Trackhouse Racing Aprilia: Justin Marks “Απέχουμε αρκετά από το να δούμε Αμερικανό αναβάτη στο MotoGP”

Πολλά τα βήματα που πρέπει να γίνουν στις Η.Π.Α. μέσω της νέας περιφερειακής ομάδας της Aprilia, ώστε το MotoGP να αποκτήσει μεγαλύτερη δημοφιλία
motomag Trackhouse Racing Aprilia: Justin Marks “Απέχουμε αρκετά από το να δούμε Αμερικανό αναβάτη στο MotoGP”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

14/12/2023

Ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Racing Aprilia, Justin Marks έκανε γνωστό πως χρειάζεται και δεύτερος αγώνας στην Αμερική ώστε να προωθηθεί το εν λόγω άθλημα στην χώρα του ενώ δήλωσε πως για να υπάρξει παρουσία Αμερικανού αναβάτη στην κορυφαία κατηγορία χρειάζεται συντονισμένη προσπάθεια.

Μετά την αποχώρηση της RNF από δορυφορική ομάδα της Aprilia, τη θέση της πήρε έως το 2026 η Trackhouse Racing γνωστή από τη συμμετοχή της στο αμερικάνικο πρωτάθλημα αυτοκινήτων NASCAR. Η νεοσύστατη ομάδα μετά την ανακοίνωση πως μπαίνει στον κόσμο του MotoGP, αναζητά τρόπους ώστε να φέρει ξανά στο προσκήνιο το άθλημα στην Αμερική. Ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Racing Aprilia, Justin Marks μιλώντας στο Speedweek.com ανέφερε: "Θέλουμε να φτιάξουμε μια ισχυρή δορυφορική ομάδα και να συνεργαστούμε στενά με το εργοστάσιο στην Ιταλία. Θεωρώ πως θα έχουμε μαζί μας κάποιους από τους ήδη υπάρχοντες χορηγούς. Η παρουσία μας στο NASCAR βοηθά τους συνεργάτες-χορηγούς μας όσον αφορά τη στρατηγική στον τομέα του μάρκετινγκ στη Βόρεια Αμερική. Εκεί έχουμε εταιρείες παγκόσμιου βεληνεκούς όπως τις Coca Cola και Anheuser Busch. Πλέον έχουμε την ευκαιρία να τους φέρουμε στο MotoGP.”

Trackhouse Racing Aprilia: Justin Marks “Απέχουμε αρκετά από το να δούμε Αμερικανό αναβάτη στο MotoGP”

Ο Marks έκανε δηλώσεις και για το θέμα της παρουσίας του MotoGP στην Αμερική: “Η παρουσία της Dorna στην Αμερική σε σχέση με το παρελθόν δεν είναι η ίδια. Κάποτε υπήρχαν τρία GP (Laguna Seca, Indianapolis και Texas) ενώ πλέον έχουμε ένα, το Circuit of the Americas (COTA). Αρκετοί θεατές επιθυμούν να δουν εκ νέου τοπικούς ήρωες όπως αυτούς που υπήρχαν κάποτε (Nicky Hayden, Colin Edwards, Ben Spies), ωστόσο η παρουσία ενός Αμερικάνου αναβάτη ως wildcard σε ένα GP και συγκεκριμένα της COTA δεν φτάνει. Θα ήταν το όνειρό μας μια μέρα να έχουμε έναν Αμερικανό αναβάτη στην ομάδα του MotoGP αλλά απέχουμε πολλά χρόνια από αυτόν τον στόχο μας. Μέχρι να φτάσουμε εκεί μπορούμε να συνεργαστούμε με αμερικανικούς χορηγούς αλλά και με προσωπικότητες οι οποίες έχουν καταγωγή από Αμερική ώστε να πουν την 'Αμερικανική Ιστορία'”.

