Ανοικτό το συμβόλαιο της Kawasaki για τον Jonathan Rea! Πληγωμένος από Ezpeleta. Ο μάνατζερ του για τα MotoGP!

Ο μάνατζερ του Rea αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για τα MotoGP
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/2/2020

Στις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Ezpeleta, Προέδρου της Dorna, αντέδρασε ο Rea δηλώνοντας στεναχωρημένος και βρίσκοντάς τες δίχως σεβασμό για το WSBK. Ο Ezpeleta ουσιαστικά επανέλαβε κάτι που είχε πει πριν από χρόνια, πως τo WSBK είναι ένα πρωτάθλημα δευτερεύουσας σημασίας συγκριτικά με τα MotoGP και υπάρχει γιατί καλύπτει την ανάγκη να γίνονται αγώνες με μοτοσυκλέτες βασισμένες σε μοντέλα παραγωγής.

Προφανώς και δεν άρεσε αυτό στον Rea που αντέδρασε λέγοντας πως είναι πολύ περήφανος για το WSBK και δεν ήταν πολύ ευγενικοί οι χαρακτηρισμοί του Ezpeleta για το άθλημα. Από το portal gpone ερωτήθηκε έπειτα για το ενδεχόμενο της μετακίνησής στα MotoGP, απαντώντας πως είναι τυχερός που είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί πριν χρόνια με μία από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες (εννοούσε την Honda του Stoner). Πρόσθεσε πως πρόταση κανονική, χειροπιαστή, για τα MotoGP δεν είχε ποτέ, κι ενώ είναι ευτυχισμένος με την καριέρα του υπάρχει μία πικρία για το ενδεχόμενο που χάθηκε να δοκιμάσει τα MotoGP γιατί τώρα είναι πολύ αργά.

Όλα αυτά όμως ανατρέπονται μόλις μία ημέρα μετά, από τον μάνατζερ του! "Ήμουν στα paddock των MotoGP πολλά χρόνια (ο μάναντζερ) και υπάρχουν πάντα πολλοί ταλαντούχοι αναβάτες εκεί πέρα. Αυτό που κάνει τον Rea να ξεχωρίζει είναι η ψυχολογία του νικητή. Ξέρει πως να κερδίζει αγώνες και πρωταθλήματα. Προφανώς και δεν θα γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής μόλις ανέβει στην μοτοσυκλέτα, τον πρώτο χρόνο. Αλλά έχει το ταλέντο να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP! Το 2012 όταν αγωνίστηκε για δύο αγώνες αντικαθιστώντας τον Casey Stoner, τερμάτισε όγδοος και έβδομος χωρίς καμία ευκαιρία για δοκιμές! Στο Misano έχασε ολόκληρη μέρα εξαιτίας του καιρού και στο Aragon νίκησε τον Rossi. Αν το έκανε αυτό σήμερα τί θα έλεγε ο κόσμος; Έβδομος και όγδοος είναι πολύ καλά για τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Ήταν πολύ μακριά από το τέλος που υπήρχαν και εργοστασιακοί αναβάτες".

Αυτές οι δηλώσεις του μάναντζερ του Rea δείχνουν πρώτα μία ασυνεννοησία με τον ίδιο τον Rea, κι έπειτα μία παθιασμένη αντιμετώπιση της καυτής περιόδου που για πρώτη φορά ζουν τόσο έντονα τα WSBK! Ο Rea είναι 33 ετών και αντίθετα με τα όσα λένε διάφορες αναρτήσεις δεξιά κι αριστερά που θέλουν να συγκεντρώσουν το κλικ, ο Rea απέχει πολύ από το να αποσυρθεί, όπως ο ίδιος τόνισε -για άλλη μία φορά- εχθές. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτή η σεζόν στην οποία λήγει το συμβόλαιό του, έχει μία από τις τελευταίες ευκαιρίες της καριέρας του για σκληρή διαπραγμάτευση. Την επόμενη φορά, θα κάνει αυτή την κουβέντα ενώ θα είναι τριανταπέντε, με το δεδομένο πως θα ανανεώσει ή θα υπογράψει κάπου αλλού για δύο χρόνια, αντί για παρακάτω -ή όπως άξαφνα έκανε ο Marquez, για παραπάνω.

