Συνεργασία MV Agusta και Federicο Fuligni

Ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2019

Μετά από μια δύσκολη σεζόν που είχε ο Ιταλός αναβάτης στα Moto2 αποφάσισε, σε συνεννόηση πάντα με τον προπονητή του Alex De Angelis, να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Από φέτος θα είναι άλλη μια φορά rookie καθώς θα συμμετέχει στα WorldSSP υπό την αιγίδα της ομάδας της MV Agusta Reparto Corse, ελπίζοντας πως θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Έχοντας περάσει μια δύσκολη σεζόν στα Moto2, έψαχνα τρόπο να επιταχύνω την εξέλιξή μου ως αναβάτης και εξέτασα αρκετές ευκαιρίες παρέα με τον προπονητή μου, Alex De Angelis. Μια απ’ αυτές ήταν το σχέδιο του Giovanni Cuzari, που συνεργάζεται αρκετό καιρό με την MV Agusta F2 στα Moto2, να με συμπεριλάβει ως τρίτο οδηγό, κάτι που αναφέρθηκε όσο μιλούσαμε. Για την ομάδα όλοι λένε καλά λόγια και πως αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους, που πάνω απ’ όλα έχουν πάθος για την δουλειά τους. Έτσι, δεν άργησα να συμφωνήσω με τον Andrea Quadranti καθώς και οι δύο μας θέλουμε το ίδιο πράγμα, καλά αποτελέσματα. Η MV Agusta αποτελεί ήδη ένα απ’ τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας και στοχεύει στη νίκη. Εγώ θέλω να λυτρωθώ μετά από μια δύσκολη σεζόν που η απουσία των καλών αποτελεσμάτων οφείλονταν εν μέρει και στην φυσική μου κατάσταση. Έχω πολλά κίνητρα και θέλω να δουλέψω σκληρά με τη νέα ομάδα ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και για μένα αλλά πάνω απ’ όλα για τους θεατές. Είμαι περήφανος που θα αντιπροσωπεύω μια τόσο καταξιωμένη κατασκευάστρια στα WorldSSP που χρησιμοποιεί τρικύλινδρο κινητήρα όπως οι νέες μοτοσυκλέτες στα Moto2. Μια κατηγορία που θέλω να επιστρέψω όταν θα έχω επιτύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα.” Σε δηλώσεις του ο Andrea Quadranti διευθυντής της MV Agusta Reparto Corse ανέφερε: “Είμαι χαρούμενος που μπορώ να καλωσορίσω έναν νεαρό και πολλά υποσχόμενο αναβάτη στην ομάδα μας όπως ο Federico, που έχει τόσο μεγάλη επιθυμία να λυτρωθεί και να επιστρέψει στον ανταγωνισμό μέσα από μια νέα κατηγορία. Απ’ τη μεριά μας, εγγυόμαστε πως θα έχουν την πλήρη υποστήριξή μας τόσο ο Federico όσο κι ο Raffaele.

Jonathan Rea - "Δεν καταλαβαίνω την ομάδα μου ή την κατεύθυνση της Kawasaki..."

Παρόλο που η KRT είχε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει +500 rpm ακόμα, δεν το έκανε!
Rea
Από το

motomag

19/7/2023

Παρά την αύξηση των 500 στροφών στον κινητήρα που έλαβε η Kawasaki και είχατε διαβάσει στο MOTO για αυτό, για άγνωστο λόγο η ιαπωνική ομάδα έχει αποφασίσει να μην τις χρησιμοποιήσει, με τον Rea να δηλώνει απογοητευμένος και μπερδεμένος για την απραξία της KRT.

Η Kawasaki πριν τον αγώνα της Imola δέχθηκε νόμιμα βάση του κανονισμού ακόμη μία αύξηση 250 στροφών στον κινητήρα του ZX-10RR -η δεύτερη για φέτος- με την Ducati να χάνει με τη σειρά της 250 στροφές στον κινητήρα του Panigale V4 R. Συνολικά με τις δύο αυξήσεις η Kawasaki κέρδισε 500 στροφές ενώ η Ducati με τη σειρά της έχασε 500. Έχοντας αυτή τη συνθήκη όλοι περίμεναν να είναι πιο ανταγωνιστική η μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρείας στον ιταλικό αγώνα. Ωστόσο, η KRT δεν χρησιμοποίησε τις 500 επιπλέον rpm, και o Jonathan Rea -ο οποίος δεν έχει γευτεί τη χαρά της νίκης εδώ και 21 αγώνες-, δεν κατάφερε να παλέψει με τους Alvaro Bautista και Toprak Razgatlioglu σε κανέναν από τους τρεις αγώνες του Σαββατοκύριακου, αρκούμενος σε δυο τρίτες θέσεις.

Rea

Μετά το τέλος του αγώνα ο Rea έκανε δηλώσεις για την κατεύθυνση που έχει η ομάδα του σχετικά με το θέμα της αύξησης των στροφών. Ο Βρετανός ανέφερε: "Δεν καταλαβαίνω την κατεύθυνση της ομάδας μου ή της Kawasaki με τα όρια στροφών. Δεν έχω ιδέα, τεχνικά, θα πρέπει να μιλήσετε με την ομάδα μου. Οι 500 σ.α.λ. βοηθούν καθώς μπορείς να είσαι πιο επιθετικός με την τελική μετάδοση, να είσαι πολύ πιο σύντομος με την επιτάχυνση καθώς έχεις περισσότερη δύναμη. Υποθέτω ότι με τον νέο εκκεντροφόρο, ο κινητήρας θα έχει καλύτερες προδιαγραφές, οπότε ίσως παράγουμε περισσότερη ισχύ, αλλά δεν ξέρω. Υποθέτω τώρα, οπότε μιλήστε με την ομάδα. Στόχος είναι να είμαστε στο βάθρο και να παλέψουμε για νίκες σε αγώνες που δεν λαμβάνουν πόντους παραχώρησης. Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί. Ελπίζω να μην τους χρειαστούμε -τους πόντους παραχώρησης- γιατί αυτό θα σημαίνει ότι κάνουμε καλή δουλειά και δεν τους χρειαζόμαστε. Είναι παράξενο.”

Ετικέτες