Συνεργασία MV Agusta και Federicο Fuligni

Ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2019

Μετά από μια δύσκολη σεζόν που είχε ο Ιταλός αναβάτης στα Moto2 αποφάσισε, σε συνεννόηση πάντα με τον προπονητή του Alex De Angelis, να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Από φέτος θα είναι άλλη μια φορά rookie καθώς θα συμμετέχει στα WorldSSP υπό την αιγίδα της ομάδας της MV Agusta Reparto Corse, ελπίζοντας πως θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Έχοντας περάσει μια δύσκολη σεζόν στα Moto2, έψαχνα τρόπο να επιταχύνω την εξέλιξή μου ως αναβάτης και εξέτασα αρκετές ευκαιρίες παρέα με τον προπονητή μου, Alex De Angelis. Μια απ’ αυτές ήταν το σχέδιο του Giovanni Cuzari, που συνεργάζεται αρκετό καιρό με την MV Agusta F2 στα Moto2, να με συμπεριλάβει ως τρίτο οδηγό, κάτι που αναφέρθηκε όσο μιλούσαμε. Για την ομάδα όλοι λένε καλά λόγια και πως αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους, που πάνω απ’ όλα έχουν πάθος για την δουλειά τους. Έτσι, δεν άργησα να συμφωνήσω με τον Andrea Quadranti καθώς και οι δύο μας θέλουμε το ίδιο πράγμα, καλά αποτελέσματα. Η MV Agusta αποτελεί ήδη ένα απ’ τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας και στοχεύει στη νίκη. Εγώ θέλω να λυτρωθώ μετά από μια δύσκολη σεζόν που η απουσία των καλών αποτελεσμάτων οφείλονταν εν μέρει και στην φυσική μου κατάσταση. Έχω πολλά κίνητρα και θέλω να δουλέψω σκληρά με τη νέα ομάδα ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και για μένα αλλά πάνω απ’ όλα για τους θεατές. Είμαι περήφανος που θα αντιπροσωπεύω μια τόσο καταξιωμένη κατασκευάστρια στα WorldSSP που χρησιμοποιεί τρικύλινδρο κινητήρα όπως οι νέες μοτοσυκλέτες στα Moto2. Μια κατηγορία που θέλω να επιστρέψω όταν θα έχω επιτύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα.” Σε δηλώσεις του ο Andrea Quadranti διευθυντής της MV Agusta Reparto Corse ανέφερε: “Είμαι χαρούμενος που μπορώ να καλωσορίσω έναν νεαρό και πολλά υποσχόμενο αναβάτη στην ομάδα μας όπως ο Federico, που έχει τόσο μεγάλη επιθυμία να λυτρωθεί και να επιστρέψει στον ανταγωνισμό μέσα από μια νέα κατηγορία. Απ’ τη μεριά μας, εγγυόμαστε πως θα έχουν την πλήρη υποστήριξή μας τόσο ο Federico όσο κι ο Raffaele.

Marc VDS - To 2024 στο WSBK με δική της ομάδα και αναβάτη τον Sam Lowes

Συνεργασία με την Ducati για παραχώρηση αγωνιστικών Panigale V4 R
Marc VDS
Από το

motomag

13/7/2023

H Marc VDS η οποία συμμετέχει στη Moto2 με τον Sam Lowes αποφάσισε να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην αγωνιστική της ιστορία, καθώς θα μεταπηδήσει στο WSBK από την νέα χρονιά, δημιουργώντας τη δική της ομάδα, συνεργαζόμενη με την Ducati η οποία θα της παρέχει τις αγωνιστικές Panigale V4 R.

Η ομάδα από το Βέλγιο η οποία έχει παρουσία στο MotoGP τα τελευταία 14 χρόνια, επέλεξε να εισέλθει στο WSBK με την δική της ομάδα σε συνεργασία με την Ducati, ενώ ο Sam Lowes θα συνεχίσει να είναι ο αναβάτης της ομάδας μεταπηδώντας από τη Moto2 στα Superbikes, καβάλα στην Panigale V4 R. Ο Lowes ο οποίος έχει πάρει 10 νίκες στην Moto2, το 2024 θα κάνει το ντεμπούτο του στο WSBK με την Marc VDS, και εκεί θα αντιμετωπίσει εκτός των άλλων και τον αδερφό του Alex o οποίος αγωνίζεται για την Kawasaki Racing Team WorldSBK.