Αυτή την στιγμή έχει το καλύτερο διαπραγματευτικό χαρτί, διότι ο Alvaro δεν τα κατάφερε να τον εκθρονίσει ενώ ο Redding ξεκινά ένα σκαλί πιο κάτω από εκεί ψηλά που αυθόρμητα τον είχαν τοποθετήσει όλοι. Ο Rea πάντως θεωρεί πως είναι ο μοναδικός που μπορεί να τον δυσκολέψει…

Ο μάναντζέρ του μπαίνει σε σκληρό παιχνίδι από πολύ νωρίς με τέτοιες δηλώσεις. Εκτός από τα MotoGP αφήνει ανοικτό και κάθε άλλο ενδεχόμενο μετακίνησης σε άλλες ομάδες, αναφέροντας παραπάνω από μία φορά την λέξη Honda, και ουσιαστικά προκαλώντας την Kawasaki να έρθει στο τραπέζι με μία γενναία πρόταση και ταυτόχρονα με μία ανανεωμένη μοτοσυκλέτα κοιτώντας τον ανταγωνισμό του μέλλοντος και όχι τον τωρινό…

Ετικέτες

Yamaha - Έκανε δώρο στον Toprak Razgatlıoglu τηYamaha R1 με την οποία ο Τούρκος πήρε τον Παγκόσμιο Τίτλο WSBK 2021!

Άριστες οι σχέσεις Yamaha - Toprak, μετά τον τερματισμό της συνεργασίας τους
Η Yamaha κάνει δώρο στον Toprak την Πρωταθλήτρια R1 του 21
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/6/2023

Σε μία συγκινητική ατμόσφαιρα ο Toprak Razgatlıoglu παρέλαβε στο Misano από τα χέρια του Eric de Seynes, Προέδρου και Διευθύνοντα Σύμβουλου της Yamaha Motor Europe, την Yamaha R1 με την οποία κέρδισε τον τίτλο στο WSBK το 2021.

Μπορεί ο Toprak Razgatlıoglu να φεύγει από την Yamaha στο τέλος της φετινής αγωνιστικής χρονιάς με τελικό προορισμό την εργοστασιακή ομάδα της BMW στο WSBK, όμως οι ιθύνοντες της Yamaha αποφάσισαν να κάνουν στον Πρωταθλητή του 2021 ένα δώρο που θα το θυμάται για πάντα.

Έτσι, στο Misano, μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό ο αναβάτης της Pata Yamaha Prometeon WorldSBK Team, παρέλαβε τη Yamaha R1 με την οποία είχε κερδίσει το 2021 τον τίτλο στο WSBK. Ο Eric de Seynes, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Yamaha Motor Europe ο οποίος παρέδωσε την R1 στον Toprak, συνοδευόταν από τον Olivier Prevost, Αντιπρόεδρο της Yamaha Motor Europe, τον Alessandro Ghezzi, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Yamaha Motor Research and Development Europe, τον Andrea Dosoli, Διευθυντή αγώνων δρόμου της Yamaha Motor Europe και τον Riccardo Tisci, Επικεφαλής Έργου της Yamaha Motor Research and Development Europe.

O παρουσιαστής του WorldSBK Paddock Show, Michael Hill συντόνιζε την εν λόγω εκδήλωση η οποία ξύπνησε μνήμες από την επική σεζόν του 2021, κατά την οποία η μάχη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κρίθηκε στον τελευταίο γύρο στην Ινδονησία. Η συγκίνηση έγινε ακόμη μεγαλύτερη όταν ο Toprak ανέβηκε στη σέλα της Yamaha R1, με την ομάδα να βρίσκεται δίπλα του όπως την χρονιά που κατέκτησε το Πρωτάθλημα.

