Η Yamaha ανακοίνωσε το "Yamaha R7 European Series"

Ο μεγάλος τελικός το 2022
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/10/2021

Όπως θα διαβάσετε και στην παρουσίαση του νέου Yamaha R7 στο ΜΟΤΟ που θα κυκλοφορήσει στις 29 Οκτωβρίου, κατά την διάρκεια της παρουσίασης του μοντέλου οι άνθρωποι του εργοστασίου ανακοίνωσαν πως θα επενδύσουν και αγωνιστικά στο R7 προκηρύσσοντας αγώνες τύπου ενιαίου σε όλη την Ευρώπη.

Δεν έχουν περάσει παρά λίγες μόνο μέρες και ήρθε η επίσημη ανακοίνωση για το R7 Series European SuperFinale, τον μεγάλο τελικό που λάβει μέρος ως παράλληλο γεγονός, σε έναν από τους τελευταίους αγώνες του Motul WSBK 2022. Σ' αυτόν τον μεγάλο τελικό θα συμμετέχουν 30 από τους κορυφαίους αναβάτες από τα εθνικά R7 Cup και Challenge, που θα διοργανώσουν οι κατά τόπους αντιπροσωπείες σε όλη την Ευρώπη.

Τα Yamaha R7 Cup Series θα ξεκινήσουν μέσα στο 2022 σε ευρωπαϊκό επίπεδο και είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να αποτελέσουν οικονομικούς και εύκολα προσβάσιμους αγώνες, τόσο για υφιστάμενους αγωνιζόμενους, όσο και για αναβάτες που θέλουν να περάσουν από τα track days στο επόμενο στάδιο. Οι μοτοσυκλέτες θα βασίζονται στην στάνταρ έκδοση του R7, μαζί με ένα αγωνσιτικό από την GYTR που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.

Οι 30 καλύτεροι αναβάτες από τα εθνικά R7 Cups θα προσκληθούν στο R7 Series European SuperFinale προς τα τέλη της σεζόν, που όπως αναφέραμε θα γίνει παράλληλα με κάποιον από τους αγώνες του FIM Superbike World Championship. Οι αναβάτες θα κάνουν τις ελεύθερες και χρονομετρημένες δοκιμές την Παρασκευή και θα συμμετέχουν σε δύο αγώνες το Σάββατο.

Επιπλέον, πέραν του ότι οι αναβάτες στο SuperFinale θα μοιράζονται τα paddock με τα αστέρια του παγκοσμίου πρωταθλήματος Superbikes, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά και να συνομιλήσουν με τους εργοστασιακούς αναβάτες της Yamaha και από τις τρεις κατηγορίες του πρωταθλήματος. Οι άνθρωποι του εργοστασίου θα είναι εκεί για να βοηθήσουν και να δώσουν πολύτιμες συμβουλές σε όλους τους συμμετέχοντες, οι οποίοι θα στηθούν στην σχάρα της εκκίνησης για τους δύο αγώνες, μαζί με αρκετές γνωστές προσωπικότητες των αγώνων.

Η πίστα και η ημερομηνία διεξαγωγής του R7 Series European SuperFinale, καθώς και το πρόγραμμα των εθνικών R7 Cups, θα ανακοινωθεί στο προσεχές μέλλον.

