Συνεργασία MV Agusta και Federicο Fuligni

Ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2019

Μετά από μια δύσκολη σεζόν που είχε ο Ιταλός αναβάτης στα Moto2 αποφάσισε, σε συνεννόηση πάντα με τον προπονητή του Alex De Angelis, να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Από φέτος θα είναι άλλη μια φορά rookie καθώς θα συμμετέχει στα WorldSSP υπό την αιγίδα της ομάδας της MV Agusta Reparto Corse, ελπίζοντας πως θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Έχοντας περάσει μια δύσκολη σεζόν στα Moto2, έψαχνα τρόπο να επιταχύνω την εξέλιξή μου ως αναβάτης και εξέτασα αρκετές ευκαιρίες παρέα με τον προπονητή μου, Alex De Angelis. Μια απ’ αυτές ήταν το σχέδιο του Giovanni Cuzari, που συνεργάζεται αρκετό καιρό με την MV Agusta F2 στα Moto2, να με συμπεριλάβει ως τρίτο οδηγό, κάτι που αναφέρθηκε όσο μιλούσαμε. Για την ομάδα όλοι λένε καλά λόγια και πως αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους, που πάνω απ’ όλα έχουν πάθος για την δουλειά τους. Έτσι, δεν άργησα να συμφωνήσω με τον Andrea Quadranti καθώς και οι δύο μας θέλουμε το ίδιο πράγμα, καλά αποτελέσματα. Η MV Agusta αποτελεί ήδη ένα απ’ τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας και στοχεύει στη νίκη. Εγώ θέλω να λυτρωθώ μετά από μια δύσκολη σεζόν που η απουσία των καλών αποτελεσμάτων οφείλονταν εν μέρει και στην φυσική μου κατάσταση. Έχω πολλά κίνητρα και θέλω να δουλέψω σκληρά με τη νέα ομάδα ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και για μένα αλλά πάνω απ’ όλα για τους θεατές. Είμαι περήφανος που θα αντιπροσωπεύω μια τόσο καταξιωμένη κατασκευάστρια στα WorldSSP που χρησιμοποιεί τρικύλινδρο κινητήρα όπως οι νέες μοτοσυκλέτες στα Moto2. Μια κατηγορία που θέλω να επιστρέψω όταν θα έχω επιτύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα.” Σε δηλώσεις του ο Andrea Quadranti διευθυντής της MV Agusta Reparto Corse ανέφερε: “Είμαι χαρούμενος που μπορώ να καλωσορίσω έναν νεαρό και πολλά υποσχόμενο αναβάτη στην ομάδα μας όπως ο Federico, που έχει τόσο μεγάλη επιθυμία να λυτρωθεί και να επιστρέψει στον ανταγωνισμό μέσα από μια νέα κατηγορία. Απ’ τη μεριά μας, εγγυόμαστε πως θα έχουν την πλήρη υποστήριξή μας τόσο ο Federico όσο κι ο Raffaele.

Andrea Iannone - Πολύ κοντά στην επιστροφή στους αγώνες, στο WSBK αυτή τη φορά

Σε τελικές διαπραγματεύσεις με την ομάδα της GoEleven
Ianonne
Από το

motomag

26/7/2023

Ο πρώην αναβάτης της Ducati, της Suzuki και της Aprilia στο MotoGP, Andrea Iannone, o οποίος το 2019 αποκλείστηκε από τους αγώνες για τέσσερα χρόνια λόγω ντόπινγκ, βρίσκεται πολύ κοντά στο να επιστρέψει στην ενεργό δράση και συγκεκριμένα στο WSBK πάνω στη σέλα μιας Ducati Panigale V4 R της ομάδας GoEleven την επόμενη χρονιά.

Η ποινή του Iannone λήγει στο τέλος του τρέχοντος έτους και όλα δείχνουν πως ο Ιταλός θα βρει τον δρόμο του ξανά για τις πίστες. Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα ο Iannone εδώ και μήνες βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ομάδα της GoEleven ώστε να βρεθεί την επόμενη χρονιά στη σέλα της Ducati Panigale V4 R της ομάδας στο WSBK αντικαθιστώντας τον Philipp Oettl.

Ακόμη, δημοσίευμα της Ιταλικής Gazzetta αναφέρει πως ο Iannone κατά τη διάρκεια του GP της Imola συναντήθηκε με τον team manager της GoEleven Gianni Ramello, ώστε να συζητήσουν τους τελικούς όρους της συμφωνίας του συμβολαίου του Ιταλού με τις αποδοχές του σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες να αγγίζουν τις 400.000 ευρώ -τη χρονιά 2019-2020 στην Aprilia οι ετήσιες απολαβές του Iannone άγγιζαν τα 3,5 εκατομμύρια ευρώ.

Ετικέτες