Η Yamaha κάνει δώρο στον Toprak την Πρωταθλήτρια R1 του 21

Ο Toprak Razgatlıoglu δήλωσε στα πλαίσια της εκδήλωσης: "Πρώτα απ' όλα, όταν έβλεπα το βίντεο από τη σεζόν 2021 ήμουν πολύ συγκινημένος και ένιωθα έτοιμος να δακρύσω, μου έφερε τόσες πολλές αναμνήσεις, ξεκινώντας από το 2019, όταν η Yamaha έδειξε την πίστη της σε μένα και υπογράψαμε συμβόλαιο. Μας πήρε δύο χρόνια για να πάρουμε τον Παγκόσμιο Τίτλο, αλλά τα καταφέραμε και θα θυμάμαι αυτό το συναίσθημα για πάντα. Τώρα, μετά από τέσσερα χρόνια, είμαι πολύ λυπημένος που φεύγω, αλλά ταυτόχρονα είμαι χαρούμενος γιατί η Yamaha είναι μια πραγματική οικογένεια και τα καταφέραμε μαζί, δεν ήμουν μόνο εγώ, υπήρχε μια ομάδα σπουδαίων ανθρώπων στο πλευρό μου. Θέλω να πω ευχαριστώ για αυτό το απίστευτο δώρο, είμαι έκπληκτος και συγκινημένος συνάμα, και ευχαριστώ πολύ τη Yamaha για όσα έκανε για μένα."

Η Yamaha κάνει δώρο στον Toprak την Πρωταθλήτρια R1 του 21

Ο Eric de Seynes, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Yamaha Motor Europe με τη σειρά του ανέφερε: "Είναι μια συναισθηματική στιγμή. Πρώτα απ' όλα, κάθε φορά που βλέπουμε το βίντεο από την επιτυχία του 2021 δεν μπορούμε παρά να θυμηθούμε όλα όσα έχουμε πετύχει και έχουμε ζήσει μαζί. Επιστρέψαμε στο WSBK το 2016 και ήμασταν πεπεισμένοι ότι η R1 θα μπορούσε να είναι μια μοτοσυκλέτα που θα φέρει νίκες στα χέρια ενός κορυφαίου αναβάτη. Ήμουν στη Suzuka το 2019 και είδα τον Toprak να τα πηγαίνει εξαιρετικά καλά, αλλά να τα καταφέρνει στο τέλος (σσ. τότε με την Kawasaki). Νομίζω ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να του προτείνουμε μια συμφωνία και να του δώσουμε τη δυνατότητα να γίνει Παγκόσμιος Πρωταθλητής μαζί μας. Και τελικά, αυτό κάναμε, το 2021 το όνειρο έγινε πραγματικότητα, ο Toprak κέρδισε το πρωτάθλημα και έκανε την R1 μας Παγκόσμια Πρωταθλήτρια. Δεν θα ήταν δυνατόν να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα αν ο αναβάτης δεν ήταν πλήρως συνδεδεμένος με τη μοτοσυκλέτα, θέλαμε η R1 να γίνει η μοτοσυκλέτα του Toprak. Επίσης, δεν είναι δυνατόν να κερδίσεις αν η ομάδα δεν είναι συνδεδεμένη με τη μοτοσυκλέτα και δεν γνωρίζει απόλυτα πώς να βρει τις βέλτιστες ρυθμίσεις για να την κάνει να αποδίδει στο υψηλότερο επίπεδο. Ήταν εξαιρετικά συγκινητικό να πετύχουμε όλα αυτά τα πράγματα και να πάρουμε τον τίτλο, και γι' αυτό το λόγο η σημερινή είναι επίσης μια συναισθηματική στιγμή, επειδή πάντα λέγαμε στον Toprak ‘αν κερδίσεις τον τίτλο μια μέρα, η Πρωταθλήτρια μοτοσυκλέτα θα γίνει δική σου. Ειλικρινά, ήλπιζα ότι θα μπορούσαμε να του δώσουμε μια μοτοσυκλέτα για να παλέψει για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2024 και του 2025, αλλά τελικά πρέπει να αποδεχτούμε ότι -τουλάχιστον προς το παρόν- αυτό έχει τελειώσει ως προοπτική. Το αναγνωρίζουμε αυτό σήμερα και γι' αυτό θα θέλαμε να προσφέρουμε στον Toprak τη μοτοσυκλέτα του σε αναγνώριση της υποστήριξης και της προσφοράς του. Δεν είναι η δική μας μοτοσυκλέτα, είναι η δική του μοτοσυκλέτα, οπότε νιώθουμε ευτυχείς που θα είναι στα χέρια του."

Ετικέτες