Ανοικτό το συμβόλαιο της Kawasaki για τον Jonathan Rea! Πληγωμένος από Ezpeleta. Ο μάνατζερ του για τα MotoGP!

Ο μάνατζερ του Rea αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για τα MotoGP
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/2/2020

Στις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Ezpeleta, Προέδρου της Dorna, αντέδρασε ο Rea δηλώνοντας στεναχωρημένος και βρίσκοντάς τες δίχως σεβασμό για το WSBK. Ο Ezpeleta ουσιαστικά επανέλαβε κάτι που είχε πει πριν από χρόνια, πως τo WSBK είναι ένα πρωτάθλημα δευτερεύουσας σημασίας συγκριτικά με τα MotoGP και υπάρχει γιατί καλύπτει την ανάγκη να γίνονται αγώνες με μοτοσυκλέτες βασισμένες σε μοντέλα παραγωγής.

Προφανώς και δεν άρεσε αυτό στον Rea που αντέδρασε λέγοντας πως είναι πολύ περήφανος για το WSBK και δεν ήταν πολύ ευγενικοί οι χαρακτηρισμοί του Ezpeleta για το άθλημα. Από το portal gpone ερωτήθηκε έπειτα για το ενδεχόμενο της μετακίνησής στα MotoGP, απαντώντας πως είναι τυχερός που είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί πριν χρόνια με μία από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες (εννοούσε την Honda του Stoner). Πρόσθεσε πως πρόταση κανονική, χειροπιαστή, για τα MotoGP δεν είχε ποτέ, κι ενώ είναι ευτυχισμένος με την καριέρα του υπάρχει μία πικρία για το ενδεχόμενο που χάθηκε να δοκιμάσει τα MotoGP γιατί τώρα είναι πολύ αργά.

Όλα αυτά όμως ανατρέπονται μόλις μία ημέρα μετά, από τον μάνατζερ του! "Ήμουν στα paddock των MotoGP πολλά χρόνια (ο μάναντζερ) και υπάρχουν πάντα πολλοί ταλαντούχοι αναβάτες εκεί πέρα. Αυτό που κάνει τον Rea να ξεχωρίζει είναι η ψυχολογία του νικητή. Ξέρει πως να κερδίζει αγώνες και πρωταθλήματα. Προφανώς και δεν θα γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής μόλις ανέβει στην μοτοσυκλέτα, τον πρώτο χρόνο. Αλλά έχει το ταλέντο να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP! Το 2012 όταν αγωνίστηκε για δύο αγώνες αντικαθιστώντας τον Casey Stoner, τερμάτισε όγδοος και έβδομος χωρίς καμία ευκαιρία για δοκιμές! Στο Misano έχασε ολόκληρη μέρα εξαιτίας του καιρού και στο Aragon νίκησε τον Rossi. Αν το έκανε αυτό σήμερα τί θα έλεγε ο κόσμος; Έβδομος και όγδοος είναι πολύ καλά για τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Ήταν πολύ μακριά από το τέλος που υπήρχαν και εργοστασιακοί αναβάτες".

Αυτές οι δηλώσεις του μάναντζερ του Rea δείχνουν πρώτα μία ασυνεννοησία με τον ίδιο τον Rea, κι έπειτα μία παθιασμένη αντιμετώπιση της καυτής περιόδου που για πρώτη φορά ζουν τόσο έντονα τα WSBK! Ο Rea είναι 33 ετών και αντίθετα με τα όσα λένε διάφορες αναρτήσεις δεξιά κι αριστερά που θέλουν να συγκεντρώσουν το κλικ, ο Rea απέχει πολύ από το να αποσυρθεί, όπως ο ίδιος τόνισε -για άλλη μία φορά- εχθές. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτή η σεζόν στην οποία λήγει το συμβόλαιό του, έχει μία από τις τελευταίες ευκαιρίες της καριέρας του για σκληρή διαπραγμάτευση. Την επόμενη φορά, θα κάνει αυτή την κουβέντα ενώ θα είναι τριανταπέντε, με το δεδομένο πως θα ανανεώσει ή θα υπογράψει κάπου αλλού για δύο χρόνια, αντί για παρακάτω -ή όπως άξαφνα έκανε ο Marquez, για παραπάνω.

