Η Yamaha ανακοίνωσε το "Yamaha R7 European Series"

Ο μεγάλος τελικός το 2022
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/10/2021

Όπως θα διαβάσετε και στην παρουσίαση του νέου Yamaha R7 στο ΜΟΤΟ που θα κυκλοφορήσει στις 29 Οκτωβρίου, κατά την διάρκεια της παρουσίασης του μοντέλου οι άνθρωποι του εργοστασίου ανακοίνωσαν πως θα επενδύσουν και αγωνιστικά στο R7 προκηρύσσοντας αγώνες τύπου ενιαίου σε όλη την Ευρώπη.

Δεν έχουν περάσει παρά λίγες μόνο μέρες και ήρθε η επίσημη ανακοίνωση για το R7 Series European SuperFinale, τον μεγάλο τελικό που λάβει μέρος ως παράλληλο γεγονός, σε έναν από τους τελευταίους αγώνες του Motul WSBK 2022. Σ' αυτόν τον μεγάλο τελικό θα συμμετέχουν 30 από τους κορυφαίους αναβάτες από τα εθνικά R7 Cup και Challenge, που θα διοργανώσουν οι κατά τόπους αντιπροσωπείες σε όλη την Ευρώπη.

Τα Yamaha R7 Cup Series θα ξεκινήσουν μέσα στο 2022 σε ευρωπαϊκό επίπεδο και είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να αποτελέσουν οικονομικούς και εύκολα προσβάσιμους αγώνες, τόσο για υφιστάμενους αγωνιζόμενους, όσο και για αναβάτες που θέλουν να περάσουν από τα track days στο επόμενο στάδιο. Οι μοτοσυκλέτες θα βασίζονται στην στάνταρ έκδοση του R7, μαζί με ένα αγωνσιτικό από την GYTR που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.

Οι 30 καλύτεροι αναβάτες από τα εθνικά R7 Cups θα προσκληθούν στο R7 Series European SuperFinale προς τα τέλη της σεζόν, που όπως αναφέραμε θα γίνει παράλληλα με κάποιον από τους αγώνες του FIM Superbike World Championship. Οι αναβάτες θα κάνουν τις ελεύθερες και χρονομετρημένες δοκιμές την Παρασκευή και θα συμμετέχουν σε δύο αγώνες το Σάββατο.

Επιπλέον, πέραν του ότι οι αναβάτες στο SuperFinale θα μοιράζονται τα paddock με τα αστέρια του παγκοσμίου πρωταθλήματος Superbikes, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά και να συνομιλήσουν με τους εργοστασιακούς αναβάτες της Yamaha και από τις τρεις κατηγορίες του πρωταθλήματος. Οι άνθρωποι του εργοστασίου θα είναι εκεί για να βοηθήσουν και να δώσουν πολύτιμες συμβουλές σε όλους τους συμμετέχοντες, οι οποίοι θα στηθούν στην σχάρα της εκκίνησης για τους δύο αγώνες, μαζί με αρκετές γνωστές προσωπικότητες των αγώνων.

Η πίστα και η ημερομηνία διεξαγωγής του R7 Series European SuperFinale, καθώς και το πρόγραμμα των εθνικών R7 Cups, θα ανακοινωθεί στο προσεχές μέλλον.

O Paolo Pavesio, Διευθυντής Marketing του αγωνσιτικού τμήματος της Yamaha Motor Europe, έδωσε ακριβώς το στίγμα και την φιλοσοφία πίσω από την δημιουργία αυτής της αγωνιστικής δραστηριότητας: "Το σκεπτικό πίσω από τα εθνικά R7 Cups και R7 Series European SuperFinale είναι διαφορετικό σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες αγώνων, υπό την έννοια πως δεν έχουν σχεδιαστεί ειδικά για νέους αναβάτες που θέλουν να αναρριχηθούν στην αγωνιστική τους καριέρα. Αντιθέτως, είναι σχεδιασμένοι να είναι οικονομικά προσιτοί αγώνες για αναβάτες που θέλουν να αγωνιστούν απλά για την διασκέδαση ή να κάνουν το επόμενο βήμα μετά τα track days που συμμετέχουν. Ο στόχος είναι να δημιουργήσουμε αγώνες με ένα συντροφικό πνεύμα, που θα είναι ευπρόσδεκτοι όλοι οι αναβάτες, ανεξάρτητα από την ηλικία τους ή την εμπειρία τους. Εθνικούς αγώνες και έναν μεγάλο τελικό όπου ένας πατέρας θα μπορεί να συμμετέχει με τα παιδιά του, ή φίλοι που θα συναγωνίζονται μεταξύ τους για να δουν ποιος είναι επιτέλους ο πιο γρήγορος! Ενώ όμως έχει να κάνει τόσο με την διασκέδαση όσο και με τους αγώνες, είμαστε βέβαιοι πως θα δούμε πραγματικό και έντονο συναγωνισμό στις πίστες, καθώς οι αναβάτες θα τρέχουν για να εξασφαλίσουν μια θέση στο Yamaha R7 Series European SuperFinale στο τέλος της σεζόν!"

