Σοβαρό τροχαίο για τα αδέρφια Oncu

Γλίτωσαν παρά τρίχα τον βαρύ τραυματισμό
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

8/1/2021

Ο αναβάτης της Tech3 στην Moto3, Deniz Oncu και ο δίδυμος αδερφός του Can, γλίτωσαν από θαύμα έναν βαρύ τραυματισμό σε ένα πολύ σοβαρό τροχαίο ατύχημα στην πατρίδα τους την Τουρκία.

Τα δύο αδέρφια, μαζί με ένα φίλο τους που οδηγούσε, καθόντουσαν και οι τρεις στο μπροστινό κάθισμα ενός βαν, ενώ βρισκόντουσαν καθ' οδόν για την πίστα του Kenan Sofuoglu όπου θα έκαναν προπόνηση. Σε κάποια φάση της διαδρομής, τους χτύπησε μετωπικά ένα φορτηγό που κινούνταν προς την αντίθετη κατεύθυνση, το οποίο φέρεται να πέρασε στο αντίθετο ρεύμα.

Αν και το βαν ουσιαστικά καταστράφηκε ολοσχερώς, κανείς από τους τρεις τους δεν τραυματίστηκε σοβαρά. Ο αναβάτης της Kawasaki Puccetti στα WSS (και πρώην νικητής στα Moto3) Can Oncu, είχε βαθιά κοψίματα στο δεξί του χέρι, ενώ και οι τρεις πήραν εξιτήριο από το νοσοκομείο μετά από λίγες ώρες και πλέον αναρρώνουν στο σπίτι του Sofuoglu.

Ο Manuel Puccetti, ιδιοκτήτης της ομάδας του Can, είπε πως ενημερώθηκε από τον Kenan αμέσως μετά το ατύχημα, ενώ έπειτα από λίγες ώρες επικοινώνησε με τον Can μέσω βιντεοκλήσης. "Ήταν ένα θαύμα", δήλωσε ο Puccetti. "Ο αναβάτης μας τώρα είναι ήρεμος αλλά έχει σοκαριστεί από το γεγονός φυσικά. Μπόρεσα να τον κάνω να χαμογελάσει, λέγοντάς του ότι ήταν σαν να κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα εκείνη την ημέρα, και από τον Απρίλιο θα προσπαθήσουμε να τον βοηθήσουμε να κερδίσει άλλο ένα. Είναι απίστευτο το ότι δεν τραυματίστηκε κανείς σοβαρά. Το βαν καταστράφηκε από την σύγκρουση με ένα φορτηγό που μπήκε από το αντίθετο ρεύμα".

MotoGP: Celestino Vietti – “Είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου"

Οι πρώτες εντυπώσεις του Vietti πάνω σε μοτοσυκλέτα της μεγάλης κατηγορίας
Vietti Valencia MotoGP Test
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/11/2025

Ο Celestino Vietti κάλυψε το κενό του τραυματία Franco Morbidelli, ανεβαίνωντας για πρώτη φορά πάνω στη Ducati Desmosedici, στο MotoGP Test της Βαλένθια.

Μετά την ολοκλήρωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto2 για το 2025, ο Celestino Vietti περίμενε να επιστρέψει στην Ιταλία για τις χειμερινές του διακοπές. Ωστόσο, μετά τον τραυματισμό του Franco Morbidelli στον καρπό στην εκκίνηση του Grand Prix της Βαλένθια, προέκυψε ένα κενό στην ομάδα του “γιατρού” Pertamina Enduro VR46 Racing για τις δοκιμές της Τρίτης.

Μετά από συμφωνία μεταξύ των VR46, Ducati και SpeedRS, ο νεαρός Ιταλός είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα MotoGP της Ducati στο Circuit Ricardo Tormo.

"Σίγουρα είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου", δήλωσε ο Vietti μετά τις δοκιμές.

"Θέλω να ευχαριστήσω την VR46, τη Ducati και την ομάδα μου στην VR46, SpeedRS, γιατί μου έδωσαν την ευκαιρία να οδηγήσω την καλύτερη μοτοσυκλέτα στον κόσμο. Απόλαυσα κάθε γύρο που έκανα και ελπίζω στο μέλλον να έχω περισσότερες ευκαιρίες να την οδηγήσω".

Συγκρίνωντας τη Ducati Desmosedici με τη μοτοσυκλέτα Moto2 που οδηγεί συνήθως, ο Vietti εντυπωσιάστηκε κυρίως από τα carbon φρένα της MotoGP. "Η ταχύτητα που φτάνει είναι απίστευτη, αλλά η μεγαλύτερη διαφορά βρίσκεται στο πόσο γρήγορα σταματάει η μοτοσυκλέτα", εξήγησε.

"Το σημείο φρεναρίσματος είναι κοντά σε αυτό μιας MotoGP, αλλά φτάνεις πολύ πιο γρήγορα, είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Χρειάζομαι περισσότερους γύρους για να το κατανοήσω καλύτερα".

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Team Manager της VR46 Pablo Nieto αποκάλυψε ότι ο Vietti θα ολοκλήρωνε μόνο 15 γύρους, αλλά ο Ιταλός δεν είδε το pit board και τελικά συμπλήρωσε 24.

"Μερικές φορές δεν το έβλεπα γιατί έπρεπε να πατήσω το κουμπί για τη συσκευή", είπε ο Vietti, "Ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένος σε ό,τι έπρεπε να κάνω και όχι στην πινακίδα. Αλλά, όπως είπα, απόλαυσα κάθε γύρο και κάθε στροφή της πίστας, είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ".