Yamaha Racing DNA: R3 Challenge

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/2/2016

Ζήσε τη συναρπαστική εμπειρία των αγώνων ταχύτητας με μια YAMAHA ΥZF-R3!

 

Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ διαμόρφωσε μία ολοκληρωμένη πρόταση για να δώσει τη δυνατότητα σε νέους αναβάτες να κάνουν τα πρώτα τους αγωνιστικά βήματα με τη νέα Yamaha YZF-R3 ! Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να οδηγούν την YZF-R3 των ονείρων τους συμμετέχοντας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας στην Κατηγορία Νέων και να απολαμβάνουν μία σειρά από προνόμια σε ετήσια βάση, με κόστος ιδιαίτερα προσιτό σε σχέση με την αξία του πακέτου υποστήριξης και υπηρεσιών. Ανάλογα μάλιστα με την απόδοσή τους στο Πρωτάθλημα, θα θέτουν υποψηφιότητα και για συμμετοχή στο R3 Challenge της Γαλλίας!   

 

Συγκεκριμένα με ετήσιο κόστος ενοικίασης €2.000, θα μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους τη μοτοσυκλέτα με πλήρες αγωνιστικό κιτ αναβάθμισης, 6 σετ ελαστικών Continental, τέντα με σήμανση ΥΑΜΑΗΑ και αγωνιστικά λάβαρα. Οι υπηρεσίες που θα λαμβάνουν δωρεάν αφορούν στη ρύθμιση και επισκευή των αναρτήσεων καθώς και υποστήριξη στην τοποθέτηση των ελαστικών. Επιπλέον θα προσφέρεται έκπτωση 25% στον προτεινόμενο τιμοκατάλογο λιανικής της κεντρικής αντιπροσωπείας για τα ανταλλακτικά, αναλώσιμα και τεχνικά αξεσουάρ.

 

Η YZF-R3 με τον ολοκαίνουριο ισχυρό δικύλινδρο κινητήρα 320 κ.εκ. με 42 ίππους, με εξαιρετικά ελαφριά αίσθηση, εκπληκτικό κιβώτιο ταχυτήτων, ισχυρό σύστημα φρένων και αεροδυναμική σχεδίαση, προκαλεί τους αναβάτες της να νιώσουν το μοναδικό αγωνιστικό supersport ΥΑΜΑΗΑ DNA και να το μεταφέρουν από την πίστα στο δρόμο.

 

Η YZF-R3 CHALLENGE μετατρέπει την πρόκληση σε πρόσκληση, καθώς διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά του γεννημένου νικητή. Με σημαντικά μειωμένο βάρος, αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή, ρυθμιζόμενη εμπρός και πίσω ανάρτηση, και αγωνιστική θέση αναβάτη αποτελεί το καλύτερο διαβατήριο κάθε νέου αναβάτη για τον συναρπαστικό κόσμο των αγώνων ταχύτητας μοτοσυκλέτας.

 

Το  πλήρες αγωνιστικό κιτ αναβάθμισης περιλαμβάνει ολόσωμη εξάτμιση Akrapovic, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις K-TECH, σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης, πλήρες σετ φαίρινγκ/σέλας/αυτοκόλλητων S2, κάλυμμα αλυσίδας και μανέτας φρένου, σετ κλιπ-ον και στόπερ τιμονιού, και σετ μαρσπιέ αναβάτη.

 

O Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε., κος. Σωτήρης Χατζίκος, δήλωσε:
«Το αγωνιστικό DNA των μοτοσυκλετών της YAMAHA και η διαχρονική και επιτυχημένη παρουσία της Μοτοδυναμικής στα αγωνιστικά δρώμενα στη Ελλάδα, είναι αναμφισβήτητα. Με τη νέα μας πρωτοβουλία θέλουμε να πετύχουμε κάτι παραπάνω. Φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε τη νέα γενιά αναβατών που τόσο πολύ έχουν ανάγκη οι αγώνες ταχύτητας. Δημιουργήσαμε ένα πλήρες αγωνιστικό πακέτο (αγωνιστική μοτοσυκλέτα, ελαστικά, υπηρεσίες)  το οποίο και σε μεγάλο βαθμό επιδοτούμε, θέλοντας να εμπνεύσουμε, αλλά και να διευκολύνουμε τους νέους αναβάτες και τις οικογένειές τους να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.»