Motul WSBK 2019: Έκλεισε η συμφωνία Honda – Bautista

Μαζί από τη νέα σεζόν
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

23/9/2019

Το γεγονός ότι ο Alvaro Bautista θα πάει στη Honda του χρόνου, το γνωρίζαμε νωρίτερα από τα συμφραζόμενα των δηλώσεων τόσο του ίδιου όσο και του αγωνιστικού διευθυντή της Ducati, Paolo Ciabatti. Συγκεκριμένα, ο Ισπανός αναβάτης αρνήθηκε την πρόταση της Ducati –με βαριά καρδιά-, που τον ήθελε μαζί της για το 2020 και το 2021, καθώς λίγο νωρίτερα τον είχε πλησιάσει η Honda με μία δελεαστική πρόταση, παίρνοντάς τον τελικά με το μέρος της.

Η απόφαση του Bautista να φύγει από την Ducati, έσκασε σαν βόμβα αν αναλογιστούμε πως στο ντεμπούτο του είχε καταφέρει να ηγείται του πρωταθλήματος και πως παρά τις ατυχίες που ακολούθησαν έχει ακόμη τη δυνατότητα να διεκδικήσει τον τίτλο. Έτσι, ο λόγος της αποχώρησής του ήταν σχετικά δυσδιάκριτος. Τώρα, με την επίσημη ανακοίνωση της Honda πως θα συνεργαστεί με τον Bautista, ο Ισπανός αναβάτης μιλά ελεύθερα και αποκαλύπτει τι ήταν αυτό που τον έκανε να φύγει από την Ducati. Ήταν ο ερχομός της νέας CBR1000RR, καθώς το σενάριο να βοηθήσει στην εξέλιξη και στο στήσιμό της, τον εξιτάρει ιδιαίτερα.

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να θυμηθείτε τις αποκλειστικές πληροφορίες που είχε εξασφαλίσει το ΜΟΤΟ πρώτο από όλους, όπου πρακτικά αναφέραμε ακριβώς αυτή την προοπτική πίσω από την δημιουργία του νέου CBR1000RR, δείτε το εδώ

 

Ο Bautista εκκφράστηκε ελεύθερα: Για μένα το να αποφασίσω να φύγω από την οικογένεια της Ducati, δεν ήταν εύκολη απόφαση καθώς είμαι πολύ ευχαριστημένος μαζί της.” Συνέχισε λέγοντας: “Με την Ducati, ξεκινήσαμε να δουλεύουμε πάνω σε μια νέα μοτοσυκλέτα, την ώρα που νικούσαμε πολλούς αγώνες. Δεν ήταν εύκολο, αλλά το πλάνο που μου πρότεινε η Honda με παρακίνησε ιδιαίτερα, καθώς θα ξεκινήσουμε από το μηδέν και με κάνει να νιώθω πως είμαι ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους σε αυτό το project.Πέραν αυτών, ο Bautista ανέφερε πως θα εστιάσει στις χειμερινές δοκιμές και στο να προετοιμάσει όσο το δυνατόν καλύτερα τη νέα μοτοσυκλέτα της Honda, ούτως ώστε όταν θα σβήσουν τα φώτα του πρώτου αγώνα της επόμενης σεζόν να είναι όσο πιο κοντά μπορεί στην κορυφή.

Από την άλλη, η "ανάγκη" της Honda να κλείσει τη συμφωνία με τον Bautista ήταν μεγάλη, από τη στιγμή που αποφάσισε να πάρει στα σοβαρά το Motul WSBK και να επιστρέψει στη μάχη για την κατάκτηση του τίτλου. Για αυτό το λόγο εξάλλου θα παρουσιάσει και τη νέα CBR1000RR, που υπόσχεται πως θα είναι η πιο δυνατή στην ιστορία της, καθώς το υφιστάμενο μοντέλο είναι τεχνολογικά ξεπερασμένο απέναντι στις υπόλοιπες Superbike, με αποτέλεσμα να βρίσκεται συχνά έξω από τη δεκάδα και ελάχιστα μέσα σε αυτή. Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος του HRC, Yoshishige Nomura εξέφρασε τη χαρά του και καλωσόρισε τον Bautista στην ομάδα. Τόνισε μάλιστα, πως με αυτό τον τρόπο υπογραμμίζεται η δέσμευση του HRC να αγωνίζεται σε οποιοδήποτε πρωτάθλημα στο μέγιστο της δύναμής του και να προσφέρει θέαμα στους θεατές αλλά και μοτοσυκλέτες με νέες καινοτομίες και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Τόσο η συνεργασία του Bautista με τη Honda όσο και η δημιουργία της νέας CBR1000RR είναι στοιχεία που θα κάνουν το πρωτάθλημα πιο ενδιαφέρον από ποτέ – αν το “πάντρεμά” τους στεφθεί με επιτυχία.

Ετικέτες