Marc VDS

Ο Marc van der Straten, ιδιοκτήτης και διευθυντής της ομάδας, δήλωσε: "Είμαι ενθουσιασμένος και έτοιμος να ξεκινήσω αυτή τη νέα περιπέτεια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Μου δίνει ακόμη μεγαλύτερη χαρά να το κάνω με τον σπουδαίο αναβάτη μας, τον Sam Lowes. Είμαι επίσης πολύ περήφανος που ξεκινάω αυτή τη νέα περιπέτεια με τη Ducati, η οποία είναι αναμφισβήτητα η μοτοσυκλέτα που πρέπει να έχει κανείς στο WorldSBK. Αυτή η ευκαιρία για επέκταση έρχεται την ιδανική στιγμή. Μετά από 14 χρόνια στο MotoGP, όπου η Marc VDS Racing Team έδειξε μεγάλες δυνατότητες, είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε μια νέα πρόκληση. Έχουμε αγωνιστεί στις κατηγορίες Moto3, Moto2, MotoGP και MotoE και έχουμε κερδίσει τρεις τίτλους. Καθώς πρόκειται για ένα μακροχρόνιο project, θα επιδιώξουμε να προσαρμοστούμε γρήγορα, ώστε να μπορέσουμε να βρεθούμε στην πρώτη θέση το συντομότερο δυνατό. Είναι επίσης πηγή υπερηφάνειας που κάνουμε αυτό το βήμα με τον Sam Lowes, έναν σπουδαίο αναβάτη που έχει δείξει τι μπορεί να κάνει στη Moto2 και που μοιράζεται τις αξίες και την τεχνογνωσία της ομάδας μας. Τέλος, η στήριξη στην εμπειρία και την επιτυχία της Ducati ολοκληρώνει ένα πακέτο που έχει όλα τα φόντα να είναι τέλειο και συναρπαστικό!"

Ο Paolo Ciabatti, αγωνιστικός διευθυντής της Ducati Corse, πρόσθεσε: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε την Marc VDS Racing Team στην οικογένεια της Ducati στο WSBK! Η Marc VDS είναι μία από τις πιο επαγγελματικές και επιτυχημένες δομές στη Moto2, με τρεις κατακτήσεις Παγκόσμιων Τίτλων, και η συμμετοχή της στο WSBK την επόμενη χρονιά με την άκρως ανταγωνιστική Panigale V4 R σίγουρα θα προσθέσει μεγαλύτερη αξία σε ολόκληρο το Πρωτάθλημα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά, επίσης εκ μέρους της Ducati Corse, τον Marc van der Straten για την εμπιστοσύνη και τη δέσμευσή του σε αυτό το συναρπαστικό νέο αγωνιστικό project μαζί με την Ducati".

Marc VDS

Ο Lowes δήλωσε σχετικά με την επερχόμενη μετακίνηση του στο WSBK: "Έχω πολλά να μάθω στη νέα κατηγορία, συμπεριλαμβανομένης της μοτοσυκλέτας, των ελαστικών και κάποιων νέων πιστών. Έχω μεγάλο κίνητρο και είμαι ενθουσιασμένος για αυτή την ευκαιρία. Είμαι πολύ ανοιχτόμυαλος και έτοιμος να προσαρμοστώ και να μάθω ό,τι χρειάζομαι για να είμαι ανταγωνιστικός στο WSBK. Πάντα είχα στόχο να αγωνιστώ εκεί, και μετά την κατάκτηση του τίτλου στο World Supersport το 2013 ήταν ένα φυσιολογικό βήμα. Ωστόσο επέλεξα να δοκιμάσω στο MotoGP. Είμαι χαρούμενος και περήφανος που είχα μια τόσο καλή καριέρα στον θεσμό του MotoGP και την απόλαυσα πολύ. Αισθάνομαι ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να πάω στο WSBK και να δοκιμάσω μια διαφορετική μοτοσυκλέτα και να μάθω πώς να οδηγώ μια superbike. Πιστεύω επίσης στον εαυτό μου και ξέρω ότι μπορώ να πετύχω καλά αποτελέσματα. Είναι προνόμιο να οδηγώ για την Marc VDS Racing Team, και το να κάνουμε μαζί αυτό το βήμα είναι ένα σπουδαίο συναίσθημα, καθώς είμαι σίγουρος ότι μπορεί να γίνει μια δυνατή και κορυφαία ομάδα και στο WSBK. Είμαι πολύ ευγνώμων στον Marc van der Straten που με εμπιστεύτηκε για να ξεκινήσω αυτό το νέο project. Έχουμε μια σπουδαία σχέση, έχουμε πετύχει ωραία πράγματα μαζί και στοχεύουμε σε πολλά περισσότερα!"

Ετικέτες