Αυτή την στιγμή έχει το καλύτερο διαπραγματευτικό χαρτί, διότι ο Alvaro δεν τα κατάφερε να τον εκθρονίσει ενώ ο Redding ξεκινά ένα σκαλί πιο κάτω από εκεί ψηλά που αυθόρμητα τον είχαν τοποθετήσει όλοι. Ο Rea πάντως θεωρεί πως είναι ο μοναδικός που μπορεί να τον δυσκολέψει…

Ο μάναντζέρ του μπαίνει σε σκληρό παιχνίδι από πολύ νωρίς με τέτοιες δηλώσεις. Εκτός από τα MotoGP αφήνει ανοικτό και κάθε άλλο ενδεχόμενο μετακίνησης σε άλλες ομάδες, αναφέροντας παραπάνω από μία φορά την λέξη Honda, και ουσιαστικά προκαλώντας την Kawasaki να έρθει στο τραπέζι με μία γενναία πρόταση και ταυτόχρονα με μία ανανεωμένη μοτοσυκλέτα κοιτώντας τον ανταγωνισμό του μέλλοντος και όχι τον τωρινό…

Ετικέτες

WSSP300 2023, Γιάννης Περιστεράς: 16ος και 20ος στα δύο σκέλη της Βαρκελώνης

Δυνατός στον δεύτερο αγώνα, όπου και τερμάτισε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή
Γιάννης Περιστεράς, Καταλονία 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

8/5/2023

Στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθήματος Supersport300 του WSBK, στον γύρο της Βαρκελώνης για το 2023, ο Γιάννης Περιστεράς κατάφερε να προκριθεί 29ος, για να τερματίσει 16ος στον πρώτο αγώνα, και 20ος στον δεύτερο -όπου βρέθηκε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή.

Στον 1ο αγώνα της Catalunya, έναν αγώνα με δέκα πτώσεις και ισάριθμες εγκαταλείψεις αναβατών, ο Γιάννης Περιστεράς κατάφερε να τερματίσει στην 16η θέση της τελικής κατάταξης, 17,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο J. Buis.

Στον 2ο αγώνα στη Βαρκελώνη, ο Έλληνας αναβάτης βελτίωσε τους χρόνους του, καταφέρνοντας να τερματίσει 20ος μεν, αλλά μόλις 2,979 δευτερόλεπτα πίσω από τον 1ο, M. Gennai, μένοντας με το μεγάλο γκρουπ των πρώτων μέχρι το τέλος.

Γιάννης Περιστεράς

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ – Οδηγός ProGP Racing: “Κατάφερα επιτέλους να κάνω έναν καλό αγώνα και να νιώσω τη χαρά του να είμαι μέρος του γκρουπ που δίνει τη μάχη για το βάθρο, μέχρι τον τελευταίο γύρο. Στις λεπτομέρειες είχα ένα μικρό πρόβλημα στη γρήγορη επαναφορά της πίσω ανάρτησης και στον τελευταίο γύρο στην προτελευταία στροφή, που πήγα ιδιαίτερα δυνατά, έχασα την πρόσφυση πίσω, λόγω του ότι το λάστιχο είχε φθάσει στο όριό του. Είναι η πρώτη φορά που είμαι τόσο κοντά στον νικητή και μάλιστα καλύπτοντας μεγάλο μέρος της διαφοράς που έχασα στον πρώτο γύρο, αφού από τη 10η σειρά πρέπει να κάνω αρκετά μεγαλύτερη απόσταση από αυτούς που ξεκινούν από τις δύο πρώτες σειρές. Θα επικεντρωθούμε στο να βελτιώσουμε κι άλλο τη θέση μας στις Κατατακτήριες. Ευχαριστώ τους χορηγούς μου, την οικογένειά μου και όλους όσους υποστηρίζουν την προσπάθειά μας”.

Την προσπάθεια υποστηρίζουν οι: Yamaha ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, Kenon caffe Le Greche, MouratisGP, SHOEI, IXS, SIDI, TZORTZOPOULOS MOTO & FASHION, Pirelli – INTRAMOTO, KARASSULIS International Transport, House Of Wheels, SIXT, Georgopoulos Racing, Extreme Track Days, Rider Repair Graphics, Extra Products Tassoulis, Papastavrou Shops, RISE, AM Παπαγεωργίου, MGP.gr, Peristeras Tyres.

Ετικέτες