Ανοικτό το συμβόλαιο της Kawasaki για τον Jonathan Rea! Πληγωμένος από Ezpeleta. Ο μάνατζερ του για τα MotoGP!

Ο μάνατζερ του Rea αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για τα MotoGP
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/2/2020

Στις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Ezpeleta, Προέδρου της Dorna, αντέδρασε ο Rea δηλώνοντας στεναχωρημένος και βρίσκοντάς τες δίχως σεβασμό για το WSBK. Ο Ezpeleta ουσιαστικά επανέλαβε κάτι που είχε πει πριν από χρόνια, πως τo WSBK είναι ένα πρωτάθλημα δευτερεύουσας σημασίας συγκριτικά με τα MotoGP και υπάρχει γιατί καλύπτει την ανάγκη να γίνονται αγώνες με μοτοσυκλέτες βασισμένες σε μοντέλα παραγωγής.

Προφανώς και δεν άρεσε αυτό στον Rea που αντέδρασε λέγοντας πως είναι πολύ περήφανος για το WSBK και δεν ήταν πολύ ευγενικοί οι χαρακτηρισμοί του Ezpeleta για το άθλημα. Από το portal gpone ερωτήθηκε έπειτα για το ενδεχόμενο της μετακίνησής στα MotoGP, απαντώντας πως είναι τυχερός που είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί πριν χρόνια με μία από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες (εννοούσε την Honda του Stoner). Πρόσθεσε πως πρόταση κανονική, χειροπιαστή, για τα MotoGP δεν είχε ποτέ, κι ενώ είναι ευτυχισμένος με την καριέρα του υπάρχει μία πικρία για το ενδεχόμενο που χάθηκε να δοκιμάσει τα MotoGP γιατί τώρα είναι πολύ αργά.

Όλα αυτά όμως ανατρέπονται μόλις μία ημέρα μετά, από τον μάνατζερ του! "Ήμουν στα paddock των MotoGP πολλά χρόνια (ο μάναντζερ) και υπάρχουν πάντα πολλοί ταλαντούχοι αναβάτες εκεί πέρα. Αυτό που κάνει τον Rea να ξεχωρίζει είναι η ψυχολογία του νικητή. Ξέρει πως να κερδίζει αγώνες και πρωταθλήματα. Προφανώς και δεν θα γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής μόλις ανέβει στην μοτοσυκλέτα, τον πρώτο χρόνο. Αλλά έχει το ταλέντο να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP! Το 2012 όταν αγωνίστηκε για δύο αγώνες αντικαθιστώντας τον Casey Stoner, τερμάτισε όγδοος και έβδομος χωρίς καμία ευκαιρία για δοκιμές! Στο Misano έχασε ολόκληρη μέρα εξαιτίας του καιρού και στο Aragon νίκησε τον Rossi. Αν το έκανε αυτό σήμερα τί θα έλεγε ο κόσμος; Έβδομος και όγδοος είναι πολύ καλά για τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Ήταν πολύ μακριά από το τέλος που υπήρχαν και εργοστασιακοί αναβάτες".

Αυτές οι δηλώσεις του μάναντζερ του Rea δείχνουν πρώτα μία ασυνεννοησία με τον ίδιο τον Rea, κι έπειτα μία παθιασμένη αντιμετώπιση της καυτής περιόδου που για πρώτη φορά ζουν τόσο έντονα τα WSBK! Ο Rea είναι 33 ετών και αντίθετα με τα όσα λένε διάφορες αναρτήσεις δεξιά κι αριστερά που θέλουν να συγκεντρώσουν το κλικ, ο Rea απέχει πολύ από το να αποσυρθεί, όπως ο ίδιος τόνισε -για άλλη μία φορά- εχθές. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτή η σεζόν στην οποία λήγει το συμβόλαιό του, έχει μία από τις τελευταίες ευκαιρίες της καριέρας του για σκληρή διαπραγμάτευση. Την επόμενη φορά, θα κάνει αυτή την κουβέντα ενώ θα είναι τριανταπέντε, με το δεδομένο πως θα ανανεώσει ή θα υπογράψει κάπου αλλού για δύο χρόνια, αντί για παρακάτω -ή όπως άξαφνα έκανε ο Marquez, για παραπάνω.

