC16 με την ανάδειξη της φυσικής ταχύτητας που ακόμα κατέχει, στο Misano World Circuit Marco Simoncelli, το πρώτο σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου. Εκεί θα κάνει παρέα στους Brad Binder και Jack Miller της εργοστασιακής ΚΤΜ αλλά και στους Pedro Acosta και Augusto Fernandez της GASGAS.

Αναλυτικά οι τερματισμοί του Pol στις πρώτες 2 wildcard εμφανίσεις του ήταν: 14ος και 17ος στο Sprint και την Κυριακή στο Mugello και 9ος και 11ος στην Αυστρία. Ο Ισπανός θα παραμείνει στην ιταλική πίστα και την ημέρα μετά τον αγώνα, για να λάβει μέρος και στο μονοήμερο τεστ του MotoGP.

Ετικέτες

MotoGP: Jorge Martin - “Η Ducati θα επιστρέψει στο φυσιολογικό”

Ο Ισπανός πιστεύει πως η Ducati θα επανέλθει στη μάχη των νικών στο Ισπανικό Grand Prix
Martin
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

8/4/2026

Ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia Racing εκτιμά πως η ευρωπαϊκή επιστροφή του MotoGP θα φέρει και την επαναφορά της κανονικότητας, με τη Ducati να ανεβάζει ξανά ρυθμό.

Η αρχή της σεζόν 2026 στο MotoGP μόνο εύκολη δεν ήταν για τη Ducati, η οποία δείχνει να βρίσκεται ένα βήμα πίσω από την εξαιρετικά δυνατή Aprilia στους πρώτους αγώνες της χρονιάς.

Παρά τη νίκη στο Sprint της Βραζιλίας και παρουσίες στο βάθρο στους αγώνες μικρότερης διάρκειας, η εταιρεία της Μπολόνια έχει μόλις ένα βάθρο σε κανονικό αγώνα μετά από τρεις γύρους. Αυτό ήρθε από τον Fabio Di Giannantonio με τη δορυφορική ομάδα VR46 στη Βραζιλία, ενώ ο εν ενεργεία πρωταθλητής Marc Marquez δεν έχει ακόμη καταφέρει να ανέβει σε βάθρο Κυριακής.

Η εικόνα αυτή απέχει πολύ από την περσινή κυριαρχία της Ducati, όταν είχε σαρώσει νίκες τόσο σε Sprint όσο και σε κανονικούς αγώνες στους πρώτους γύρους της σεζόν.

Αντίθετα, η Aprilia, αν και όχι εξίσου αποτελεσματική στα Sprint, έχει κυριαρχήσει στους αγώνες της Κυριακής με τον Marco Bezzecchi να πετυχαίνει τρεις συνεχόμενες νίκες σε Ταϊλάνδη, Βραζιλία και ΗΠΑ.

Ωστόσο, ο Jorge Martin εμφανίζεται βέβαιος πως η κατάσταση θα αλλάξει στο ευρωπαϊκό σκέλος του πρωταθλήματος και συγκεκριμένα στο ισπανικό  Grand Prix στο Jerez.

“Στη Jerez, όλα θα επιστρέψουν στο φυσιολογικό,” δήλωσε χαρακτηριστικά, για να προσθέσει με νόημα: “Η Ducati θα επιστρέψει στο επίπεδό της”.

Από την πλευρά της Ducati, ο γενικός διευθυντής Gigi Dall’Igna χαρακτήρισε τον αγώνα στις ΗΠΑ ως ένα πραγματικό “καμπανάκι” για την ομάδα.

Επιστροφή Martin και προσγειωμένες προσδοκίες

Η επιστροφή του Jorge Martin σε υψηλό επίπεδο μετά το δύσκολο 2025 αποτελεί μία από τις μεγάλες εκπλήξεις της φετινής χρονιάς, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι έχασε τα αρχικά τεστ προετοιμασίας.

Ξεκινώντας με τέταρτη θέση στην Ταϊλάνδη, ο Ισπανός ανέβηκε ξανά στο βάθρο στη Βραζιλία, πριν εκμεταλλευτεί μια διαφορετική στρατηγική στο sprint του COTA για να πάρει τη νίκη. Στον κυρίως αγώνα τερμάτισε δεύτερος και πλέον βρίσκεται μόλις τέσσερις βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Marco Bezzecchi.

Παρά τα αποτελέσματα, ο ίδιος επιμένει πως προσπαθεί να κρατά χαμηλά τις προσδοκίες του:

“Ειλικρινά, δεν το περίμενα αυτό στο Austin. Προσπάθησα να μειώσω λίγο τις προσδοκίες μου. Δεν ήμασταν έτοιμοι. Το πλάνο ήταν να περάσουμε δύο-τρεις αγώνες χωρίς πίεση, να μαζεύουμε βαθμούς – πέμπτη, όγδοη θέση, ό,τι έρθει θα ήταν καλό”.

Και κατέληξε, “συνήθως το τέλος της σεζόν είναι το δυνατό μου σημείο, αλλά δεν θέλω να βιαστώ”.

Ο Martin αναμένεται να αποχωρήσει από την Aprilia στο τέλος της χρονιάς, με προορισμό τη Yamaha, ενώ τη θέση του στην ιταλική ομάδα εκτιμάται ότι θα αναλάβει ο Francesco Bagnaia.