O Paolo Pavesio, Διευθυντής Marketing του αγωνσιτικού τμήματος της Yamaha Motor Europe, έδωσε ακριβώς το στίγμα και την φιλοσοφία πίσω από την δημιουργία αυτής της αγωνιστικής δραστηριότητας: "Το σκεπτικό πίσω από τα εθνικά R7 Cups και R7 Series European SuperFinale είναι διαφορετικό σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες αγώνων, υπό την έννοια πως δεν έχουν σχεδιαστεί ειδικά για νέους αναβάτες που θέλουν να αναρριχηθούν στην αγωνιστική τους καριέρα. Αντιθέτως, είναι σχεδιασμένοι να είναι οικονομικά προσιτοί αγώνες για αναβάτες που θέλουν να αγωνιστούν απλά για την διασκέδαση ή να κάνουν το επόμενο βήμα μετά τα track days που συμμετέχουν. Ο στόχος είναι να δημιουργήσουμε αγώνες με ένα συντροφικό πνεύμα, που θα είναι ευπρόσδεκτοι όλοι οι αναβάτες, ανεξάρτητα από την ηλικία τους ή την εμπειρία τους. Εθνικούς αγώνες και έναν μεγάλο τελικό όπου ένας πατέρας θα μπορεί να συμμετέχει με τα παιδιά του, ή φίλοι που θα συναγωνίζονται μεταξύ τους για να δουν ποιος είναι επιτέλους ο πιο γρήγορος! Ενώ όμως έχει να κάνει τόσο με την διασκέδαση όσο και με τους αγώνες, είμαστε βέβαιοι πως θα δούμε πραγματικό και έντονο συναγωνισμό στις πίστες, καθώς οι αναβάτες θα τρέχουν για να εξασφαλίσουν μια θέση στο Yamaha R7 Series European SuperFinale στο τέλος της σεζόν!"

Motul WSBK 2019: Εκτός ο Reiterberger!

Λόγω γρίπης...
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/7/2019

Ένα βήμα πριν μπούμε σε ένα άκρως αγωνιστικό σαββατοκύριακο με τον ένατο γύρο των MotoGP να πραγματοποιείται στο Sachsenring της Γερμανίας και τον όγδοο των Motul WSBK στο Donington Park της Αγγλίας, ο Markus Reiterberger (BMW Motorrad WorldSBK Team) θα μείνει εκτός της αγωνιστικής δράσης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike. Το βράδυ της Τετάρτης ο Reiterberger εισήχθη στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό. Οι γιατροί διέγνωσαν πως πάσχει από βαριάς μορφής γρίπη και κατά συνέπεια είναι αδύνατο να λάβει μέρος στον αγώνα. Ακόμη και με τη χρήση αντιπυρετικών που καλύπτουν βραχυπρόθεσμα τα συμπτώματα της γρίπης, το να συμμετάσχει στον όγδοο γύρο είναι αδύνατο διότι ο οργανισμός του θα καταπονηθεί ιδιαίτερα απ’ την εφίδρωση και την κούραση, με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί και να μεγαλώσει το απαιτητό διάστημα της ανάρρωσής του.

O Reiterberger φέτος έχει βρεθεί αρκετές φορές μέσα στη δεκάδα και μάλιστα έχει τερματίσει δύο φορές έκτος, ενώ αυτή τη στιγμή είναι 13ος στη γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος. Η BMW Motorrad WorldSBK Team, θέλοντας να έχει και τις δυο μοτοσυκλέτες στον αγώνα του Donington Park, μίλησε με τον Peter Hickman, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Reiterberger. “Αρχικά, αισθάνομαι άσχημα που ο Markus δεν θα μπορέσει να τρέξει στον αγώνα του σαββατοκύριακου και του εύχομαι ταχεία ανάρρωση”, είπε. “Παράλληλα, είμαι πολύ χαρούμενος που θα λάβω μέρος και θα υποστηρίξω τη BMW Motorrad WorldSBK Team στο Donington Park. Δεν το σκέφτηκα και πολύ (πριν πει το ναι) όταν μου τηλεφώνησαν απ’ την Shaun Mir!” Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Έχουν περάσει αρκετά χρόνια απ’ την τελευταία φορά που έτρεχα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike. Αλλά στην προκείμενη περίπτωση ξέρω τόσο την S1000RR όσο και την πίστα. Είμαι γεμάτος αυτοπεποίθηση και πιστεύω ότι μπορώ να φανώ αντάξιος των προσδοκιών της BMW Motorrad WorldSBK Team.”

Ετικέτες