Rossi: Θέλω να αγωνίζομαι και το 2021

Το καθισιό του άλλαξε τα πλάνα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/4/2020

Φαίνεται πως οι επιπτώσεις από το παγκόσμιο lockdown και η αδυναμία διεξαγωγής αγώνων, έδωσαν την ευκαιρία στους αναβάτες που σκέπτονταν να σταματήσουν τους αγώνες, μια καλή εικόνα για το πώς θα είναι η ζωή τους χωρίς αυτούς. Αυτή η ξαφνική απραξία και η αλλαγή της καθημερινότητάς, σε ανθρώπους που έχουν μάθει να βρίσκονται σε συνεχή ψυχολογική πίεση και σωματική κίνηση για πολλά χρόνια, ήταν μια πολύ καλή αφορμή για να ξανασκεφτούν από την αρχή τα μελλοντικά τους πλάνα. Ξέρουμε πως ο Valentino Rossi ήθελε να φύγει από την ενεργό δράση με το κεφάλι ψηλά. Ήθελε δηλαδή να είναι ένας από τους πιθανούς διεκδικητές της νίκης έως και τον τελευταίο αγώνα που θα έτρεχε. Γι΄αυτό και είχε βάλει στο πρόγραμμα να δει πόσο ανταγωνιστικός θα είναι φέτος στους πρώτους αγώνες τις χρονιάς και μετά να αποφασίσει αν θα αγωνίζεται και την επόμενη σεζόν. Όμως αυτή η ξαφνική παύση αγωνιστικής δραστηριότητας που έχει ως αποτέλεσμα να μην έχει ξεκινήσει ακόμα το πρωτάθλημα, αλλάζει τα δεδομένα.

Ο Ιταλός τώρα μιλά ανοιχτά πως σκέφτεται σοβαρά πλέον για τη συμμετοχή του και στο πρωτάθλημα του 2021, ανεξάρτητα από το πώς θα κυλίσει η φετινή κουτσουρεμένη αγωνιστικά χρονιά. Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι που άλλαξαν τα δεδομένα. Ο ένας είναι ο ψυχολογικός. Όπως είπε και ο Pol Espargaro: “Σιχαίνομαι τα αεροδρόμια και τα συχνά ταξίδια με αεροπλάνα, αλλά τώρα μου λείπουν όσο τίποτε άλλο!”. Με άλλα λόγια, η ξαφνική διακοπή της δράσης σε αυτούς τους υπερδραστήριους ανθρώπους είχε καταλυτικές συνέπιες για τον τρόπο που βλέπουν τη ζωή τους. Έτσι, αυτή η συσσωρευμένη ψυχολογική και σωματική κόπωση από τη ρουτίνα δεν υπάρχει πια. Ο δεύτερος λόγος που ο Rossi σκέφτεται σοβαρά πλέον να συνεχίσει και το 2021, χωρίς να λάβει υπόψη του το πόσο ανταγωνιστικός θα είναι, έχει να κάνει με το γεγονός πως… δεν προλαβαίνει! Για να έχει εργοστασιακή μοτοσυκλέτα από τη Yamaha και μια θέση στο box της Petronas το 2021, θα πρέπει να το πει τώρα. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα είναι δυνατόν να ετοιμαστούν όλα όσα χρειάζονται για να μείνει στην ενεργό δράση. Η Petronas δεν έχει κάνει ακόμα κουβέντες μαζί του για τους όρους του συμβολαίου και στην περίπτωση του Rossi που τα λεφτά και οι προσωπικοί χορηγοί του Ιταλού είναι σε άλλο επίπεδο από του Quartararo, τα πράγματα δεν θα είναι απλά.

Επίσης η Yamaha, όσο κι αν τον αγαπά, παραμένει ένα μεγάλο εργοστάσιο με σοβαρό προγραμματισμό. Ο Rossi θα θέλει να στήσει την δική του ομάδα ανθρώπων στο box της Petronas και αυτό σημαίνει μετακινήσεις προσωπικού, αλλά και προετοιμασία δύο εργοστασιακών μοτοσυκλετών. Αυτά δεν είναι πράγματα που γίνονται λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα του 2021. Άλλωστε και ο ίδιος ο Rossi ξεκαθαρίζει πως σε κάθε περίπτωση, η τελική απόφασή του πρέπει να παρθεί στο αμέσως επόμενο διάστημα και πως δεν θα έχει την πολυτέλεια του χρόνου για να δει αν θα είναι ανταγωνιστικός. “Θέλω να συνεχίσω και θα πάρω την απόφαση πριν ξεκινήσουν οι αγώνας” είναι η τελευταία δήλωση του Rossi.         