Trackhouse Racing Aprilia: Justin Marks “Απέχουμε αρκετά από το να δούμε Αμερικανό αναβάτη στο MotoGP”

“Εμείς θέλουμε να συνεργαστούμε με την Dorna και τους υπεύθυνους του MotoGP για να προωθήσουμε το άθλημα στη Βόρεια Αμερική. Θέλουμε να φέρουμε περισσότερους θεατές στους αγώνες, αλλά ίσως χρειαζόμαστε ένα δεύτερο GP στην Αμερική. Υπάρχει η Laguna Seca ενώ ταυτόχρονα κατασκευάζεται μία νέα πίστα στο Tenesse όπου εδρεύει η Trackhouse Racing Aprilia, ωστόσο για αυτό θα αποφασίσει η Dorna.” Ο Marks ρωτήθηκε και για το αν θα μπορούσαν να βγουν νέοι Αμερικάνοι αναβάτες μέσα από την συνεργασία με την Aprilia δημιουργώντας για παράδειγμα μία ομάδα στη Moto2. Ο ίδιος είπε: “Αυτός είναι ένας τρόπος. Πρέπει πρώτα να μάθουμε πώς είναι η αμερικανική ''δεξαμενή ταλέντων” στην Αμερική και πως λειτουργεί εκεί. Μπορούμε να βοηθήσουμε στο να βγάλουμε Αμερικανούς αναβάτες μέσα από τα εθνικά πρωταθλήματα μας ώστε να βρεθούν αρχικά στη Moto3 και Moto2 και είναι κάτι που θα το κάνουμε σύντομα. Ορισμένοι κατασκευαστές έχουν νέους αναβάτες στις Moto3 και Moto2 οι οποίοι προέρχονται από ακαδημίες, όπως για παράδειγμα η VR46. Θα θέλαμε να βοηθήσουμε και να προσφέρουμε υποστήριξη, αλλά έχω ακόμη πολλά να μάθω όσον αφορά το επιχειρηματικό μοντέλο που υπάρχει στη Moto2 και Moto3. Προς το παρόν, η δημιουργία της ομάδας MotoGP έχει προτεραιότητα. Ο PC Rachidi, ο Jeremy Appleton, ο Wilco Zeeelenberg και εγώ έχουμε τα “χέρια μας γεμάτα” λόγω φόρτου εργασίας, αλλά είμαστε ανοικτοί στο να βοηθήσουμε στην προώθηση των αμερικανικών ταλέντων της μοτοσυκλέτας και να τους φέρουμε στην κορυφή.”

Trackhouse Racing Aprilia: Justin Marks “Απέχουμε αρκετά από το να δούμε Αμερικανό αναβάτη στο MotoGP”
Ετικέτες

MotoGP Βαρκελώνη: Ενημερώνουν Alex Marquez και Zarco για τα δύο ξεχωριστά σφοδρά ατυχήματα [VIDEO]

Γλίτωσαν αμφότεροι τα χειρότερα κατά περίπτωση
MotoGP Βαρκελώνη: Ενημερώνουν Alex Marquez και Zarco για τα δύο ξεχωριστά σφοδρά ατυχήματα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/5/2026

Χειρουργήθηκε απευθείας ο Alex Marquez σήμερα έχοντας υποστεί κάταγμα στην κλείδα και στον 7ο αυχενικό σπόνδυλο (Α7).

Οι σοκαριστικές εικόνες από το ατύχημα του Άλεξ Μάρκεθ έκαναν τον γύρου του κόσμου ενώ λίγες στιγμές πριν είχαν παγώσει ολόκληρες τις κερκίδες. Είναι χαρακτηριστικό πως όλος ο κόσμος στην Βαρκελώνη περίμενε αυτά τα ελάχιστα δευτερόλεπτα την κόκκινη σημαία, έχοντας καταλάβει από την πρώτη στιγμή χωρίς απαραίτητα να κάθεται στην 10η στροφή.

Ωστόσο παρά τη σοβαρότητα της κατάστασης και το γεγονός πως για μερικά δευτερόλεπτα δεν μπορούσε να σηκωθεί, στο box της Gresini επικρατούσε συγκρατημένη αισιοδοξία μιας και ο Alex Marquez επικοινωνούσε και είχε κινητικότητα. «θα πονάει για πολύ καιρό, αλλά θα επιστρέψει σύντομα στην δράση» διαβεβαίωναν ο ένας τον άλλο. Ο Alex Marquez ανακοινώθηκε ο ίδιος πως διέφυγε κάθε κίνδυνο, ενώ είχε πλήρως τις αισθήσεις του κατά την άφιξή του στο Γενικό Νοσοκομείο της Καταλονίας (Hospital General de Cataluña), όπου και υποβλήθηκε ήδη σε χειρουργική επέμβαση.

