Yonny Hernandez ο αντι-Folger

Αντικαταστάτης για τις δοκιμές στη Sepang
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

25/1/2018

Πριν μερικές μέρες είχαμε γράψει εδώ για την απόφαση-σοκ του Jonas Folger να αποσυρθεί φέτος από τα MotoGP, προκειμένου να μπορέσει να αναρρώσει πλήρως από το πρόβλημα υγείας που τον ταλαιπωρεί, δίχως να φέρει και σε δύσκολη θέση την ομάδα της Yamaha Tech3 αναγκάζοντάς την να περιμένει. Μετά απ' αυτή την εξέλιξη είχαν αρχίσει άμεσα οι διαδικασίες και οι συζητήσεις για την εύρεση αντικαταστάτη και πριν από λίγο ανακοινώθηκε ότι ο Κολομβιανός Yonny Hernandez θα αντικαταστήσει τον Folger στις πρώτες δοκιμές του 2018 που θα γίνουν στην πίστα της Sepang. Ο μόνιμος αντικαταστάτης του Folger για το υπόλοιπο της σεζόν, αναμένεται να ανακοινωθεί λίγο πριν τις δεύτερες δοκιμές στην Ταϊλάνδη στα μέσα Φεβρουαρίου, χωρίς να αποκλείεται να παραμείνει ο Hernandez πάνω στη σέλα της YZR-M1, ο οποίος μέχρι πρότινος σχεδίαζε την μεταπήδησή του στα WSB με την ομάδα του Pedercini πάνω στη σέλα ενός Kawasaki ZX-10RR. Ο 29 ετών αναβάτης έχει ήδη πέντε χρόνια εμπειρίας από την μεγάλη κατηγορία, ως αναβάτης σε δορυφορική ομάδα της Ducati, και τα αποτελέσματά του αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Ο ίδιος, αφού ευχήθηκε μια ταχεία ανάρρωση στον Jonas Folger, δήλωσε χαρούμενος που το δόθηκε ξανά η ευκαιρία να οδηγήσει μια MotoGP μοτοσυκλέτα, ενώ είναι και πολύ περίεργος για το πώς είναι μια μοτοσυκλέτα ενός άλλου κατασκευαστή εκτός από της Ducati. Ο Herve Poncharal, ο team manager της Yamaha Tech3, είπε πως την ημερομηνία που δήλωσε ο Folger πως θα αποσυρθεί, όλοι οι αναβάτες με το απαιτούμενο ποσοστό εμπειρίας δεσμεύονταν από συμβόλαια, οπότε θεωρεί τον εαυτό του τυχερό που μπόρεσε να βρει τον Hernandez. "Γνωρίζω ότι έχει σχέδια για το μέλλον", είπε ο Poncharal, "και ευχαριστώ τον κ. Pedercini που επέτρεψε στο Yonny να κάνει τις δοκιμές για εμάς, ώστε να αδράξει και την ευκαιρία να δει κι ο ίδιος τι μπορεί να κάνει η μοτοσυκλέτα της Yamaha. Είναι επίσης μια ευκαιρία να δείξει την δυναμική του τόσο στην Yamaha Motor Corporation, όσο και στην Monster Yamaha Tech3. Δεν έχει ληφθεί ακόμη η τελική απόφαση για τον μόνιμο αντικαταστάτη. Σίγουρα θα αναλύσουμε λεπτομερώς την απόδοση του Yonny στις δοκιμές και σίγουρα θα βρίσκεται μέσα στην μικρή λίστα για τους υποψήφιους αναβάτες μας για το 2018."

Jorge Martin - Νέα χειρουργεία, χάνει μάλλον το τεστ της Sepang!

Η επάνοδος του Ισπανού αναβάτη της Aprilia αποδεικνύεται Γολγοθάς…
Jorge Martin
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/1/2026

Σύμφωνα με το ισπανικό site El Periodico ο πρωταθλητής MotoGP του 2024, που μετά τον τίτλο του δεν έχει σταματήσει να ταλαιπωρείται από τραυματισμούς και χειρουργεία, όπως φαίνεται θα χάσει και το πρώτο μεγάλο τεστ του 2026, που έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Φεβρουαρίου στη Sepang!

Παρόλο που πριν λίγες ημέρες ο Martin εμφανίστηκε μαζί με τον Bezzecchi στο Μιλάνο για την παρουσίαση της αγωνιστικής ομάδας της Aprilia, ο 28χρονος Ισπανός δεν είναι ακόμη σε θέση να ανέβει στη μοτοσυκλέτα. Όπως γράφει ο ισπανικός τύπος, η αποθεραπεία του αναβάτη του Noale προχωρά αργά και οι γιατροί δεν του επιτρέπουν να συμμετάσχει στις επερχόμενες πρώτες δοκιμές.

Θυμίζουμε πως η σεζόν του 2025 ήταν καταστροφική για τον “Martinator” περιλαμβάνοντας κάταγμα στο σκαφοειδές, σπασμένη κλείδα, διάτρηση πνεύμονα και… έντεκα (!) σπασμένα πλευρά.

Μόνο τους τελευταίους μήνες ο Martin έχει μπει δύο ακόμα φορές στο χειρουργείο (συγκεκριμένα για κλείδα και σκαφοειδές τον περασμένο Δεκέμβριο, κάτι που δεν είχε ανακοινωθεί μέχρι σήμερα), ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό επεμβάσεων σε έξι μετά τις πτώσεις του 2025. Ελπίζουμε αυτά να ήταν τα τελευταία χειρουργεία για τον Ισπανό. Η Aprilia επιβεβαιώνει ότι ο αναβάτης θα ταξιδέψει στη Μαλαισία, αλλά μόνο για να βρίσκεται με την ομάδα, και όχι για να οδηγήσει.

Ο Massimo Rivola, επικεφαλής της Aprilia Racing, δηλώνει πως ο Μαρτίν “προχωρά σταθερά” προς την επάνοδο, και έχει ξαναβρεί το βλέμμα του νικητή. Ωστόσο πέρα από δηλώσεις που στόχο έχουν να ανεβάσουν την ψυχολογία του αναβάτη, της ομάδας και των φαν της Aprilia, η ουσία είναι πως ο Ισπανός απέχει ακόμη από το να επιστρέψει στα αγωνιστικά δρώμενα.

Την ίδια ώρα, ο Πρωταθλητής του 24 προσπαθεί να αφήσει πίσω του και το φιάσκο της περσινής αναμπουμπούλας όταν προσπάθησε να σπάσει χωρίς επιτυχία το συμβόλαιό του με την Aprilia, ενώ όταν επιστρέψει θα το κάνει σαφώς από τη δεύτερη θέση σε σημαντικότητα, αφού ο Bezzecchi έχει “δέσει” με την RS-GP, εντυπωσιάζοντας το 2025, και βάζοντας υποψηφιότητα για μεγάλους στόχους το 26.

Παρά τα παραπάνω προβλήματα, ο Ισπανός εμφανίζεται αποφασισμένος, δηλώνοντας στο Μιλάνο πως “με προσέλαβαν για να κερδίζω και αυτό θα κάνω”.

Περιμένουμε κάποιο επίσημο δελτίο τύπου από την Aprilia για την επάνοδο του Ισπανού, και μένει να δούμε το αν θα μπορέσει ο Martin να επιστρέψει εγκαίρως για τα επόμενα τεστ, ή ακόμα και για την πρεμιέρα της σεζόν.

Ετικέτες