Tiger Sport 800 Tour 2026 - Νέα έκδοση έτοιμη για ταξίδι 

Πλούσιος εξοπλισμός με στάνταρ, χούφτες, τριβάλιτσο, comfort σέλα κ.α. 
Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/12/2025

Η Tiger Sport 800 Tour είναι η νέα έκδοση που παρουσίασε η Triumph για την sport touring μοτοσυκλέτα της, που δίνει περισσότερη έμφασή στο ταξίδι και την προστασία του αναβάτη.

Θα μπορούσε κανείς να τα προσθέσει όλα από τον κατάλογο μες τα επίσημα αξεσουάρ της Tiger Sport 800 όμως η Triumph το κάνει πιο εύκολο και οικονομικό για τον αναβάτη με την παρουσίαση της έκδοσης Tour.

Η Tiger Sport 800 Tour έρχεται να προσθέσει στον καλό στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης όλα τα απαραίτητα για δικάβαλο ταξίδι με πρώτο και καλύτερο το τριβάλιτσο που προσφέρει συνολικά 106 λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Στάνταρ είναι επίσης οι χούφτες στο τιμόνι, όπως και τα θερμαινόμενα γκριπ, η σέλα Comfort (835 χλστ. απόσταση από το έδαφος) για αναβάτη και συνεπιβάτη αλλά και το κεντρικό σταντ.

Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026

Μία ακόμη διαφορά με τη στάνταρ Tiger Sport 800 είναι τα δύο αποκλειστικά ματ χρώματα της έκδοσης, το μπλε-μαύρο Matt Cobalt και το κόκκινο-μαύρο Carnival Red, και τα δύο με χρυσά φιλέτα και λεπτομέρειες, ενώ τους χρωματικούς συνδυασμούς ακολουθεί και το τριβάλιτσο. Ο έξτρα εξοπλισμός -μαζί με το τριβάλιτσο- ανεβάζει το ανακοινώσιμο βάρος στα 232 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 18,6 λίτρων - 214 η βασική έκδοση, την οποία εμείς είχαμε ζυγίσει 215,1 κιλά.

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές με τον πολύ καλό σε απόδοση τρικύλινδρο κινητήρα των 798 κ.εκ. και 113,4 ίππων να παραμένει ως είχε, όπως και η μέγιστη ροπή των 8,56 kg.m που κάνει την εμφάνισή της στις 8.500 σ.α.λ. όμως το 90% αποδίδεται ήδη από το μεσαίο φάσμα λειτουργίας.

Ο έλεγχος των τροχών παραμένει στη Showa με το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χλστ. να ρυθμίζεται ως προς τις αποσβέσεις του και το αμορτισέρ να φέρει ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου που γίνεται υδραυλικά και πανεύκολα. Οι διαδρομές και στα δύο άκρα βρίσκονται στα 150 χλστ. 

Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026

Αλλαγές δεν έχουμε ούτε στα φρένα με ακτινικής τοποθέτησης 4πίστονες δαγκάνες να συνεργάζονται με δίσκους 310 χλστ. και τον πίσω τροχό να φέρει μονοπίστονη δαγκάνα και δίσκο 255 χλστ.

Επιπλέον στοιχείο που έρχεται να προστεθεί στον εξοπλισμό είναι το σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών ενώ από τη βασική έκδοση παραμένουν η ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα,, το cruise control, το quickshifter δύο κατευθύνσεων αλλά και η συνδεσιμότητα του πίνακα πληροφοριών με κινητό για πλοήγηση στροφή-στροφή, διαχείριση μηνυμάτων και τηλεφωνικών κλήσεων και μουσικής.

Τη δοκιμή της Tiger Sport 800 μπορείτε να τη βρείτε στο τεύχος #669.