VR46 Team - Θα αφήσει τη Ducati για τη Yamaha;

Δήλωση-βόμβα του Προέδρου της FIM, διάψευση από τον Uccio
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/12/2022

Μετά την επανεκλογή του ως Προέδρου της FIM, ο Jorge Viegas άφησε τους πάντες έκπληκτους, δηλώνοντας πως το 2024 η ομάδα του Valentino Rossi στο MotoGP θα αφήσει τη Ducati για τη Yamaha!

Συγκεκριμένα, όταν ο δημοσιογράφος της RAI TV τον ρώτησε για την απόσυρση της Suzuki και για τη Yamaha που έχει μείνει μόνο με δύο μοτοσυκλέτες στο Πρωτάθλημα, ο Viegas απάντησε: "Η κατάσταση δεν είναι ιδιαίτερα καλή, όμως πιστεύω πως αυτό αφορά μόνο στο 2023. Το 2024, η ομάδα του Valentino Rossi θα αλλάξει από τη Ducati στη Yamaha. Για την ώρα είναι μόνο μια ιδέα, και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά μοιράζομαι κάποια νέα μαζί σας. Θα είναι 6 Ducati και 4 Yamaha."

Τη σκυτάλη πήρε ο κολλητός του Rossi, και μάνατζερ της VR46, Uccio Salucci, που διέψευσε κατηγορηματικά τον Viegas: "Δεν ξέρω γιατί έκανε αυτές τις δηλώσεις. Δεν έχουμε καμία πρόθεση να αλλάξουμε κατασκευαστή. Επαναλαμβάνω για μια ακόμη φορά πως έχουμε υπογράψει τριετές συμβόλαιο με τη Ducati, που λήγει το 2024, με τη δυνατότητα να το ανανεώσουμε για 2 ακόμα χρόνια. Θα τιμήσουμε την υπογραφή μας, και θα δούμε το 2025 αν θα συνεχίσουμε με τη Ducati ή όχι. Όπως έχω πει ξανά, το σημαντικό για εμάς είναι να έχουμε ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες."

Και ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες για την ώρα σημαίνει μόνο ένα πράγμα: Ducati.

Δεν ξέρουμε αν γνωρίζει κάτι παραπάνω ο Viegas, όμως για την ώρα τουλάχιστον η VR46 δια στόματος Uccio, τον άδειασε μεγαλοπρεπώς.

Φωτογραφία J. Viegas: FIM, © GOOD-SHOOT.COM / Reygondeau/Joly

Honda: Έναρξη δοκιμών της νέας μοτοσυκλέτας MotoGP του 2027 - Με τον κινητήρα των 850 κ.εκ.

Συλλογή δεδομένων στην πίστα της Sepang για ένα διήμερο
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/12/2025

Το 2027 είναι πιο κοντά από όσο νομίζουμε και η Honda, αύριο Τετάρτη, θα βρεθεί στην πίστα της Sepang με την μοτοσυκλέτα των 850 κυβικών που θα συμμετέχει στο MotoGP από την μεθεπόμενη χρονιά.

Η ιαπωνική εταιρεία ετοιμάζεται να επικεντρωθεί στην εξέλιξη του νέου κινητήρα των 850 κυβικών και στα ελαστικά Pirelli που θα κάνουν την εμφάνισή τους στην κορυφαία κατηγορία το 2027.

Λίγες μέρες πριν, η KTM είχε ανοίξει το δρόμο για το 2027, καθώς ο Pol Espargaró δοκίμασε την τη νέα αυστριακή μοτοσυκλέτα των 850 κυβικών στην πίστα της Jerez.

Τώρα είναι η σειρά της Honda και του Takaaki Nakagami, με τον δοκιμαστή της ιαπωνικής εταιρείας να έχει δύο ημέρες για την δοκιμή της νέας μοτοσυκλέτας του 2027.

Το πρωτότυπο που θα δούμε στην πίστα θα είναι μια έκδοση με λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα και χωρίς συστήματα τροποποίησης του ύψους της μοτοσυκλέτας, ώστε να προσομοιώνει όσα προβλέπονται από τους κανονισμούς του 2027.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι μόνο η Honda και η KTM έχουν δεχτεί μέχρι στιγμής την πρόσκληση από την Pirelli για άμεση συνεργασία πάνω στα νέα ελαστικά, ενώ οι υπόλοιπες ομάδες θα αρχίσουν να σκέφτονται για αυτό από την επόμενη χρονιά, πριν από τις δύο δοκιμές που έχουν ήδη προγραμματιστεί για τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο.

Τέλος, στην πίστα της Sepang θα είναι παρούσα και η ομάδα SBK, πιθανότατα με τον Ryan Vickers, καθώς ο Jonathan Rea εξακολουθεί να αναρρώνει από τραυματισμό.