MotoGP Βαρκελώνη: Ενημερώνουν Alex Marquez και Zarco για τα δύο ξεχωριστά σφοδρά ατυχήματα
Δεν έμεινα τίποτα από την μοτοσυκλέτα του Alex Marquez

Το πρώτο που αποκατέστησαν ήταν το κάταγμα στη δεξιά του κλείδα και έπειτα θα εκτιμήσουν τι πρέπει να γίνει για τον 7ο αυχενικό σπόνδυλο (Α7), ο οποίος βρίσκεται στη βάση του λαιμού.

Η στιγμή του σφοδρού ατυχήματος του Alex Marquez:

 

Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, η κλείδα του έχει σταθεροποιηθεί, ενώ η ιατρική ομάδα θα παρακολουθεί στενά τον τραυματισμό στον αυχένα προκειμένου να αποκλείσει κάθε ενδεχόμενο νευρολογικής βλάβης.

MotoGP Βαρκελώνη: Ενημερώνουν Alex Marquez και Zarco για τα δύο ξεχωριστά σφοδρά ατυχήματα
Το πόδι του Zarco πιάστηκε από την Ducati του Bagnaia

Ο Johann Zarco (Castrol Honda LCR) είχε επίσης μια πολύ άσχημη πτώση στο επεισοδιακό GP της Καταλονίας που η κόκκινη σημαία βγήκε δύο φορές. Ήταν τόσο άσχημη η πτώση, παρότι όχι τόσο δραματική όσο του Alex Marquez που αμέσως οι άλλοι δύο εμπλεκόμενοι ο Bagnaia και ο Marini σήκωσαν τα χέρια σε μία χαρακτηριστική στιγμή που σηματοδοτεί πως πρέπει να τρέξουν οι γιατροί κοντά στον Zarco.

Ο Γάλλος αναβάτης σημείωσε πτώση στα φρένα της πρώτης στροφής συμπαρασύροντας τον Francesco Bagnaia, πριν καταλήξουν και οι δύο στην αμμοπαγίδα με τον Marini να ακολουθεί.

Το ατύχημα του Zarco που παρέσυρε Bagnaia και Marini:

Μετά τις αρχικές ενημερώσεις από την ομάδα της LCR, οι οποίες επιβεβαίωναν ότι δεν έχει υποστεί σοβαρά κατάγματα, ο ίδιος ο Ζάρκο χρησιμοποίησε το Instagram για να δώσει στο κοινό των MotoGP απευθείας την εικόνα του τραυματισμού του, όπως επίσης συνηθίζεται για να νιώθει ο κόσμος πως πράγματι είναι στην κατάσταση που έχει ανακοινωθεί.

Για το πρόβλημα στο αριστερό του πόδι που πιάστηκε στην μοτοσυκλέτα του Bagnaia, ανέφερε:

«Περιμένουμε ακόμα τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Φοράω ένα κολάρο στο λαιμό, το οποίο όμως περισσότερο με ενοχλεί παρά οτιδήποτε άλλο. Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στο γόνατο: οι σύνδεσμοι έχουν υποστεί ρήξη, αλλά το μηριαίο οστό δεν έχει σπάσει. Έχω επίσης ένα μικρό κάταγμα στο κάτω μέρος της περόνης, στην εξωτερική πλευρά του αριστερού μου αστραγάλου.

Θα σας κρατάω ενήμερους, αλλά ήθελα απλώς να σας καθησυχάσω. Περισσότερο τρόμαξα παρά χτύπησα, ας πούμε. Θα μείνω απόψε στο νοσοκομείο, καθώς θέλουν να με κρατήσουν υπό παρακολούθηση, και μετά θα δούμε».