Pertamina Enduro VR46 2026 - Ducati ξανά, ίδια σύνθεση, και μαύρο αντί λευκού

Δηλώσεις από Di Giannantonio, Morbidelli και Valentino Rossi - Για πρώτη φορά η παρουσίαση έγινε στη Ρώμη
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/1/2026

Η Pertamina Enduro VR46 Racing Team αποκάλυψε τα χρώματα της για το 2026, με την παρουσίαση να γίνεται για πρώτη φορά στη Ρώμη, σε θέμα που το δελτίο τύπου της ομάδας αποκαλεί “BLACKANDLIGHT”. Η ομάδα του "γιατρού" συνεχίζει και τη νέα χρονιά με τη μοτοσυκλέτα της Ducati και με ίδια σύνθεση αναβατών όπως και πέρυσι.

Οι αναβάτες Fabio Di Giannantonio και Franco Morbidelli ανέβηκαν στη σκηνή της εκδήλωσης, όπου οι οπαδοί είχαν επίσης την ευκαιρία να ακούσουν τον ιδιοκτήτη της ομάδας Valentino Rossi, καθώς και τον διευθυντή της ομάδας Alessio Salucci και τον team manager Pablo Nieto. Την παρουσίαση έκανε το μοντέλο, ηθοποιός και τραγουδίστρια, Desiree Popper.

“Η αρμονία γεννιέται από την ένταση των αντιθέτων” είναι η φράση του Ηράκλειτου που ανέφερε η ομάδα στην αρχή της νέας της εποχής, που στην περίπτωση της VR46 Racing Team αφορά την αντίθεση που δίνουν το κίτρινο φωσφοριζέ (που φέτος αυγάτισε βάφοντας και την ουρά της μοτοσυκλέτας) και το μαύρο -που πέρυσι ήταν λευκό.

Giannantonio

Fabio Di Giannantonio: “Είναι η τρίτη μου χρονιά με την Pertamina VR46 Racing Team. Είναι καταπληκτικό να ξεκινάμε τη νέα, τρίτη σεζόν μας μαζί με αυτά τα νέα χρώματα, μια πιο φωτεινή μοτοσυκλέτα με αυτό το κίτρινο που είναι πολύ ωραίο φέτος με το μαύρο. Περιμένω να κάνω σπουδαίους αγώνες, όπως τελειώσαμε τη χρονιά πέρυσι το 2025, ελπίζω να εξελιχθώ πολύ κατά τη διάρκεια της χρονιάς και να παλέψω στην πρώτη γραμμή. Είναι πολύ ξεχωριστό να ξεκινάω ξανά με την ομάδα, με τα ίδια μέλη φέτος, κάτι που είναι πρωτόγνωρο για μένα στο MotoGP. Νιώθω υπέροχα και ανυπομονώ να βγω στην πίστα.

Είναι η δεύτερη χρονιά μου ως εργοστασιακός αναβάτης της Ducati, οπότε θα είναι μια χρονιά λίγο διαφορετική σε σχέση με την προηγούμενη. Έχω περισσότερη εμπειρία, επίσης η ομάδα έχει περισσότερη εμπειρία με αυτή την κατάσταση, νομίζω ότι είμαι πιο ώριμος και πιο έτοιμος να καταλάβω τι θα είναι καλύτερο για μένα στη μοτοσυκλέτα και τι όχι. Ανυπομονώ να ξεκινήσω και με την ομάδα, και ας δούμε αν μπορούμε να βελτιώσουμε πολύ τη μοτοσυκλέτα για να παλέψουμε στην κορυφή.

Η νέα εμφάνιση είναι καταπληκτική, νομίζω ότι είναι πολύ στο στυλ του VR με αυτό το μαύρο και κίτρινο, μου θυμίζει πολύ το κράνος του Vale και νομίζω ότι είναι πολύ πιο επιθετική, πολύ πιο αγωνιστική, οπότε μου ταιριάζει πολύ καλά. Είναι πολύ ξεχωριστό, η Ρώμη είναι η πόλη μου και με τη μοτοσυκλέτα μου και την ομάδα μου εδώ, είναι φανταστικά. Σίγουρα είναι κάτι που θα θυμάμαι για πάντα και είναι επίσης φανταστικό για την ομάδα, νομίζω, ως ιταλική ομάδα, να ξεκινήσει τη νέα σεζόν στην πρωτεύουσα της Ιταλίας, στη Ρώμη, μια τόσο ιστορική πόλη."