Αυτή την στιγμή έχει το καλύτερο διαπραγματευτικό χαρτί, διότι ο Alvaro δεν τα κατάφερε να τον εκθρονίσει ενώ ο Redding ξεκινά ένα σκαλί πιο κάτω από εκεί ψηλά που αυθόρμητα τον είχαν τοποθετήσει όλοι. Ο Rea πάντως θεωρεί πως είναι ο μοναδικός που μπορεί να τον δυσκολέψει…

Ο μάναντζέρ του μπαίνει σε σκληρό παιχνίδι από πολύ νωρίς με τέτοιες δηλώσεις. Εκτός από τα MotoGP αφήνει ανοικτό και κάθε άλλο ενδεχόμενο μετακίνησης σε άλλες ομάδες, αναφέροντας παραπάνω από μία φορά την λέξη Honda, και ουσιαστικά προκαλώντας την Kawasaki να έρθει στο τραπέζι με μία γενναία πρόταση και ταυτόχρονα με μία ανανεωμένη μοτοσυκλέτα κοιτώντας τον ανταγωνισμό του μέλλοντος και όχι τον τωρινό…

Ετικέτες

WSBK - Τέλος ο Tom Sykes από την Puccetti Racing Team

Μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα των τεσσάρων πρώτων γύρων της σεζόν
Tom Sykes leaves Puccetti
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/5/2023

Ο Tom Sykes και η Puccetti Racing Team αποφάσισαν να τερματίσουν τη συνεργασία τους μετά από μόλις τέσσερις γύρους στη σεζόν του 2023, λόγω των απογοητευτικών αποτελεσμάτων του Βρετανού.

Η επιστροφή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2013 Tom Sykes στα WSBK με την ομάδα Puccetti Racing έλαβε άδοξα τέλος, καθώς μετά από τους πρώτους τέσσερις γύρους της χρονιάς ο αναβάτης από το Yorkshire έχει τερματίσει μόνο στους μισούς αγώνες, και βρίσκεται 22ος στη γενική βαθμολογία με… έναν βαθμό.

Η διακοπή της συνεργασίας Sykes-Puccetti έχει άμεση ισχύ, και έτσι αναμένουμε να δούμε αν η ομάδα παρουσιάσει νέο αναβάτη στον επόμενο γύρο στο Misano, ή αν η θέση του Sykes παραμείνει κενή μέχρι να βρεθεί αντικαταστάτης.

Η επίσημη ανακοίνωση της Puccetti Racing Team δεν κάνει πουθενά λόγο για το προφανές (τις κακές επιδόσεις του Sykes), ενώ παράλληλα είναι εξαιρετικά ευγενική προς τον Βρετανό, έχοντας τίτλο “Ο Tom Sykes φεύγει από την Puccetti Racing”.

Tom Sykes leaves Puccetti

Σε αυτή διαβάζουμε τα εξής: “O Πρωταθλητής WorldSBK του 2013 με την Kawasaki Ninja ZX-10R Tom Sykes, ολοκλήρωσε τη θητεία του στην Kawasaki Puccetti Racing, και παράλληλα ολοκλήρωσε το έργο του για την βελτίωση της μοτοσυκλέτας της ομάδας. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας του ως αναβάτης της ομάδας στο WorldSBK, στο πρώτο μέρος της σεζόν 2023, ο Sykes συνεργάστηκε στενά με τους τεχνικούς και τους μηχανικούς της ομάδας, παρέχοντάς πολύτιμα σχόλια και συμβουλές σχετικά με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας.”

Ο επικεφαλής της ομάδας Manuel Puccetti εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τον Sykes δηλώνοντας: "Το προσωπικό και οι χορηγοί της ομάδας μου είχαν την τιμή να έχουμε τον Tom μαζί μας για αυτό το ξεκίνημα της σεζόν. Ως πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής και πολλάκις νικητής, μας βοήθησε να κατανοήσουμε τη Ninja μας σε πρωτόγνωρο βαθμό. Τώρα μας αφήνει και θέλουμε να τον ευχαριστήσουμε για όλη την εμπειρία που μας μετέδωσε και για το ότι μοιράστηκε τόσες πολλές πληροφορίες μαζί μας".

Από την πλευρά του, ο Tom Sykes σχολίασε: "Δεν δίστασα να γίνω μέλος της Kawasaki Puccetti Racing και να τους βοηθήσω στην βελτίωση της Ninja ZX-10RR. Ελπίζω ότι τα δεδομένα που τους βοήθησα να συγκεντρώσουν κατά τη διάρκεια των δοκιμών και των πρώτων αγώνων της σεζόν θα τους ωθήσουν σε μελλοντικές επιτυχίες".

Sykes joins BMW

Update της τελευταίας στιγμής: Ο Sykes πρόκειται να αντικαταστήσει προσωρινά τον τραυματία van der Mark της BMW, μέχρι ο τελευταίος να επιστρέψει στα καθήκοντα του.

Ετικέτες