Morbidelli

Franco Morbidelli: “Για αυτή τη δεύτερη σεζόν είμαι πολύ ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν. Έχουμε ένα ακόμη έτος εμπειρίας μαζί και σίγουρα αυτό θα μας βοηθήσει, θα επιταχύνουμε ορισμένες διαδικασίες που λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου και έχω μεγάλη εμπιστοσύνη σε όλη την ομάδα. Σίγουρα υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να βελτιώσουμε σε σχέση με πέρυσι, που ήταν μια θετική χρονιά -ειδικά το πρώτο εξάμηνο. Μια χρονιά όπου είχαμε κάποια καλά αποτελέσματα, κάποια εξαιρετικά, αλλά και κάποια άσχημα. Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να βελτιωθούν και δουλεύουμε πάνω σε αυτά, είμαστε μαζί σε αυτό και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε.

Η μοτοσυκλέτα είναι όμορφη. Μου αρέσει πολύ το κίτρινο χρώμα, είναι ένα χρώμα που μου αρέσει πολύ και ένα χρώμα που πάντα με συντροφεύει. Σίγουρα το λατρεύω και είναι η ψυχή της μοτοσυκλέτας. Αλλά ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας δίνεται από το μαύρο χρώμα στο ρεζερβουάρ καυσίμου και γύρω από τη μοτοσυκλέτα, και είναι πραγματικά ένας συνδυασμός χρωμάτων για αγώνες. Ελπίζω λοιπόν ότι η μοτοσυκλέτα θα είναι πιο γρήγορη στην πίστα εξαιτίας αυτού.

Η έναρξη της σεζόν στη Ρώμη ήταν υπέροχη. Η Ρώμη είναι μια πόλη που αγαπώ, γεννήθηκα εκεί και έζησα δέκα χρόνια εκεί. Έχω πολλούς φίλους και πολλές σχέσεις με αυτή την πόλη. Για μένα είναι η πιο όμορφη πόλη στον κόσμο και το να γίνει η παρουσίαση της ομάδας σε ένα τόσο ξεχωριστό μέρος είναι μοναδικό. Και είναι πραγματικά ωραίο -ελπίζω να δώσει σε όλη την ομάδα επιπλέον ενέργεια για να αντιμετωπίσει με τον καλύτερο τρόπο τη σεζόν του 2026”.

Rossi

Valentino Rossi: “Είμαστε έτοιμοι, είμαστε πολύ αισιόδοξοι και ο στόχος είναι να προσπαθήσουμε να τα πάμε καλύτερα από πέρυσι. Η περσινή σεζόν είχε πολλά σκαμπανεβάσματα. Στο MotoGP είναι πάντα πολύ δύσκολο για όλες τις ομάδες να παραμένουν στις πρώτες θέσεις κάθε Σαββατοκύριακο, οπότε νομίζω ότι αυτός μπορεί να είναι ο στόχος για φέτος. Να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε και να είμαστε ανταγωνιστικοί παντού.

Φέτος αλλάξαμε. Πρόκειται για ένα έργο που πραγματοποιήσαμε σε συνεργασία με τον Aldo Drudi, και είναι ήδη η τρίτη σεζόν μας. Πριν από τρία χρόνια φτιάξαμε την κίτρινη μοτοσυκλέτα με το λευκό και αποφασίσαμε να συνεχίσουμε έτσι και πέρυσι, αλλά φέτος θέλαμε να αλλάξουμε. Διατηρήσαμε το κίτρινο, που είναι το χρώμα μας, αλλά προσθέσαμε το μαύρο, που είναι πιο αγωνιστικό, και επιστρέψαμε λίγο περισσότερο στα κλασικά μας χρώματα. Είμαστε έτοιμοι. Οι μοτοσυκλέτες είναι πολύ όμορφες – τώρα πρέπει απλώς να είμαστε γρήγοροι."

Δείτε όλες τις παρουσιάσεις των ομάδων των MotoGP εδώ.